Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Slipknot op cabaret vert op 20 augustus. Het festival is qua programmatie gelijkaardig aan PKP... Zou het?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Daar hebben ze misschien extra security voor nodig?
1f609.svg

Dat zou de enige reden zijn die ik me nu kan bedenken.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik zie Werchter wel in staat om (quasi) de volledige line-up te droppen aanstaande vrijdag - 17/02 zou dan eigenlijk wel een logisch moment kunnen zijn voor Pukkelpop om te beginnen aankondigen. En dan meteen met Eminem. Sloeg nergens op enkele jaren terug op PKP (heb ook maar een paar nummers gezien omdat ik van Nero kwam), maar trekt volgens mij nog altijd wat publiek. Voor PKP zou het niet eens zo'n slechte naam zijn.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Slipknot op cabaret vert op 20 augustus. Het festival is qua programmatie gelijkaardig aan PKP… Zou het?
Combi's voor 120 euro, dagtickets voor 50... Damn, daar zal ik op pukkelpop geen ticket voor krijgen hahaha
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik zie Werchter wel in staat om (quasi) de volledige line-up te droppen aanstaande vrijdag – 17/02 zou dan eigenlijk wel een logisch moment kunnen zijn voor Pukkelpop om te beginnen aankondigen. En dan meteen met Eminem. Sloeg nergens op enkele jaren terug op PKP (heb ook maar een paar nummers gezien omdat ik van Nero kwam), maar trekt volgens mij nog altijd wat publiek. Voor PKP zou het niet eens zo’n slechte naam zijn.

Ja, die hint van Eminem (17/02) blijft bij mij ook rondspoken. Ofwel komt pkp volgende week met Eminem ofwel op een later moment met Slipknot, maar beide boeken zie ik ze niet doen. Beide acts kosten veel.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Volgende week de eerste namen is geheel logisch, Eminem maakt dan zijn gehele tour in 1 x bekend waaronder Sziget en Pukkelpop als het goed is.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik hoop op Slipknot, maar denk dat Eminem beter aansluit bij het publiek van Pukkelpop.
We gaan het gewoon maar afwachten.
Volgens insiders (wie is dat tegenwoordig eigenlijk niet ?) komen er vandaag namen voor Sziget,
dus ook kanshebbers voor Pukkelpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Rock Torhout wrote:
Ik zie Werchter wel in staat om (quasi) de volledige line-up te droppen aanstaande vrijdag – 17/02 zou dan eigenlijk wel een logisch moment kunnen zijn voor Pukkelpop om te beginnen aankondigen. En dan meteen met Eminem. Sloeg nergens op enkele jaren terug op PKP (heb ook maar een paar nummers gezien omdat ik van Nero kwam), maar trekt volgens mij nog altijd wat publiek. Voor PKP zou het niet eens zo’n slechte naam zijn.

Ja, die hint van Eminem (17/02) blijft bij mij ook rondspoken. Ofwel komt pkp volgende week met Eminem ofwel op een later moment met Slipknot, maar beide boeken zie ik ze niet doen. Beide acts kosten veel.

Eminem zou wel zonde zijn van het geld. Verkoop je veel kaarten mee, maar staat me bij als een absoluut dieptepunt qua festivalshows die ik al gezien heb.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik hoop op Slipknot, maar denk dat Eminem beter aansluit bij het publiek van Pukkelpop.
We gaan het gewoon maar afwachten.
Volgens insiders (wie is dat tegenwoordig eigenlijk niet ?) komen er vandaag namen voor Sziget,
dus ook kanshebbers voor Pukkelpop.

De insiders op eFestivals zijn wel serieus te nemen denk ik.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
TettenVogel wrote:

Rock Torhout wrote:
Ik zie Werchter wel in staat om (quasi) de volledige line-up te droppen aanstaande vrijdag – 17/02 zou dan eigenlijk wel een logisch moment kunnen zijn voor Pukkelpop om te beginnen aankondigen. En dan meteen met Eminem. Sloeg nergens op enkele jaren terug op PKP (heb ook maar een paar nummers gezien omdat ik van Nero kwam), maar trekt volgens mij nog altijd wat publiek. Voor PKP zou het niet eens zo’n slechte naam zijn.


Ja, die hint van Eminem (17/02) blijft bij mij ook rondspoken. Ofwel komt pkp volgende week met Eminem ofwel op een later moment met Slipknot, maar beide boeken zie ik ze niet doen. Beide acts kosten veel.

Eminem zou wel zonde zijn van het geld. Verkoop je veel kaarten mee, maar staat me bij als een absoluut dieptepunt qua festivalshows die ik al gezien heb.
Helemaal mee eens, maar was wat mij betreft vooral één van de vreemdste Pukkelpop ervaringen. Ik kwam (uitzonderlijk) van de Dance Hall waar Nero een fantastisch feestje had gebouwd, maar: zowel de Dance Hall alsook de ganse dance site waren echt super leeg. Op dat moment van de dag gebeurt het nooit dat de dance site leeg is, maar toen dus wel. Kom je aan de main stage: was er gewoon geen doorkomen aan. Dus ja, ook al trok het optreden van Eminem op niks, toch is iedereen wel voldoende getriggerd om te gaan kijken (ik overigens ook voor enkele nummers). Dus in dat opzicht lijkt Eminem mij voor Pukkelpop wel een correcte headliner.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
TettenVogel wrote:

Rock Torhout wrote:
Ik zie Werchter wel in staat om (quasi) de volledige line-up te droppen aanstaande vrijdag – 17/02 zou dan eigenlijk wel een logisch moment kunnen zijn voor Pukkelpop om te beginnen aankondigen. En dan meteen met Eminem. Sloeg nergens op enkele jaren terug op PKP (heb ook maar een paar nummers gezien omdat ik van Nero kwam), maar trekt volgens mij nog altijd wat publiek. Voor PKP zou het niet eens zo’n slechte naam zijn.


Ja, die hint van Eminem (17/02) blijft bij mij ook rondspoken. Ofwel komt pkp volgende week met Eminem ofwel op een later moment met Slipknot, maar beide boeken zie ik ze niet doen. Beide acts kosten veel.

Eminem zou wel zonde zijn van het geld. Verkoop je veel kaarten mee, maar staat me bij als een absoluut dieptepunt qua festivalshows die ik al gezien heb.

Staat mij bij dat de recensies van zijn laatste doorkomst (goffertpark geloof ik) best positief waren. Iedereen baseert zich op de dramatische shows daarvoor op festivals. Ik hoop eigenlijk wel dat hij komt. Jeugdheld en de laatste recensies waren best prima.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Eerste namen Sziget. Niet meteen de meest boeiende headliners. Maar dua lipa, calvin harris, major lazer en dergelijke passen wel perfect bij het huidige pukkelpop (helaas)


 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Ik hoop niet dat Pukkelpop te veel inspiratie van Sziget ophaalt. Suffige line-up daar.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.041
Ik hoop niet dat Pukkelpop te veel inspiratie van Sziget ophaalt. Suffige line-up daar.
Inderdaad, Lowlands en Sziget laten niet meteen het beste vermoeden.
Doe er dan nog eens het Eminem gerucht bij.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Dan vermoed ik als headliners
Dua Lipa / Kings of Leon / Eminem

Ik hoop dan dat ze net als vorig jaar een mooi programma in de Marquee zetten.
Misschien daar als hoofdacts Suede, Supergrass en Foals?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken