Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
mattman wrote:
Studio Brussel gooit wel (onnodig?) olie op het vuur op Facebook. https://stubru.be/popnieuws/rageagainstthemachinekomtnaareuropadeweeknapukkelpop

Lijkt me geen slimme zet van Stubru.

Deden ze ook al met de Foo’s en die kwamen niet. Je creëert hier als voorname partner een vervelend verwachtingspatroon.

Is wel van hun gewoonte ja. Stijn Van De Voorde moest ook per se benadrukken dat die "RW setlist post" vorige week wel eens een hint zou kunnen zijn.
 

slapjanus

Nieuw lid
21 jan 2020
2
0
op de poster van ratm staan nog 3 open plekken tussen 11 en 28 augustus. perfect voor lowlands en pukkelpop!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
op de poster van ratm staan nog 3 open plekken tussen 11 en 28 augustus. perfect voor lowlands en pukkelpop!

Lijkt mij dat ze de Europese optredens gewoon in een nieuwe kolom willen plaatsen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
1f642.svg


Nope, gaat echt niet gebeuren. Met wat geluk hengelen ze Eminem binnen, dat zal het zijn vrees ik.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Rage Against the Machine is toch veel te duur voor Pukkelpop?
Ik denk dat ze voor hetzelfde geld 4/5 bands voor het hoofdpodium kunnen halen.
Ook denk ik dat ze het niet meer van deze grote bands/artiesten moeten hebben.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Tja, verwachten we intelligente posts van StuBru?

Nee, ik ben er niet op aan het hopen. De open lijntjes op de poster zijn er gewoon om de Europese data en de data in de USA te scheiden denk ik.
Ik denk dat die mannen een pauze nemen in het weekend van Pukkelpop.

Jammer.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Oh man, wat zou dit vet zijn. Dan ben ik opeens heel erg blij met mijn early bird kaartje. Past wel in de lijn van het eerdere bericht van Nikita over de extra beveiligers die gezocht worden. Ik hoop er niet te hard op, maar ik blijf nog wel even dagdromen hoor. Wat een te gekke boeking zou dit zijn. Met Fever 333 ervoor en ik kan een aantal dagen niet meer lopen daarna, maar het zal de moeite waard zijn.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Oh man, wat zou dit vet zijn. Dan ben ik opeens heel erg blij met mijn early bird kaartje. Past wel in de lijn van het eerdere bericht van Nikita over de extra beveiligers die gezocht worden. Ik hoop er niet te hard op, maar ik blijf nog wel even dagdromen hoor. Wat een te gekke boeking zou dit zijn. Met Fever 333 ervoor en ik kan een aantal dagen niet meer lopen daarna, maar het zal de moeite waard zijn.

Inderdaad erg vet! Maar weet wel dat Eminem ook elke 1.5 meter een beveiliger heeft staan + eigen beveiliging dat rond loopt hahaha.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Reading en Leeds heeft de eerste namen gelost.
Paar interessante namen: Sam Fender, Ho99o9, JPEGMaffia, Denzel Curry,...
Ook wel absolute rommel met Migos.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Als je wegstreept wat Werchter al heeft van het Readings affiche blijft er weinig meer over voor Pukkelpop. Erg benieuwd waar dit gaat eindigen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Volgens iemand op efestivals moeten Reading en Sziget wachten op een grote headliner die binnen paar weken met zijn tour naar buiten wil komen.
Ik denk direct aan Eminem.
Die is dan ook opgelost. Vanwaar kwam eigenlijk dat Eminem gerucht ook alweer?
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
464
254
jimmywe wrote:
Volgens iemand op efestivals moeten Reading en Sziget wachten op een grote headliner die binnen paar weken met zijn tour naar buiten wil komen.
Ik denk direct aan Eminem.

Die is dan ook opgelost. Vanwaar kwam eigenlijk dat Eminem gerucht ook alweer?

Eminem had geteaset met datum 17/02, dus kan nog steeds
Maar kan ook us tour of iets anders zijn natuurlijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken