Alee, pak er dan nog Oscar & The Wolf er achter aan alee haha. Het is toch al enkele jaren duidelijk dat ze me zo weinig mogelijk middelen zoveel mogelijk kaarten willen verkopen. Editors en Kings Of Leon dienen te zorgen voor de faux-nostalgie die dertigers en laat twintigers beleven bij dat soort muziek en BMTH/HV voor de verloren gelopen rock-fans te pleasen en die dag inderdaad wat op te vullen met hier en daar wat metalnamen à la Limp Bizkit. De rest van het programma zal wel voor de kids en wat leuke niche acts voor in de kleinere tenten en Marquee.NA BMTH moet dan toch nog een serieuze naam staan hoor… In 2016 stonden LCD Soundsystem en Oscar and the Wolf er nog na…
Andere namen zie ik zeker komen, Foals persoonlijk eerder als hoge Marquee naam.
Hangt er vanaf of ze die zoeken voor de vele tienermeisjes of voor de horde rockfans, lol. Khalid is daarbij dan best wel een optie ja zoals eerder vermeld (maar ik verwacht die op Werchter).Dat even buiten beschouwing gelaten; ik ken een hoop mannen die al jarenlang security doen op pukkelpop “al van in den tijd van de skate stage en shelter” en één van hen zegt me een tijdje geleden dat ik pukkelpop maar beter vrij houd want dat ze dubbel zoveel security mensen aan’t zoeken zijn dan anders.
edit: nog zo'n naam die hier wel eens een hoge spot kan innemen is Balthazar trouwens, die stonden vorig jaar enkel maar op RW en Crammerock.