Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Volgens iemand op efestivals moeten Reading en Sziget wachten op een grote headliner die binnen paar weken met zijn tour naar buiten wil komen.
Ik denk direct aan Eminem.

Hoop toch dat we die niet terugzien in Kiewit.

De laatste keer op Pukkelpop was die show bedroevend en ik denk dat dit een net zo grote hap uit je budget haalt als een Foo Fighters.

Volgens iemand op efestivals moeten Reading en Sziget wachten op een grote headliner die binnen paar weken met zijn tour naar buiten wil komen.
Ik denk direct aan Eminem.

17 februari is denk ik de dag dat Eminem met zijn tour naar buiten komt waaronder Lowlands, Pukkelpop, Sziget en Reading & Leeds.

Kijk naar de data van deze foto!

Als je de poster van Lowlands en andere festivals in Augustus bekijkt is een mooie undercard mogelijk.
Ik vraag me wel af wie dit jaar de grote namen bij Pukkelpop gaan zijn.

Redelijk flauwe affiche.
Angel olsen, SHame, Parquet Courts en Liam Gallagher mogen wel doorschuiven naar pkp20

Chase & Status + Foals
Kings Of Leon + Vampire Weekend
The Chainsmokers + London Grammar

Liam Gallagher - Wolfmother - Floating Points - Denzel Curry
Rex Orange County - Angel Olsen - Slowthai - Glass Animals - Parquet Courts - Caribou
Shame - Squid - Park Hye Jin - The Guru Guru - Bad Nerves

Vraag me af wat er van de 'grotere' namen van Lowlands overblijft voor Pukkelpop.
Stormzy, Lewis Capaldi, Liam Galagher, Michael Kiwanuka en Yungblud staan al op andere Belgische festivals.

Vraag me af wat er van de ‘grotere’ namen van Lowlands overblijft voor Pukkelpop.
Stormzy, Lewis Capaldi, Liam Galagher, Michael Kiwanuka en Yungblud staan al op andere Belgische festivals.

Chokri heeft nog steeds het telefoonnummer van Max Colombie.
Charlotte De Witte elke avond de main laten afsluiten is ook een optie.

Dit gaat de slechtste line-up uit de geschiedenis van het festival worden.

Lijkt me toch wat voorbarig om dat nu te zeggen. Afgelopen edities waren ook niet bepaald een hoogvlieger, ze zullen toch al hun best mogen doen om slechter te gaan doen. En er zitten wel wat leuke namen bij Lowlands, als Pukkelpop er in slaagt om enkele andere grote namen vast te leggen dat Lowlands (nog) niet heeft, kan het nog altijd alle kanten uit. Maar ik begrijp je opmerking wel hoor, de vooruitzichten zijn niet schitterend. Ik vermoed dat we ook wel snel meer gaan weten.

ik verwacht nog steeds enkele van deze namen - Dua Lipa, Bon Iver, Nick Cave, Vampire Weekend, Robyn en misschien Suede

en denken dat we een betere line-up hebben dan Lowlands

Heeft Bon Iver eigenlijk al een datum staan tijdens weekend PKP / Lowlands?
Wie weet is die gewoon al weg tegen dan.

Ik verwacht Editors op Pkp. Een bepaald deel van hun publiek heeft nood aan die grote namen en ligt niet wakker van een mooie line up in de breedte.

ik verwacht nog steeds enkele van deze namen – Dua Lipa, Bon Iver, Nick Cave, Vampire Weekend, Robyn en misschien Suede

en denken dat we een betere line-up hebben dan Lowlands

Van dat lijstje verwacht ik enkel Robyn met zekerheid nu.

Zijn The Chemical Brothers geen aardige afsluiter dan? (heb ze nog nooit live gezien hoor) https://www.youtube.com/watch?v=Ry26QNi9f0o

Be Still…
Er is een headliner weggevallen (maar deze was hier nergens genoemd dus zal niet gemist worden), dus met wat vertraging zullen er bekendmakingen aankomen.

@martin2

Precies nog wel meer headliners weggevallen als je lowlands bekijkt?

Die Lowlandsnamen zijn inderdaad niet meteen hoopgevend zeg.

Soulwax, Foals, Sam Fender, Die Antwoord, Parquet Courts en Glass Animals zijn de namen die van Lowlands mogen overkomen.
Als dat het geval is zou ik al zeer tevreden zijn!

Users who are viewing this thread