Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vermoed inderdaad hetzelfde, nog een week langer wachten vanuit het Pukkelpop-kamp zou er zo stilletjes aan over beginnen zijn. Ik denk dat echt wel iedereen volgende week een aankondiging van Pukkelpop verwacht.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Pukkelpop in hun laatste Instagram bericht "go easy on the confetti..."
Hun manier om te teasen naar eerste namen komende week? Wie weet!
Eerste namen droppen altijd redelijk vroeg in de week rond 10-11u dus we zullen zien.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik kwam op een idee, zou het niet kunnen dat ze juist wel ratm hebben en vandaar die early birds verkochten aan de boilerroomfeesters, waarvoor namen niet uitmaken, zodat die sws hun ticket hebben. Want met zo een naam verkoop je wellicht snel uit.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik kwam op een idee, zou het niet kunnen dat ze juist wel ratm hebben en vandaar die early birds verkochten aan de boilerroomfeesters, waarvoor namen niet uitmaken, zodat die sws hun ticket hebben. Want met zo een naam verkoop je wellicht snel uit.
Je hoeft daarin ook niet te overdrijven hoor. RATM is een grote naam,maar toch ook geen naam die onmiddellijk PKP uitverkoopt. Dat doet volgens mij geen enkele naam.

RATM gaat er niet staan, denk ik. Hebben alle Europese data in een keer aangekondigd en zijn gewoon te duur voor PKP. Mijn gevoel zegt dat KOL, Dua Lipa en Bon Iver de headliners zijn met BMTH, Khalid en Major Lazer als tweede grote naam op een dag.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik kwam op een idee, zou het niet kunnen dat ze juist wel ratm hebben en vandaar die early birds verkochten aan de boilerroomfeesters, waarvoor namen niet uitmaken, zodat die sws hun ticket hebben. Want met zo een naam verkoop je wellicht snel uit.

Afgaande op de informatie op eFestivals, kwam die Europese tour van RATM pas relatief recent tot stand. Lees: na de early bird actie van Pukkelpop.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
232
theblackmadness wrote:
Ik kwam op een idee, zou het niet kunnen dat ze juist wel ratm hebben en vandaar die early birds verkochten aan de boilerroomfeesters, waarvoor namen niet uitmaken, zodat die sws hun ticket hebben. Want met zo een naam verkoop je wellicht snel uit.

Afgaande op de informatie op eFestivals, kwam die Europese tour van RATM pas relatief recent tot stand. Lees: na de early bird actie van Pukkelpop.

Inderdaad, en zoals hierboven al aangehaald door iemand anders lijkt het me ook dat RATM hun hele europese zomertour in 1 keer hebben aangekondigd.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zelfbevestiging van Massive Attack op Rock en Seine een weekje na Pukkelpop. Zou een mooie headliner zijn. Hun headline set van PKP 2006 is me altijd bijgebleven, heel indrukwekkend optreden was dat.

Met nog onder meer Rage against the machine erbij, zou PKP best wel een mooie affiche kunnen samenstellen. Waarschijnlijk gebeurt 't niet, maar toch zou het mooi zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Zelfbevestiging van Massive Attack op Rock en Seine een weekje na Pukkelpop. Zou een mooie headliner zijn. Hun headline set van PKP 2006 is me altijd bijgebleven, heel indrukwekkend optreden was dat.

Met nog onder meer Rage against the machine erbij, zou PKP best wel een mooie affiche kunnen samenstellen. Waarschijnlijk gebeurt ’t niet, maar toch zou het mooi zijn.

Ah, dat zou een hele mooie toevoeging zijn! Nog nooit live gezien, zou ik graag eens meepakken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Massive Attack zou zeker mooi zijn. Ze hebben al een Nederlandse festivaldatum, maar nog geen Belgische. Had ze ook allang verwacht voor Cactus of Lokerse (of Werchter), maar die drie hebben MA (niet) bekend gemaakt, dus ik denk dat ze zeker kanshebber zijn.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
232
Mooie naam en hun toenmalige headlinershow was inderdaad heel sterk.
Maar denk dat als die nu komen eerder marquee zullen afsluiten, zoals portishead enkele jaren geleden.
 

nightraver23

Nieuw lid
2 mrt 2020
1
0
Kereltje wrote:

theblackmadness wrote:
Ik kwam op een idee, zou het niet kunnen dat ze juist wel ratm hebben en vandaar die early birds verkochten aan de boilerroomfeesters, waarvoor namen niet uitmaken, zodat die sws hun ticket hebben. Want met zo een naam verkoop je wellicht snel uit.


Afgaande op de informatie op eFestivals, kwam die Europese tour van RATM pas relatief recent tot stand. Lees: na de early bird actie van Pukkelpop.

Inderdaad, en zoals hierboven al aangehaald door iemand anders lijkt het me ook dat RATM hun hele europese zomertour in 1 keer hebben aangekondigd.
Ze hebben nu toch nog een aantal extra optredens aangekondigd in de US. De zomertour affiche was dus toch niet volledig...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Duurt heel lang ja. Had eigenijk zeker deze week namen verwacht, aangezien PkP zowat het laatste grote festival is die stilblijft.

Het gaat toch door...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Duurt heel lang ja. Had eigenijk zeker deze week namen verwacht, aangezien PkP zowat het laatste grote festival is die stilblijft.

Het gaat toch door…
Vrees gewoon dat ze (net zoals Lowlands) een headliner probleem hebben. Zitten net in een verkeerde week gok ik zo. Frequency Festival heeft ook nog amper wat bekend gemaakt. En ook Zurich Open Air heeft weinig spannende headliners zo te zien: https://zurichopenair.ch/en/. Chainsmokers en Martin Garrix zijn denk ik niet de gewenste headliners op LL/Pukkelpop.
 

lotverdorie

Playlistbediener
17 feb 2020
5
0
Op dit moment zou ik al blij zijn met iets van een teken van leven vanuit Pukkelpop. Misschien een datum voor een announcement?
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
232
Op dit moment zou ik al blij zijn met iets van een teken van leven vanuit Pukkelpop. Misschien een datum voor een announcement?

Ze zijn nog wel gewoon actief op social media enzo, maar hoop inderdaad dat we eindelijk een eerste reeks namen krijgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Straks worden er nog is een batch early birds aangekondigd die loopt tot de datum van de eerste aankondiging die ze erbij aankondigen. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken