Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Jon Hopkins is geen techno, man.
Je hebt inderdaad, maar verschillende tracks van hem zoals Singularity hebben toch wel veel elementen gemeenschappelijk met techno. Wist niet echt goed welk genre het echt bij pastte.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.276
10.809
Wat verwachten we van die urban klepper van vandaag? Post Malone? Drake? Verder reikt mijn kennis op dit gebied niet haha. Foo Fighters zullen ze dan voor morgen bewaren als uitsmijter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.131
8.814
Urban hebben we toch al gehad toch? Ik dacht dat we vandaag de indienamen gingen krijgen?
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Wat verwachten we van die urban klepper van vandaag? Post Malone? Drake? Verder reikt mijn kennis op dit gebied niet haha. Foo Fighters zullen ze dan voor morgen bewaren als uitsmijter.
Ik verwacht zeker Anderson. Paak en denzel curry. Voor Foo Fighters vrees ik toch wel dat ze niet gaan komen. Lijkt me eerder dat het Post Malone met Anderson als sub voor vrijdag wordt.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Urban hebben we toch al gehad toch? Ik dacht dat we vandaag de indienamen gingen krijgen?
Hun laatste bericht gisteren op instagram: "...and 26 more dancefloor killers! More tomorrow at four". Lijkt me nie echt "indie" :wink:
Die indie-namen zullen dan voor vrijdag zijn, wat wellicht een Werchter-aankondiging uitsluit voor deze week.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.131
8.814
mattman wrote:
Urban hebben we toch al gehad toch? Ik dacht dat we vandaag de indienamen gingen krijgen?

Hun laatste bericht gisteren op instagram: “…and 26 more dancefloor killers! More tomorrow at four”. Lijkt me nie echt “indie”
1f609.svg

Die indie-namen zullen dan voor vrijdag zijn, wat wellicht een Werchter-aankondiging uitsluit voor deze week.

Ik lees het vooral als 'dit zijn 24 dancefloor killers. Morgen meer namen!'. Dus weet niet hoe je hier een genre kan uit halen. Ik hoop dat je ongelijk hebt, Haha. Niet alleen omdat ik het wel eens tijd vind voor de indie, maar ook omdat ik morgen niet weer stilte vanuit het RW-kamp wil krijgen.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Ik lees het vooral als ‘dit zijn 24 dancefloor killers. Morgen meer namen!’. Dus weet niet hoe je hier een genre kan uit halen. Ik hoop dat je ongelijk hebt, Haha. Niet alleen omdat ik het wel eens tijd vind voor de indie, maar ook omdat ik morgen niet weer stilte vanuit het RW-kamp wil krijgen.[/quote]

Nog ns nagekeken en je hebt gelijk! 3 posts van Amelie lens, sigma en Stephan Bodzin en dan "...and 26 more dancefloor killers" Dat maakt samen 29, hetgeen ze gisteren hebben bekend gemaakt. verkeerd geïnterpreteerd! :oops: Dus "more tomorrow at four" zal dan toch indie zijn :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.089
3.806
Urban kan ook goed hoor. Zoveel Urban hebben ze nog niet gedropt, enkel een aantal namen in de ‘pop’ worp. Die klapper is Post Malone iguess.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.344
1.371
Jon Hopkins is geen techno, man.

Zijn albums niet persee, veel ambient. Maar zijn live-show waar hij nu mee tourt is 100% techno van de bovenste plak. Welliswaar wat langzamer. Heb zijn Singularity liveset al 2 keer gezien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Post Malone gaat headlinen. Ofwel moeten ze wachten tot zijn Belgische zaalshow voorbij is, ofwel hadden ze hem vorige week gelost. Tussenin zou maar raar zijn.

En voor Anderson .Paak geldt hetzelfde. Het gaat nog altijd over Sarah's mening: wat voor haar een klapper is hoeft niet per se een grote naam op de affiche te zijn.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
154
69
Post Malone gaat headlinen. Ofwel moeten ze wachten tot zijn Belgische zaalshow voorbij is, ofwel hadden ze hem vorige week gelost. Tussenin zou maar raar zijn.
En voor Anderson .Paak geldt hetzelfde. Het gaat nog altijd over Sarah’s mening: wat voor haar een klapper is hoeft niet per se een grote naam op de affiche te zijn.

Bhweurk. :-x
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.023
599
Post Malone gaat headlinen. Ofwel moeten ze wachten tot zijn Belgische zaalshow voorbij is, ofwel hadden ze hem vorige week gelost. Tussenin zou maar raar zijn.

En voor Anderson .Paak geldt hetzelfde. Het gaat nog altijd over Sarah’s mening: wat voor haar een klapper is hoeft niet per se een grote naam op de affiche te zijn.
Boardmasters (7/8-11/8 in de UK) maakte vandaag Wu-Tang Clan bekend. Dat zou ook nog de PKP klepper van Sarah kunnen worden.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Post Malone gaat headlinen. Ofwel moeten ze wachten tot zijn Belgische zaalshow voorbij is, ofwel hadden ze hem vorige week gelost. Tussenin zou maar raar zijn.

En voor Anderson .Paak geldt hetzelfde. Het gaat nog altijd over Sarah’s mening: wat voor haar een klapper is hoeft niet per se een grote naam op de affiche te zijn.
tja, pkp is ver gekomen met haar mening....
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Kereltje wrote:
Post Malone gaat headlinen. Ofwel moeten ze wachten tot zijn Belgische zaalshow voorbij is, ofwel hadden ze hem vorige week gelost. Tussenin zou maar raar zijn.

En voor Anderson .Paak geldt hetzelfde. Het gaat nog altijd over Sarah’s mening: wat voor haar een klapper is hoeft niet per se een grote naam op de affiche te zijn.

tja, pkp is ver gekomen met haar mening….

Ik dacht hetzelfde toen ik haar instagram eens heb gecheckt naar aanleiding van een link hier. Pukkelpop is bagger beginnen programmeren sinds haar pubertijd...
Hoe kan de dochter van zo'n festivalorganisator zo'n slechte muziek(nuja)smaak hebben...

Ik vermoed dat de kinderen van Eppo Jannsen wel het muzikale rechte pad zullen bewandelen :)
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
k weet dat ze bij RW zijn, maar de 1975 kan de naam zijn waarnaar Sarah verwijst? populair bij de jeugd, een beetje 'indie' en heel erg rotzooi.

hetzelfde met James Bay + Chvrches?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Ik dacht hetzelfde toen ik haar instagram eens heb gecheckt naar aanleiding van een link hier. Pukkelpop is bagger beginnen programmeren sinds haar pubertijd…
Hoe kan de dochter van zo’n festivalorganisator zo’n slechte muziek(nuja)smaak hebben…

Ik vermoed dat de kinderen van Eppo Jannsen wel het muzikale rechte pad zullen bewandelen
1f642.svg

Vind het gewoon scarry dat zij invloed heeft op de bookings....
(allé die link leg ik toch, geen officiele weet van)
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Joris De Brul wrote:
Ik dacht hetzelfde toen ik haar instagram eens heb gecheckt naar aanleiding van een link hier. Pukkelpop is bagger beginnen programmeren sinds haar pubertijd…
Hoe kan de dochter van zo’n festivalorganisator zo’n slechte muziek(nuja)smaak hebben…

Ik vermoed dat de kinderen van Eppo Jannsen wel het muzikale rechte pad zullen bewandelen
1f642.svg


Vind het gewoon scarry dat zij invloed heeft op de bookings….
(allé die link leg ik toch, geen officiele weet van)
Rechtstreeks betrokken bij programmatie vermoed ik niet, maar ik denk wel dat men wel rekening houdt met haar muziekkeuze om te polsen wat er leeft bij velen van die leeftijdscategorie.

Tijden veranderen en ik snap echt niet wat sommige acts op affiche (en radio zoals bv stubru) doen, maar zolang ik wel mijn smaak nog kan terugvinden is er geen probleem. Ik kan mijn pukkelpopdagen vullen met dingen die ik wel graag hoor. Alhoewel vorig jaar wel een dieptepunt was qua programmatie. En Neil Young laten vervangen door Major Laser enkele jaren terug kan er bij mij ook niet in...


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken