Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

En daar zijn inderdaad ook de instagram hints. Franz Ferdinand, The Streets en James Blake

Zou The Streets dan de act zijn geweest waar Sarah Mahassine in haar tweet naar verwees? Wel zeer blij dat het vandaag indie is, zeer benieuwd.

Zou The Streets dan de act zijn geweest waar Sarah Mahassine in haar tweet naar verwees? Wel zeer blij dat het vandaag indie is, zeer benieuwd.
Eerder James Blake denk ik. Die heeft de laatste tijd veel met de door haar zo geliefde rapperts gewerkt... ;-)

Edit: of iets waar nog niet naar gehint wordt natuurlijk...

Weer mooie namen erbij.
Voor het eerst sinds lang echt nog eens een editie met veel bands waarvan ik plaatjes in de kast heb staan.

Hopelijk speelt Anna Calvi deze keer ergens ver weg van de feestvierders en babbelaars!

Mike D!!! Das de rapper van Beastie Boys....
https://www.pukkelpop.be/nl/bands/mike-d-dj-set/

Zou da live iets voorstellen? Die DJ - set?

Laatste lichting namen voorlopig. De volgende lichting zou echter snel volgen volgens Het Belang van Limburg. Ik gok na de concerten van Anderson Paak en Post Malone? ;)

Laatste lichting namen voorlopig. De volgende lichting zou echter snel volgen volgens Het Belang van Limburg. Ik gok na de concerten van Anderson Paak en Post Malone?
1f609.svg

Een grote naam wordt "dit weekend" aangekondigd zeiden ze zonet op Studio Brussel.

Users who are viewing this thread