Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Mannekes toch, die zaterdag begint echt wel heel mooi te worden! De andere 2 dagen weten me nog niet echt te overtuigen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
Laatste lichting namen voorlopig. De volgende lichting zou echter snel volgen volgens Het Belang van Limburg. Ik gok na de concerten van Anderson Paak en Post Malone?
1f609.svg


Een grote naam wordt “dit weekend” aangekondigd zeiden ze zonet op Studio Brussel.

Echt? Dit heb ik dan compleet gemist. Post Malone waarschijnlijk?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
In de breedte voor mij een iets minder pakketje maar de highlights zijn wel zeer high (James Blake, Pond, Sharon Van Etten, Yves Tumor). Tot nu toe eigenlijk geen enkel pakketje dat me tegenviel dus ik denk dat ik er wel bij ben deze zomer. Hopelijk hebben ze nog niet al hun pijlen verschoten met deze aankondigingen en komt er nog wat moois aan maar aangezien er nog een paar hoge mainstage spots ingevuld moeten worden, ben ik wel positief :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Everyknight wrote:

TettenVogel wrote:
Laatste lichting namen voorlopig. De volgende lichting zou echter snel volgen volgens Het Belang van Limburg. Ik gok na de concerten van Anderson Paak en Post Malone?
1f609.svg



Een grote naam wordt “dit weekend” aangekondigd zeiden ze zonet op Studio Brussel.

Echt? Dit heb ik dan compleet gemist. Post Malone waarschijnlijk?

Heb het ook gehoord.
Al werd het wel raar gezegd.
"En deze weekend komt daar nog een grote naam bij..." En dan wat rommelig "vermoedelijk" erachter gezegd. Alsof hij dat precies niet mocht zeggen ofzo.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Everyknight wrote:

TettenVogel wrote:
Laatste lichting namen voorlopig. De volgende lichting zou echter snel volgen volgens Het Belang van Limburg. Ik gok na de concerten van Anderson Paak en Post Malone?
1f609.svg



Een grote naam wordt “dit weekend” aangekondigd zeiden ze zonet op Studio Brussel.

Echt? Dit heb ik dan compleet gemist. Post Malone waarschijnlijk?
Volgens mij heeft die nog wat Sportpaleis-kaartjes te verkopen...
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
ja dat hebben ze. Laat het hem alsjeblieft niet zijn en geef ons alsjeblieft een verrassing zoals de Strokes, Neil Young of ik zou zelfs de Foos nemen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.234
10.668
Aardig lijstje, oa The Streets en Franz Ferdinand word ik blij van. En genoeg bands om te ontdekken zoals Pond. Mis eigenlijk nog net de voltreffer voor mij zoals Courtney Barnett. Maar het begint er mooier en mooier uit te zien.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
95
https://twitter.com/sarahmahassine/status/1098875267429425157

Vandaag dus toch nog een naam?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
153
68
"I think we should tell them soon"
Het meiske heeft geen last van valse bescheidenheid. :-| :roll: :roll:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Afgaande op de hints op eFestivals: Sarah verwijst naar Post Malone, die de vrijdag zal headlinen. Subheadliner die dag is Anderson .Paak, die in het volgende pakket zal zitten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Dat is dan wel een dagje hoor. James Blake, Paak. en Post Malone. Vraag me alleen af of Royal Blood ook Sub is.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Mooi dat ze camping comfy (voorheen relax+) wat dichter bij het festivalterrein hebben neergezet.
Je betaald wat meer, maar dat is het mij wel waard.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Toegegeven, met de laatste worp indie namen erbij zou ik me best weer eens een weekendje kunnen vermaken in Kiewit. Linkje naar de voorlopige clashfinder trouwens.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Ik denk dat Good Charlotte op het hoofdpodium zal staan, misschien iets eerder dan Papa Roach vorig jaar.

 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik ben op zoek naar een combi van alles wat zo'n beetje bekend is ?
Bon iver ergens, muse ergens, royal blood ergens, white lies, franz ferdinand, miles kane, editors, 21 pilots, de staat, balthazar, elbow etc. Etc.

Het is dit jaar TE goed verdeelt voor mij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken