Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
TettenVogel wrote:
Die staan begin juli in Europa. Voorlopig geen data in augustus voor KoL.
Vorig jaar heeft KoL nog op Reading en Leeds gestaan, maar ze zijn toen niet geboekt geweest door PKP.

Net aangekondigd voor Lolla Berlin begin September…

wist enkel van Benicassim 20/07. maar dus nu ook Berlijn in september (nog niet op hun site). Tzal toch nie waar zijn?! :-|
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Zijn twee mooie en diverse namen die enorm populair zijn bij de doelgroep van Pukkelpop. Geen headliners maar staan wel op mooie plek op Main Stage!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Zijn twee mooie en diverse namen die enorm populair zijn bij de doelgroep van Pukkelpop. Geen headliners maar staan wel op mooie plek op Main Stage!

Dan zet ik m'n geld alvast in op Posty.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Zijn twee mooie en diverse namen die enorm populair zijn bij de doelgroep van Pukkelpop. Geen headliners maar staan wel op mooie plek op Main Stage!

"De doelgroep van Pukkelpop"... daar durven al eens meningsverschillen over ontstaan. ??

Grootste verrassing hier is GEEN headliners denk ik. Royal Blood en ???
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In hoeverre spreken we dit jaar nog van Headliners. 21 Pilots en Post Malone zijn vrijwel even groot. Dat geldt denk ik ook voor Tame Impala en The National. Royal Blood zal daar weinig voor onder doen. Bij de jeugd kunnen deze 'jonge' acts vrij makkelijk een 'headline' positie innemen terwijl ze misschien op een Werchter lager zouden staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Royal Blood zie ik in ieder geval belange na niet aan als een headliner. Leuk voor in de namiddag, dat wel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Royal Blood zie ik in ieder geval belange na niet aan als een headliner. Leuk voor in de namiddag, dat wel.

Op 1 na laatste zal het wel zijn... Als je al 3de laatst speelt op RW, gaat het niet voor minder zijn op een kleiner festival.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
mattman wrote:
Royal Blood zie ik in ieder geval belange na niet aan als een headliner. Leuk voor in de namiddag, dat wel.

Op 1 na laatste zal het wel zijn… Als je al 3de laatst speelt op RW, gaat het niet voor minder zijn op een kleiner festival.

Ik vermoed op 2 na laatste, met een Tame Impala of evt. Major Lazer en The Prodigy erna. :)
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Greg wrote:
Zijn twee mooie en diverse namen die enorm populair zijn bij de doelgroep van Pukkelpop. Geen headliners maar staan wel op mooie plek op Main Stage!

“De doelgroep van Pukkelpop”… daar durven al eens meningsverschillen over ontstaan.
1f914.svg
1f602.svg


Grootste verrassing hier is GEEN headliners denk ik. Royal Blood en ???
Dit verbaast mij ook. Zouden we dan vrijdag weer twee headliners gaan krijgen? Ik vraag me af hoe de planning van Pukkelpop er dan uit ziet met betrekking tot het bekendmaken van alle namen..
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Met Royal Blood en Anderson paak zou ik enorm tevreden zijn. Liever dit dan Post, Major Lazer en Ellie.
Ik heb liever dat ze hun geld investeren in de undercard.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
ik denk dat we prophets of rage gaan zien om 16u, al hoop ik toch eerder dat deze headliner worden op alcatraz.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ze zijn weer aan het teasen op hun Instagram Story...
"I like it like that" Is dat niet van Cardi B..?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Yann wrote:
Ze zijn weer aan het teasen op hun Instagram Story…
“I like it like that” Is dat niet van Cardi B..?

Dacht ik ook meteen. Maar… Die staat al op Vestiville.

Als die niet exclusief geboekt zijn kan het wel? dit zou wel een serieuse streep door de rekening van vestiville zijn. Niet dat pukkelpop daar iets van aantrekt omdat vestiville geen livenation festival is
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken