Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Wacht maar… zeg nu niet dat Twenty One Pilots de ‘grote headliner’ is waarvoor ze het festival een dag hebben verplaatst naar zondag
Er is toch nooit gezegd dat ze het festival gingen verplaatsen voor 1 naam? Ik denk dat dit een permanente verandering is die toevallig dit jaar is ingevoerd maar niet voor die reden (eerder voor ticketverkoop enzo)

Ik had gehoopt op Tame Impala op Werchter maar dit zijn gewoon twee verwachte, logische en terechte headliners op Pukkelpop. Geen verrassingen, vooral benieuwd naar de rest van het programma :)
 

festivalklaas

Playlistbediener
2 mrt 2018
9
0
festivalklaas wrote:
Wacht maar… zeg nu niet dat Twenty One Pilots de ‘grote headliner’ is waarvoor ze het festival een dag hebben verplaatst naar zondag

Er is toch nooit gezegd dat ze het festival gingen verplaatsen voor 1 naam? Ik denk dat dit een permanente verandering is die toevallig dit jaar is ingevoerd maar niet voor die reden (eerder voor ticketverkoop enzo)

Ik had gehoopt op Tame Impala op Werchter maar dit zijn gewoon twee verwachte, logische en terechte headliners op Pukkelpop. Geen verrassingen, vooral benieuwd naar de rest van het programma
1f642.svg

Ze vertelden toch in een interview vorig jaar na het festival dat er alvast één grote headliner op zondag vastligde...
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Thijs wrote:

festivalklaas wrote:
Wacht maar… zeg nu niet dat Twenty One Pilots de ‘grote headliner’ is waarvoor ze het festival een dag hebben verplaatst naar zondag


Er is toch nooit gezegd dat ze het festival gingen verplaatsen voor 1 naam? Ik denk dat dit een permanente verandering is die toevallig dit jaar is ingevoerd maar niet voor die reden (eerder voor ticketverkoop enzo)

Ik had gehoopt op Tame Impala op Werchter maar dit zijn gewoon twee verwachte, logische en terechte headliners op Pukkelpop. Geen verrassingen, vooral benieuwd naar de rest van het programma
1f642.svg


Ze vertelden toch in een interview vorig jaar na het festival dat er alvast één grote headliner op zondag vastligde…

Heb je een link naar dat interview?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Volgens de mail die ik net kreeg van PKP komen er dus inderdaad 2 nieuwe namen op woensdag. Foo Fighers kan nog, maar dat zou voor mij toch de allereerste naam zijn die ik bekend maak, mocht ik hen geboekt hebben. Wat er op wijst dat FF dus ook zomaar niet kan komen ...
 

festivalklaas

Playlistbediener
2 mrt 2018
9
0
festivalklaas wrote:

Thijs wrote:

festivalklaas wrote:
Wacht maar… zeg nu niet dat Twenty One Pilots de ‘grote headliner’ is waarvoor ze het festival een dag hebben verplaatst naar zondag


Er is toch nooit gezegd dat ze het festival gingen verplaatsen voor 1 naam? Ik denk dat dit een permanente verandering is die toevallig dit jaar is ingevoerd maar niet voor die reden (eerder voor ticketverkoop enzo)

Ik had gehoopt op Tame Impala op Werchter maar dit zijn gewoon twee verwachte, logische en terechte headliners op Pukkelpop. Geen verrassingen, vooral benieuwd naar de rest van het programma
1f642.svg



Ze vertelden toch in een interview vorig jaar na het festival dat er alvast één grote headliner op zondag vastligde…

Heb je een link naar dat interview?

Was op stubru vorig jaar op de laatste festivaldag, gezocht maar staat niet meer online...
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Woensdag 2 namen, vrijdag namen en volgende week een heel pakket.

Ik geloof ook niet echt meer in de Foo Fighters.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
Ik ben benieuwd welke andere namen van Lowlands we nog mogen verwachten op Pukkelpop. Staan nog wel wat leuke namen tussen, ook zeker wat lager op het affiche.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.442
11.371
Prima maar voorspelbaar begin. Betere start dan bijvoorbeeld Ellie Goulding en Major Lazor. Doe woensdag maar iig The National.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn er hier nog mensen die twijfelen of ze Pukkelpop of Lowlands aandoen of juist Pukkelpop of iets anders.

Ik denk dat de zaterdag gewoon een indiedag gaat worden met The National er bij. Als FooFighters het niet gaat worden ben ik benieuwd of ze Post Malone de dragende act laten zijn van de vrijdag of ze die bij een van de andere gaan zetten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.317
9.040
Woensdag The National en Post Malone, wedden?

Zou kunnen. Maar als dat klopt, wie zouden dan de volgende headliners zijn? Hopelijk hebben ze met 21 Pilots hun wildcard voor een zouteloze naam al getrokken.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Prima maar voorspelbaar begin. Betere start dan bijvoorbeeld Ellie Goulding en Major Lazor. Doe woensdag maar iig The National.

Inderdaad zeer voorspelbaar allemaal. Maar dat is het nadeel van dit soort forums volgen: het is op den duur eerder verrassend als er een band NIET aangekondigd wordt.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Sziget zet zomaar even 21p op dezelfde dag onder Foo Fighters. Natuurlijk is sziget nog net van een ander kaliber maar dat wil toch wat zeggen over de grootte en de kostprijs van 21 p. Dus Foofies op dezelfde dag verwacht ik niet, maar dit schept precies toch wel mogelijkheden...
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
Sziget zet zomaar even 21p op dezelfde dag onder Foo Fighters. Natuurlijk is sziget nog net van een ander kaliber maar dat wil toch wat zeggen over de grootte en de kostprijs van 21 p. Dus Foofies op dezelfde dag verwacht ik niet, maar dit schept precies toch wel mogelijkheden…

Dat geeft de burger inderdaad moed. Bedenking van mijn kant: hoezeer kan Post Malone deze week aangekondigd worden, dat is toch behoorlijk schadelijk voor de VVK van het Sportpaleis (11 maart)? ?

Wat de andere namen betreft, lijken The National (they love Belgium) en Major Lazer (favorieten van het huis) Zekerheidjes. Ik verwacht ergens toch ook nog een konijn uit één of andere hoge hoed, en zou Bon Iver heel erg toejuichen, maar Tame Impala, The National en Bon Iver is misschien wel té niche...

Andere hiphopnamen: Chance The Rapper (rechtzetting), Childish Gambino, Anderson Paak (trapje lager, wel) of A$ap Rocky?
Andere alternatieve (rock)namen: Toch Foo Fighters? Toch The Strokes (oh zo graag)? En op ander niveau: Royal Blood, Liam Gallagher, ...?
Elektronische kanshebbers: The Prodigy, Chemical Brothers, Aphex Twin (is dit afsluitermateriaal? Of eerder Marquee...)?

Zo spannend, maar mijn verwachtingen zijn weer wat lager na de eerste aankondiging :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat geeft de burger inderdaad moed. Bedenking van mijn kant: hoezeer kan Post Malone deze week aangekondigd worden, dat is toch behoorlijk schadelijk voor de VVK van het Sportpaleis (11 maart)?

Goed punt.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Die staan begin juli in Europa. Voorlopig geen data in augustus voor KoL.
Vorig jaar heeft KoL nog op Reading en Leeds gestaan, maar ze zijn toen niet geboekt geweest door PKP.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Die staan begin juli in Europa. Voorlopig geen data in augustus voor KoL.
Vorig jaar heeft KoL nog op Reading en Leeds gestaan, maar ze zijn toen niet geboekt geweest door PKP.

Net aangekondigd voor Lolla Berlin begin September...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken