Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Wel opvallend dat volgens Greg Billie Eilish een 'mooie plek' op Main krijgt.. hopelijk niet té hoog...

Is billie eilish
(kan die helemaal niet dus noem mij gerust ne ouwe ….)

Jep, Billie Eilish en Royal Blood dus. Beide namen die ik ook hoogstens als sub zou zien... Billie Eilish zou een Marquee wel vol kunnen krijgen in de late namiddag en Royal Blood met een pint in de hand op de Main Stage in de late namiddag. Ideaal

Wel opvallend dat volgens Greg Billie Eilish een ‘mooie plek’ op Main krijgt.. hopelijk niet té hoog…

Wordt omschreven als "Wereldster in wording". Met 1 hitje. Tja, als ze zo gaan beginnen....

Mooie namen om erbij te hebben. Doen mij geloven dat we eindelijk nog eens een echt mooie Pukkelpop-editie tegemoet gaan.

James wrote:
Wel opvallend dat volgens Greg Billie Eilish een ‘mooie plek’ op Main krijgt.. hopelijk niet té hoog…

Wordt omschreven als “Wereldster in wording”. Met 1 hitje. Tja, als ze zo gaan beginnen….
Tja, you win some, you lose some.
Werchter ook massa's "one hit wonders" gehad alla Liquido, wheatus en andere...
Aan de andere kant heeft Amy Whinehouse ook om 15u opt podium gestaan (dag ervoor KoL om 15u), dusja....

Royal Blood altijd goed natuurlijk, die Billie had ik nog nooit van gehoord.

Als ze die zaterdag nog wat goed uitbouwen kunnen we sinds lang misschien nog eens richting Kiewit, komaan Chokri.

Haha, persoonlijk een zotte aankondiging voor mij.

Royal blood een jaar of 5 geleden gezien in de rotonde (botanique) voor letterlijk 50 man en Billie Eilish ook vorig jaar in de botanique gezien.

Dave wrote:

James wrote:

Wordt omschreven als “Wereldster in wording”. Met 1 hitje. Tja, als ze zo gaan beginnen….

Tja, you win some, you lose some.
Werchter ook massa’s “one hit wonders” gehad alla Liquido, wheatus en andere…
Aan de andere kant heeft Amy Whinehouse ook om 15u opt podium gestaan (dag ervoor KoL om 15u), dusja….

Vind haar overigens een hartstikke leuke artiest voor erbij, heb er meermaals live gezien en is ook echt aan te raden om even te gaan kijken!
Maar om haar nu al een hoge positie te geven..

Edit: Net even op Spotify en Instagram gekeken en we zitten er denk ik toch naast.
29 miljoen streamers per maand, enkele nummers met zeer veel streams & bijna 12 miljoen volgers op Instagram...
Had er niet bij stil gestaan dat zij zo gigantisch groot geworden was, in 2017 nog in Melkweg Upstairs (200 man) gezien..

Haha, persoonlijk een zotte aankondiging voor mij.

Royal blood een jaar of 5 geleden gezien in de rotonde (botanique) voor letterlijk 50 man en Billie Eilish ook vorig jaar in de botanique gezien.

Dat was inderdaad best een uniek concert, maar ook niet zó uniek :wink:
Dat was in de Orangerie (capaciteit: 650) en ondanks dat het toen niet uitverkocht leek, was er zéker meer dan 50 man. Anyway, fijne aankondiging, ook wat mij betreft!

Royal Blood vind ik echt geweldig zeker in combo met Tame Impala. En Billie eilish is wel echt gewoon een hele leuke act. Die zie ik bij mijn vrouwelijke vrienden echt nonstop gespeeld worden. Ik heb er echt veel vertrouwen in dit jaar.

Users who are viewing this thread