Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Wel vreemd om deze 2 nu al te delen, in plaats van het pakket. Het zijn geen kleine namen, maar is het raar om nu nog iets grotere zwaargewichten te verwachten?

Het lijkt er wel op dat ze voor de breedte gaan, dat kan goed uitdraaien.

mattman wrote:
Wel vreemd om deze 2 nu al te delen, in plaats van het pakket. Het zijn geen kleine namen, maar is het raar om nu nog iets grotere zwaargewichten te verwachten?

I second that.

Idem

Zaterdag dus Tame Impale - Royal Blood en Zondag TOP - BIllie. Hopelijk gaat zondag dan de bakvis dag op de main zijn.
Ik zie Ellie Goulding er niet meer bij komen op zondag.
Vermoedelijk krijgen we over 2 dagen de 2 namen van de vrijdag.

Ik had toch liever de oude aankondigingsstrategie, namelijk gewoon direct 50-60 namen lossen.

Wessel wrote:

mattman wrote:

I second that.

Idem

Zaterdag dus Tame Impale – Royal Blood en Zondag TOP – BIllie. Hopelijk gaat zondag dan de bakvis dag op de main zijn.
Ik zie Ellie Goulding er niet meer bij komen op zondag.
Vermoedelijk krijgen we over 2 dagen de 2 namen van de vrijdag.

Ik had toch liever de oude aankondigingsstrategie, namelijk gewoon direct 50-60 namen lossen.

Ik ook. Zeker omdat ze ook de grote bulk namen beetje bij beetje gaan lossen, verspreid over volgende week. Dus ik schat een 15-tal namen per dag...

Lol, Billie Eilish.. Nog zo'n marketing geval, stond begin vorig jaar nog in de Botanique maar PKP kennende gaan ze die gewoon tot plekje voor de sub promoveren.

Lol, Billie Eilish.. Nog zo’n marketing geval, stond begin vorig jaar nog in de Botanique maar PKP kennende gaan ze die gewoon tot plekje voor de sub promoveren.

Billie Eilish staat overal hoog op de affiche. Er is geen ontsnappen aan.

Gok voor vrijdag: The National voor de oudjes, Anne-Marie of Major Lazer voor de jonkies.

Yannick wrote:
Lol, Billie Eilish.. Nog zo’n marketing geval, stond begin vorig jaar nog in de Botanique maar PKP kennende gaan ze die gewoon tot plekje voor de sub promoveren.

Billie Eilish staat overal hoog op de affiche. Er is geen ontsnappen aan.

Gok voor vrijdag: The National voor de oudjes, Anne-Marie of Major Lazer voor de jonkies.

Voor hetzelfde geld is Billie Eilish gewoon sub in de Marquee... Maar waarschijnlijk wel Main.
Ik verwacht The National ook nog, maar wel in combinatie met TI of ToP eigenlijk... Ik blijf geloven...

Maar na vandaag lijkt het me normaal dat Post Malone erbij komt na z'n show in het Sportpaleis. ?

Mooi, Royal Blood erbij op de dag van Tame Impala. Dat begint een mooie dag te worden. Billie Eilish zegt mij niets, maar gezien de opmerkingen hier ligt dat meer aan mijn kennis van de hedendaagse popmuziek dan aan de boeking. Vind het een prima Pukkelpop boeking, heb daar al vaker laat op de dag acts als Christine & The Queens en Janaele Monae op de main stage gezien. Beide namen verrassen me wel dat ze deze als 3e en 4e bekend maken, maar ach. Tot nu toe nog steeds positief gestemd!

Kachelle wrote:
vrijdag 16u 2 nieuwe namen. (dit staat in de nieuwsbrief.)

Klopt, volgende week krijgen we ook dag per dag een deel van de undercard.

koekroeck wrote:
Haha, persoonlijk een zotte aankondiging voor mij.

Royal blood een jaar of 5 geleden gezien in de rotonde (botanique) voor letterlijk 50 man en Billie Eilish ook vorig jaar in de botanique gezien.

Dat was inderdaad best een uniek concert, maar ook niet zó uniek ?
Dat was in de Orangerie (capaciteit: 650) en ondanks dat het toen niet uitverkocht leek, was er zéker meer dan 50 man. Anyway, fijne aankondiging, ook wat mij betreft!

Allé neemt dan de helft van de zaal? ja ik was mss iets te enthousiast. Het blijft toch nog altijd merkwaardig dat dat optreden niet was uitverkocht. Ze hadden toen al bijna de helft van hun album op spotify staan.

Een hele hoop nieuwe namen op summer sonic in japan. O.a. Foals, Flume, Sam Fender. Allemaal uitgesloten

Laundry Day stopt er mee, het Fire is Gold-festival neemt de plaats in (inclusief schaalvergroting).
Hopelijk gaan alle tenenkrullende Urban en Hip Hop acts (u weet wel, alle lil's en kleine's op deze aardbol) geboekt worden door dit festival.

Wat denken we van de Foo Fighters? Is er nog kans dat ze komen? Zoja, dan zullen ze waarschijnlijk wel in de aankondiging van morgen moeten zitten?

Wat denken we van de Foo Fighters? Is er nog kans dat ze komen? Zoja, dan zullen ze waarschijnlijk wel in de aankondiging van morgen moeten zitten?

Ik vrees van niet. Ze hebben een concert op zaterdag 17 augustus en maandag 19 augustus in de UK. In principe zouden ze dus op vrijdag of zondag kunnen komen.
Zondag zou onlogisch zijn inzake logistiek. Dan zou FF van UK naar België moeten komen om de dag erna terug naar de UK te gaan. Dan blijft er de vrijdag over. Dit zou betekenen dat FF vrijdag en zaterdag een concert geven. De Foo Fighters geven echter de komende zomer geen 2 concerten na elkaar, tenzij het op dezelfde locatie is. Pukkelpop zou dan dus een uitzondering moeten zijn.

Ik denk dat The National een veilige gok is.
1f642.svg

Idem.

Iemand die vanavond naar The Streets gaat? Wie weet geven ze een hint voor pkp...

mattman wrote:
Ik denk dat The National een veilige gok is.
1f642.svg

Idem.

Iemand die vanavond naar The Streets gaat? Wie weet geven ze een hint voor pkp…

Ik verwacht the streets wel op pukkelpop, maar denk niet dat die bij aankondiging van morgen zullen zitten. Hoop ook dat ze die dan in marquee zetten, en niet op de main.

etekenen dat FF vrijdag en zaterdag een concert geven. De Foo Fighters geven echter de komende zomer geen 2 concerten na elkaar, tenzij het op dezelfde locatie is. Pukke

Dinsdag naar The Streets geweest in L'Aeronef (Rijsel).
Ging met weinig verwachting er naartoe, en ik ben omver geblazen. :D
Mochten er zijn die gaan, en er gaan vrouwen mee, zeg dat ze een jeansbroek aandoen. (meer zeg ik niet ;) )

ChiquitaChaser wrote:
Is billie eilish
(kan die helemaal niet dus noem mij gerust ne ouwe ….)

Rare hint dan?

Was een lyric van haar overigens (van het nummer when the party's over).

Ben benieuwd of ze vrijdag weer met namen komen die overeenkomen met Lowlands. Hoop op iets anders, om te kijken wat Lowlands misschien nog kan boeken :')

Dat doet Lowlands dan wel weer goed een act als Billie zal zeker een mooie spot krijgen maar op Pukkelpop zal ze een stuk prominenter staan.

Users who are viewing this thread