Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Voor mij mogen ze de hele line-up van Dekmantel in de Boiler, Dance Hall en de Booth zetten. Sunn O))) mag een supriseoptreden geven
Waar gaan Salvatore Ganacci, Slushii, Oliver Heldens en co dan draaien? :(
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Volgende week maakt de organisatie de lineup van hun minifestival Garnizoen bekend. Lijkt me dus niet dat we volgende week al Pukkelpop namen krijgen, maar hopelijk worden we verrast :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Van mij de lineup Paredes de Coura in zijn geheel op Pukkelpop belanden. The National, Spiritualized, Father Hohn Misty, Balthazar, Mitski, Patti Smith, Julien Baker, Car Seat Headrest, Parcels, Acid Arab, Kamaal Williams,... New Order, ook op die lineup, zal 'm natuurlijk niet worden dankzij RW.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Van mij de lineup Paredes de Coura in zijn geheel op Pukkelpop belanden. The National, Spiritualized, Father Hohn Misty, Balthazar, Mitski, Patti Smith, Julien Baker, Car Seat Headrest, Parcels, Acid Arab, Kamaal Williams,… New Order, ook op die lineup, zal ‘m natuurlijk niet worden dankzij RW.

Misschien overwegen om daar heen te gaan dan ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
mattman wrote:
Van mij de lineup Paredes de Coura in zijn geheel op Pukkelpop belanden. The National, Spiritualized, Father Hohn Misty, Balthazar, Mitski, Patti Smith, Julien Baker, Car Seat Headrest, Parcels, Acid Arab, Kamaal Williams,… New Order, ook op die lineup, zal ‘m natuurlijk niet worden dankzij RW.

Misschien overwegen om daar heen te gaan dan
1f609.svg

Zeker een mooie om te overwegen, al heb ik nu al een redelijk druk en prijzig festivalschema. ;-)
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Van mij de lineup Paredes de Coura in zijn geheel op Pukkelpop belanden. The National, Spiritualized, Father Hohn Misty, Balthazar, Mitski, Patti Smith, Julien Baker, Car Seat Headrest, Parcels, Acid Arab, Kamaal Williams,… New Order, ook op die lineup, zal ‘m natuurlijk niet worden dankzij RW.

Mag zeker wat van doorkomen! Doe maar The National, Spiritualized, Balthazar, Mitski, Patti Smith en Car Seat Headrest. En neem dan Eels ook maar mee!

En van Haldern Pop graag: Daughters, Black Midi, Kadavar, The Districts en IDLES :wink:
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Ik zie dat er een artikel is geplaats op Festileaks, waarin wordt gezegd dat Joost op Pukkelpop staat, toch wil ik hier even een kleine kanttekening bij plaatsten:

Joost zeg inderdaad in een van zijn nieuwe nummers dat hij op Pukkelpop 2019 staat, alleen is dit meer een soort fantasie dan keiharde waarheid. Hij heeft naar aanleiding van vragen ook op Instagram gezegd dat dit gewoon een droom van hem is. Het lijkt mij goed mogelijk dat hij inderdaad is geboekt voor Pukkelpop, misschien naar aanleiding van dit nummer, misschien ook niet. Maar zeker met het huidige Pukkelpop publiek zou hij daar goed passen. Hij heeft al meerdere shows in Belgie (waarvan er op z'n minst een uitverkocht uit m'n hoofd). Het is dus alleen verre van zeker dat hij dit jaar geboekt is ;)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Bon, als je de line-up van Lowlands ziet, dan heeft Pukkelpop geen redenen om een kutaffiche neer te zetten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Bon, als je de line-up van Lowlands ziet, dan heeft Pukkelpop geen redenen om een kutaffiche neer te zetten.

Absoluut waar. hele sterke line-up bij Lowlands. Als Pukkelpop hierbij in de buurt komt ga ik toch sterk overwegen om dit jaar weer te gaan.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Royal Blood, Anderson Paak en The Streets zijn een beetje onverwacht voor mij. Allemaal doorsturen!

Trouwens: Garnizoen heeft net enkele namen gelost: Amelie Lens, RØDHÅD, DAVID VUNK en San Soda
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
pkp.jpg


Wat vinden jullie van deze? Tijdje terug tijdens de blok gemaakt en na de aankondigingen van Dour en Lowlands nog wat aanpassingen gedaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
pkp.jpg


Wat vinden jullie van deze? Tijdje terug tijdens de blok gemaakt en na de aankondigingen van Dour en Lowlands nog wat aanpassingen gedaan.
Tame Impala vergeten? Of verwacht je die nog steeds op RW?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
De affiches van Lowlands, Paredes de Coura en End Of The Road naast elkaar leggen leidt tot slechts één conclusie: geen excuses dit jaar, er is voldoende aanwezig om een affiche neer te zetten die zowel de meerwaardezoeker als de grote massa kan bekoren.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken