Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
PS was gescheduled voor 6 juni, NYC op 8 juni. Da's wel erg kortdag. Ze tourt met hetzelfde podium als de show vanop Coachella. Niet echt praktisch dus ook..
PS was gescheduled voor 6 juni, NYC op 8 juni. Da's wel erg kortdag. Ze tourt met hetzelfde podium als de show vanop Coachella. Niet echt praktisch dus ook..
Ik ken haar productie niet goed genoeg om dit inderdaad goed in te schatten wat de mogelijkheden hier zijn. Denk wel dat dit voor de artiest nog het minste is. Denk dat zo'n traject voor productie/crew-leden een pak zwaarder is. Een avond spelen, slapen in een hotel. Vlucht van +/- 8u ofzo(?), terug slapen in een hotel. De volgende dag terug spelen. Lijkt me nu niet echt een situatie die je als artiest zou afzeggen omdat het niet fijn of niet praktisch is. Zal dus wel eerder productioneel of financieel zijn.
Unpopular opinion waarschijnlijk, maar ergens is het ook wel haar job waar ze mooi voor betaald word. Als iedereen die op zijn/haar job een keer iets moet doen dat niet fijn of praktisch is, het zou laten afweten...
Bon, op zich niets tegen de artiest zelf omdat ik ervan uitga dat zij de keuze niet (alleen) maakt en we de details niet weten. Maar dit soort situaties komt de laatste jaren wel wat meer voor precies. Artiesten die terug komen op beloftes en contracten, om een andere show te gaan spelen. Of hun eigen tour afzeggen om met een grotere artiest op support te gaan. Bij mij verlies je dan wel een tikkeltje respect.
Een avond spelen, slapen in een hotel. Vlucht van +/- 8u ofzo(?), terug slapen in een hotel. De volgende dag terug spelen. Lijkt me nu niet echt een situatie die je als artiest zou afzeggen omdat het niet fijn of niet praktisch is.
Dat schema lijkt mij echt super pittig tbh. Neem daarbij jetlags, vertragingen, doorloop.
Ik vind het wel een mooie ontwikkeling dat artiesten hun grenzen aangeven. Vind het alleen vrij lame als ze een show op een dag afzeggen om op dezelfde dag elders voor meer geld te gaan spelen.
Oh jammer, heb een paar weken geleden hier een combi aangeboden, maar niemand was geïnteresseerd.
Uiteindelijk verkocht via de officiële doorverkoop van PS.
Dus ik zou mij in jouw plaats zeker daar registreren, want daar lijk je me wel kans te maken.