Onne Campingartiest 1 dec 2023 56 88 vrijdag om 16:24 #281 koekroeck zei: Clairo out, eerste cancel is een feit. Klik om te vergroten... 1e tranen zijn een feit
koekroeck zei: Clairo out, eerste cancel is een feit. Klik om te vergroten... 1e tranen zijn een feit
slyke Sunset slot 9 jan 2018 2.134 1.359 vrijdag om 19:21 #282 koekroeck zei: Clairo out, eerste cancel is een feit. Klik om te vergroten... Zelf heb ik mijn ticket verkocht, maar Clairo zou nu wel een absolute must see geweest zijn. Performance op Coachella was ronduit schitterend. Hopelijk binnenkort toch nog eens een opportuniteit om haar aan het werk te zien? (of ergens tussen de regels lees ik Primavera Sound volgend jaar).
koekroeck zei: Clairo out, eerste cancel is een feit. Klik om te vergroten... Zelf heb ik mijn ticket verkocht, maar Clairo zou nu wel een absolute must see geweest zijn. Performance op Coachella was ronduit schitterend. Hopelijk binnenkort toch nog eens een opportuniteit om haar aan het werk te zien? (of ergens tussen de regels lees ik Primavera Sound volgend jaar).
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.698 7.599 Gisteren om 19:08 #283 Welk management plant er dan ook een show in BCN en enkele dagen later in NYC, absurd.
K koekroeck Geliefde act 6 mrt 2018 1.449 1.454 Gisteren om 20:35 #284 Yannick zei: Welk management plant er dan ook een show in BCN en enkele dagen later in NYC, absurd. Klik om te vergroten... Management die gewoon nadat primavera in orde was, ne giga zak geld heeft gekregen. Zo simpel is dat
Yannick zei: Welk management plant er dan ook een show in BCN en enkele dagen later in NYC, absurd. Klik om te vergroten... Management die gewoon nadat primavera in orde was, ne giga zak geld heeft gekregen. Zo simpel is dat