Pinkpop 2025

Ben er gaan kijken nav alle positieve reacties hier, maar begrijp daar helemaal niets van. Heeft ook gewoon een kinderstemmetje en vocaal absoluut niet sterk. Beetje de Belgische Froukje.
Ze is tegelijkertijd een knappe actrice, een uitstekende en succesvolle zangeres en een krachtige persoonlijkheid. Ontwerpt haar eigen kledij en hecht veel belang aan duurzaamheid. De kijkers beslissen en de pinkpopwei was vrijdagnamiddag enkel bij haar en bij Mika heel goed gevuld.

JT is gewoon niet echt geschikt voor festivals. Die heeft zo’n gelikte show die af is dat dat op een festival podium niet na te bootsen is.
Desalniettemin kan ik onwijs goed gaan op die muzikanten, echte Amerikaanse show, zo zo zo retestrak als die band speelt en heerlijke arrangementen die ze weer gemaakt hebben van bestaande nummers.

Nu rustig aan verder wakker worden, benen nog heel even rust gunnen en dan mijn dochter ophalen van het station in Sittard. Eerste keer pinkpop voor haar, vanavond samen meezingen met Olivia 😍

JT is gewoon niet echt geschikt voor festivals. Die heeft zo’n gelikte show die af is dat dat op een festival podium niet na te bootsen is.
Desalniettemin kan ik onwijs goed gaan op die muzikanten, echte Amerikaanse show, zo zo zo retestrak als die band speelt en heerlijke arrangementen die ze weer gemaakt hebben van bestaande nummers.

Nu rustig aan verder wakker worden, benen nog heel even rust gunnen en dan mijn dochter ophalen van het station in Sittard. Eerste keer pinkpop voor haar, vanavond samen meezingen met Olivia 😍
Spijker op de kop denk ik. Hij heeft echt een top band bij zich alleen de productie laat het een beetje afweten dan. In stadions is zijn show echt bizar namelijk.

Vet om te horen dat Oscar bij allen zo goed bevallen is!

Ze is tegelijkertijd een knappe actrice, een uitstekende en succesvolle zangeres en een krachtige persoonlijkheid. Ontwerpt haar eigen kledij en hecht veel belang aan duurzaamheid. De kijkers beslissen en de pinkpopwei was vrijdagnamiddag enkel bij haar en bij Mika heel goed gevuld.
Haha laten we het er maar op houden dat smaken verschillen, want om nu te gaan discussiëren of ik haar knap vind of niet, dat is voor mij absoluut geen graadmeter bij muziek.

Misschien een beetje te voorbarig, maar ik las dus op de site - weet niet in hoeverre deze betrouwbaar is - RiffReport met een artikel dat Metallica volgend jaar weer tourt en Pinkpop er weer mee bezig zou zijn. Misschien toch dunnetjes met potloop opschrijven?
kan je geheel vergeten, die hebben al shows aangekondigd waaronder 2 in Dublin tijdens Pinkpop vrijdag en zondag, absoluut onmogelijk om Metallica voor 2026 te noemen!

heel slecht ingedoken door RiffReport...

Even een zeik-dingetje;
Het aanbod van drankjes buiten bier en 1 witte wijn om is wel heel summier dit jaar.
Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar nog jack daniels-cola had, en een flugeltje oid kon halen.
Nu is het wel erg minnetjes bij de bar.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
herkenbaar dat iets je ding niet is...
ik werd door mijn dochter naar Pommelien Thijs en Tate McRae gesleurd, waardoor ik ze een kans moest geven. Maar ik weet nu zeker, het blijft bij die kans voor mij. Beide niet mijn ding, maar dochter kan alles mee zingen en was er dol gelukkig van.

Aan de andere kant heb ik dan weer ultiem genoten van Alestorm en Weezer, waar zij niet enthousiast van werd. Kwestie van geven en nemen en blij dat het prima compromissen oplevert op de eerste dag. Uiteindelijk Alestorm en Weezer wel mijn hoogtepunten, gevolg door blij verrast te zijn door Sawyer Hill.

De commentaren op facebook onder het bericht "legendarische show van JT" van Pinkpop festival zijn ook niet mals

Pommelien Thijs is natuurlijk wel van een veel hoger niveau dan Tate McRae, ook als je er objectief naar kijkt. Verder zal Tate McRae echt wel wat bezoekers hebben getrokken.

Die top 5 (of 6) laat zich ook altijd op voorhand schrijven he..

Joost staat sowieso top 3 morgenvroeg en Muse wordt nummer 1 van het weekend.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik wilde eigenlijk al weggaan voor Justin Timberlake. Goed één nummertje dan…toen toch ruim een uur blijven staan. Ik vond het echt goed. Een top popmuzikant. Beetje underrated door de ‘serieuze’ muziekliefhebbers merk ik. Na een uurtje was het wel makkelijk om weg te gaan. Show duurde iets te lang. Maar als je dit vergelijkt met een Justin Bieber een aantal jaren terug, die in zn joggingpak met een bandje stond mee te zingen, dan is Timberlake toch echt vaan een heel andere orde.

Ik kreeg een bericht doorgestuurd dat Linkin Park gisteren een optreden in Zwitserland heeft moeten cancelen en die ingehaald wordt in de 2026 tour.

Ik ga nog maar niet te veel doemdenken dat Gelredome ook eraf gaat en ze volgend jaar die inhalen in plaats van een optreden op Pinkpop.

Froukje is ook fantastisch.

Hier even op inspringen! Ik kijk naar aanloop van Werchter altijd veel online registraties terug, om de voorpret te verhogen. Ik stuitte op deze beelden van Froukjes show op RW ‘24 en schrok me rot: https://vod.rockwerchter.be/nl/101998/froukje-concert/

Ik vind Froukje ook geweldig. Zeer fijne show op MainStage RW ‘23 en daarna nog met veel plezier een zaalshow mee gaan pakken.

Deze stream klinkt echter voor geen meter. Met name de 2 uptempo nummers zijn wat mij betreft echt anti-reclame voor wat ik haar eerder hoorde brengen. Alsof ze in de verkeerde toonhoogte zit en haar ademhaling compleet niet onder controle heeft. Met koptelefoon echt niet om aan te horen, vind ik. Of zeur ik??

Ik kreeg een bericht doorgestuurd dat Linkin Park gisteren een optreden in Zwitserland heeft moeten cancelen en die ingehaald wordt in de 2026 tour.

Ik ga nog maar niet te veel doemdenken dat Gelredome ook eraf gaat en ze volgend jaar die inhalen in plaats van een optreden op Pinkpop.
eerst een zien of ze Hellfest en Milaan wel spelen eerst

herkenbaar dat iets je ding niet is...
ik werd door mijn dochter naar Pommelien Thijs en Tate McRae gesleurd, waardoor ik ze een kans moest geven. Maar ik weet nu zeker, het blijft bij die kans voor mij. Beide niet mijn ding, maar dochter kan alles mee zingen en was er dol gelukkig van.

Aan de andere kant heb ik dan weer ultiem genoten van Alestorm en Weezer, waar zij niet enthousiast van werd. Kwestie van geven en nemen en blij dat het prima compromissen oplevert op de eerste dag. Uiteindelijk Alestorm en Weezer wel mijn hoogtepunten, gevolg door blij verrast te zijn door Sawyer Hill.
Karige dag dan zeg. Pommelien kun je toch niet vergelijken met Tate McRae trouwens, die band van haar alleen al. Sawyer Hill vond ik wel heel tam ook. Oscar won de dag.

Haha laten we het er maar op houden dat smaken verschillen, want om nu te gaan discussiëren of ik haar knap vind of niet, dat is voor mij absoluut geen graadmeter bij muziek.
lol een knappe actrice betekent op zijn Vlaams ook wel een zeer goede actrice, iemand die het métier van acteren heel goed beheerst. Dit heeft op zich niets met haar looks te maken.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread