Pinkpop 2025

Het ziet er nog heel erg leeg uit op het veld via de Livestream, maar het is ook nog vroeg op de eerste dag.
Sow idd! Poeh het is nog vroeg. Maar is toch een treurig gezicht als je een half gevulde pit ziet bij artiesten. Morgen ga ik het zelf ondervinden.
Hoe zijn de barren en wc’s qua drukte?

• Leuk
Waarderingen: Minie
Sow idd! Poeh het is nog vroeg. Maar is toch een treurig gezicht als je een half gevulde pit ziet bij artiesten. Morgen ga ik het zelf ondervinden.
Hoe zijn de barren en wc’s qua drukte?
Was vorig jaar ook zo leeg via de live-stream…toch heerlijk als je zoveel plek hebt🥳

So die nieuwe Muse!
Dat laat weer zien waarom ze zeker geboekt mogen worden. Dat knalt er zondag weer uit met een waanzinnig strakke show.

Ondanks de negatieve berichtgevingen over aantallen/lineup enz: heeeeeeeeeel veel plezier Pinkpoppers!!!! Want dat plezier zal er zeker zijn.

Koud pilsje erbij en genieten
Net geluisterd en inderdaad, als dit de stijl is van het nieuwe album, dan bekoren ze me zeker wel! Vind alles heel goed te pruimen, behalve het laatste album. Dus blij met deze nieuwe 👍

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Agree tot disagree... het moet je smaak zijn denk ik.
Zit de stream te volgen maar als je eerst Ronnie Flex hebt en dan Warhaus das toch een wereld van verschil.

Wat een kwaliteit en muzikaliteit in dit optreden, dat is genieten!
Vind het ook beter dan verwacht! Wellicht toch checken bij RW.

Users who are viewing this thread