Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Joah die zullen nog wel wat shows achter de hand hebben. Even kijken hoe de verkoop gaat en afhankelijk daarvan 1 of meerdere shows extra bekend maken.
Omdat Pinkpop zo breed programmeert heb ik echt geen idee. Ook.eigenlijk niet waar ik op kan hopen.
Ben wel heel benieuwd. De zaterdag is voor mij nog heel mager bezet.
Omdat Pinkpop zo breed programmeert heb ik echt geen idee. Ook.eigenlijk niet waar ik op kan hopen.
Ben wel heel benieuwd. De zaterdag is voor mij nog heel mager bezet.
Gokje:
Circa Waves, Benson Boone, Glass Animals, Noah Kahan, Tame Impala, Cassia en misschien toch Kings of Leon?
En verder wellicht Son Mieux, Friday, Haevn, Hannah Mae, Roxy Dekker, Bankzitters, Maan, Goldband (hoop die laatste vier niet), Morpheus, Typhoon, DeWolff.
En verder hoop ik heel erg op David Kushner en Vampire Weekend. En wat leuke Britse bandjes.
Gokje:
Circa Waves, Benson Boone, Glass Animals, Noah Kahan, Tame Impala, Cassia en misschien toch Kings of Leon?
En verder wellicht Son Mieux, Friday, Haevn, Hannah Mae, Roxy Dekker, Bankzitters, Maan, Goldband (hoop die laatste vier niet), Morpheus, Typhoon, DeWolff.
En verder hoop ik heel erg op David Kushner en Vampire Weekend. En wat leuke Britse bandjes.
Tame Impala is een headliner en Noah Kahan, Vampire Weekend en KoL gaan ook hoge spots eisen. Ik gok op veel kleine, maar soms interessante namen voor de tent en stage4, zoals Overpass
Gokje:
Denk zelf dat je hier te hoog inzet! Ga er maar vanuit dat er 1 of 2 "grotere namen" bijkomen en verder wat Nederlandse bandjes, sing en songwriters..
Anders gaat het erg tegenvallen ben ik bang
Gokje:
KoL zou ik heel fijn vinden, maar voor mijn gevoel zijn die nog steeds headliner.
Time Impala lijkt me meer iets voor een ander festival. Die gaat niet een uur in de zon overdag. Denk ik.
Noah Kahan blijft dan over. Die ken ik eerlijk gezegd niet.
Gokje:
Heavn zou qua locale / Limburgse acts tijd worden dat ze op Pinkpop staan imo!
Hoop op Disturbed aankondiging oa. Vorig jaar kwamen er zo'n 19 namen bij eind januari. Daar zaten ook namen voor Zuid en Noord stage in overigens! Dus verwacht ik ook aankomende worp daar wel namen bij. Ga er dus van uit dat we een aannemelijke worp kunnen verwachten met wellicht wel aanvulling hoog op het affiche wellicht dat een act als Benson Boone of Sabrina Carpenter of Noah Kahan idd in dat plaatje passen?
Heavn zou qua locale / Limburgse acts tijd worden dat ze op Pinkpop staan imo!
Hoop op Disturbed aankondiging oa. Vorig jaar kwamen er zo'n 19 namen bij eind januari. Daar zaten ook namen voor Zuid en Noord stage in overigens! Dus verwacht ik ook aankomende worp daar wel namen bij. Ga er dus van uit dat we een aannemelijke worp kunnen verwachten met wellicht wel aanvulling hoog op het affiche wellicht dat een act als Benson Boone of Sabrina Carpenter of Noah Kahan idd in dat plaatje passen?