Pinkpop 2025

Er zullen toch ook juist acts zijn die liever in het donker in de tent spelen (al is het dan tijdens de headliner) dan midden op de dag in de volle zon op de main?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
De meeste festivals hebben toch gewoon andere artiesten staan tijdens de headliner? Lijkt me niet dat het een probleem zou moeten zijn om daar artiesten voor te moeten regelen. Het is alleen misschien even wennen voor de vaste bezoekers van Pinkpop dat ze tijdens de headliner niet verplicht zijn om naar de headliner te kijken, maar dat ze ook kunnen gaan kijken bij een misschien wel veel beter of leuker ander optreden.

Laatst bewerkt:
dEUS die integraal worst case Scenario speelt? erbij op zondag of wat tegengewicht op zaterdag? Lijkt me nog wel goede combo Met TLDP.

De meeste festivals hebben toch gewoon andere artiesten staan tijdens de headliner? Lijkt me niet dat het een probleem zou moeten zijn om daar artiesten voor te moeten regelen. Het is alleen misschien even wennen voor de vaste bezoekers van Pinkpop dat ze tijdens de headliner niet verplicht zijn om naar de headliner te kijken, maar dat er ze ook kunnen gaan kijken bij een misschien wel veel beter of leuker ander optreden.
Ik kan niet echt een festival bedenken met 4+ stages die geen acts heeft tijdens de headliner nee.

Je moet nooit te veel van zwarte cross verwachten qua namen
Toch staan er altijd namen waar ik van denk dat paste goed op pinkpop. ook al eens dopkick murphys gehad , of the darkness , status quo, cam cole om maar een paar te noemen die dan op de cross staan en dat jaar niet op pinkpop

Ze hadden Flogging Molly mogen hebben
deze keer wel weer eens leuk op Pinkpop, gelukkig voor mij niet alleen maar nieuwe acts maar ook zo'n classic feest

edit: volgens mij heb ik Flogging Molly de laatste keer gezien op Bospop 2019... Ze stonden laatste keer op Pinkpop op de legendarische Stones dag in 2014. 2008 meen ik dat dik ze ook gezien heb (waarschijnlijk wel).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257
Skund Anansie dus op de zwarte crosss.
tof. Verder wat leuke kleine bandjes.
En uiteraard Goldband...

Bijlagen

• FB_IMG_1734112570965.jpg
    FB_IMG_1734112570965.jpg
    241,5 KB · Weergaven: 68
  • Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
The Hu speelt op 28 juni in Groningen en op 19 en 20 juni op Graspop en Hellfest. Zou mooi zijn als zij na 2 jaar weer op Pinkpop staan, en nu op een groter podium.

The Hu speelt op 28 juni in Groningen en op 19 en 20 juni op Graspop en Hellfest. Zou mooi zijn als zij na 2 jaar weer op Pinkpop staan, en nu op een groter podium.

Betwijfel of ze nog op Pinkpop erbij komen dan met de Nederlandse shows, dacht dat ze begin juni ook al in Maastricht stonden?

Spelen trouwens op 21 juni Graspop, niet de 19e. Dus ze kunnen alleen nog de zondag op Pinkpop

Betwijfel of ze nog op Pinkpop erbij komen dan met de Nederlandse shows, dacht dat ze begin juni ook al in Maastricht stonden?

Spelen trouwens op 21 juni Graspop, niet de 19e. Dus ze kunnen alleen nog de zondag op Pinkpop
Klopt, 6 juni met Heilung, Alcest, Sowulo en NiNi.

Waar geen ruimte voor is want een dag later staan ze in Bratislava. Is ook de 18e in Groningen i.p.v. de 28e @johnnydee. Dat wordt er eentje voor volgend jaar of het jaar erop.

Users who are viewing this thread