Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zullen toch ook juist acts zijn die liever in het donker in de tent spelen (al is het dan tijdens de headliner) dan midden op de dag in de volle zon op de main?
De meeste festivals hebben toch gewoon andere artiesten staan tijdens de headliner? Lijkt me niet dat het een probleem zou moeten zijn om daar artiesten voor te moeten regelen. Het is alleen misschien even wennen voor de vaste bezoekers van Pinkpop dat ze tijdens de headliner niet verplicht zijn om naar de headliner te kijken, maar dat ze ook kunnen gaan kijken bij een misschien wel veel beter of leuker ander optreden.
De meeste festivals hebben toch gewoon andere artiesten staan tijdens de headliner? Lijkt me niet dat het een probleem zou moeten zijn om daar artiesten voor te moeten regelen. Het is alleen misschien even wennen voor de vaste bezoekers van Pinkpop dat ze tijdens de headliner niet verplicht zijn om naar de headliner te kijken, maar dat er ze ook kunnen gaan kijken bij een misschien wel veel beter of leuker ander optreden.
Toch staan er altijd namen waar ik van denk dat paste goed op pinkpop. ook al eens dopkick murphys gehad , of the darkness , status quo, cam cole om maar een paar te noemen die dan op de cross staan en dat jaar niet op pinkpop
deze keer wel weer eens leuk op Pinkpop, gelukkig voor mij niet alleen maar nieuwe acts maar ook zo'n classic feest
edit: volgens mij heb ik Flogging Molly de laatste keer gezien op Bospop 2019... Ze stonden laatste keer op Pinkpop op de legendarische Stones dag in 2014. 2008 meen ik dat dik ze ook gezien heb (waarschijnlijk wel).
The Hu speelt op 28 juni in Groningen en op 19 en 20 juni op Graspop en Hellfest. Zou mooi zijn als zij na 2 jaar weer op Pinkpop staan, en nu op een groter podium.
The Hu speelt op 28 juni in Groningen en op 19 en 20 juni op Graspop en Hellfest. Zou mooi zijn als zij na 2 jaar weer op Pinkpop staan, en nu op een groter podium.
Klopt, 6 juni met Heilung, Alcest, Sowulo en NiNi.
Waar geen ruimte voor is want een dag later staan ze in Bratislava. Is ook de 18e in Groningen i.p.v. de 28e @johnnydee. Dat wordt er eentje voor volgend jaar of het jaar erop.