Pinkpop 2025

ben ik de enige die het grappig vind dat KINK geen media partner meer is en dat Weezer op Pinkpop staat?
:ROFLMAO: zou Michiel Veenstra een ticket voor de Pinkpop vrijdag gekocht hebben speciaal voor Weezer?

Daarnaast ook is Corton bij KINK en niet meer van de Pinkpop podiumpresentatie, vraag me wel af of hij Pinkpop in 2025 als 'bezoeker' komt kijken? Volgens mij is hij wel een liefhebber van eea op Pinkpop zondag staat.
Wat is hier dan grappig aan?
Denk juist dat het een slechte ontwikkeling is...

Affijn! Is het nog mogelijk dat simple minds ook Pinkpop aandoet?
Vind dat dan toch weer sterk geboekt va Werchter

Wat is hier dan grappig aan?
Denk juist dat het een slechte ontwikkeling is...

Affijn! Is het nog mogelijk dat simple minds ook Pinkpop aandoet?
Vind dat dan toch weer sterk geboekt va Werchter
Omdat Veenstra zo'n beetje de grootste Weezer fan van Nederland is, althans als ik hem zelf moet geloven. En hij is de zenderbaas van Kink.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Benieuwd wanneer ze met nieuwe namen komen. Vooral voor zondag in mijn geval.
Heb intussen The Warning al wat ingeluisterd en die wil ik zeker meepikken.

Toch wel leuke dingen te horen in de festivalpodcast met het interview met jaren.
Ze zijn nog in overweging om een act tijdens de headliner te doen.
Mikte met de eerste worp meer op het weekend en er komen dus nog wat grote namen aan.
Het gaat goed in de verkoop vooral de weekendtickets.
Linkin park viel niet goed in hun schema en Teddy swims komt zeker niet

Toch wel leuke dingen te horen in de festivalpodcast met het interview met jaren.
Ze zijn nog in overweging om een act tijdens de headliner te doen.
Mikte met de eerste worp meer op het weekend en er komen dus nog wat grote namen aan.
Het gaat goed in de verkoop vooral de weekendtickets.
Linkin park viel niet goed in hun schema en Teddy swims komt zeker niet
Bedankt voor de samenvatting! benieuwd naar de "grote namen". Zal denk ik eind januari pas zijn...

Ja jarne zegt dat het nog niet besloten is of dat gaat gebeuren aangezien ze ook bands moeten vinden die dat willen tijdens de headliner spelen en of ze zelf het wel willen.
Dat is natuurlijk een heel lastige opgave. Het is natuurlijk niet zo dat letterlijk ieder festival tijdens hun headliner ook nog andere podia progammeert..

Dat is natuurlijk een heel lastige opgave. Het is natuurlijk niet zo dat letterlijk ieder festival tijdens hun headliner ook nog andere podia progammeert..
Als nog moet tegen een band zeggen je mag spelen tijdens de headliner. De groep artiesten die dat goed vind zal overwegend kleiner zijn dan algemeen programming. Tijdens de headliner zou ook niet te grote artiesten verwachten.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Als nog moet tegen een band zeggen je mag spelen tijdens de headliner. De groep artiesten die dat goed vind zal overwegend kleiner zijn dan algemeen programming. Tijdens de headliner zou ook niet te grote artiesten verwachten.
Dat hoeft ook niet. Maar er moet toch iig altijd een alternatief tegenover een headliner staan imo.

Dat hoeft ook niet. Maar er moet toch iig altijd een alternatief tegenover een headliner staan imo.
Moet niet, bij Jera was het alleen maar jammer want wilde de headliner zien en wie er naast stond. Daarom moet je het wel slim aanpakken. Nu stond dit jaar een dj tegenover hard rock dat was een goed zet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Omdat Veenstra zo'n beetje de grootste Weezer fan van Nederland is, althans als ik hem zelf moet geloven. En hij is de zenderbaas van Kink.
Ja dat weet ik! Dan is het inderdaad erg grappig dat ze geen mediapartner zijn? 😒
Maandag naar Die Antwoord, is dit evt. Ook een optie meende dat ze dit jaar paaspop hebben aangedaan... mischien trekken ze hem door

Ik kan mij niet voorstellen dat er geen Nederlandse rockband is te vinden die niet tijdens Justin Timberlake in de tent wil spelen. Paceshifters, Tape Toy, The Vices? DeWolff kan bijv. tegelijkertijd met O-Rod en een meer pop of hiphopnaam tijdens Muse. Heb je voor elke headliner een alternatief.

Mja, moeilijk gaat ook. In 2019 ben ik tijdens Muse ook gewoon naar Underworld gegaan. Of kon je tijdens The Cure naar Kylie Minogue.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread