Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Voor die vrijdag en zondag zou ik tekenen. Zaterdag wordt vast ergens gevoetbald
 
  • Haha
Waarderingen: team-0

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
Mooi gedaan idd, al zie ik Pinkpop toch niet zo snel 3 pop headliners neer zetten zonder een rock headliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.258
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
Als ze deze nou even 1 op 1 overnemen dan ben ik er volgend jaar weer bij. Al mag Guetta wel vervangen door de Foo Fighters.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
Gaaf gedaan!
Dit zou voor mij wel echt slikken zijn....op Snow Patrol en 21 pilots niets waar ik zou willen gaan kijken....
 
  • Leuk
Waarderingen: JW97

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
109
83
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
Erg mooi gedaan! Maar voor mij ook niet echt een fantastische line up. Ik ken ook niet alles dus er zullen zeker wat pareltjes in de onderste namen zitten maar met de kennis van nu zou ik op zondag al na eefje de visser op de camping zitten...
 

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
55
18
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
dan ga ik heel het weekend. denk dat post malone, luke combs, teddy swims, en raye wel kunnen gebeuren. Lady Gaga zal wel een grote naam zijn maar ze heeft toch al een tijd geen muziek meer uitgebracht?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.258
dan ga ik heel het weekend. denk dat post malone, luke combs, teddy swims, en raye wel kunnen gebeuren. Lady Gaga zal wel een grote naam zijn maar ze heeft toch al een tijd geen muziek meer uitgebracht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn_

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
dan ga ik heel het weekend. denk dat post malone, luke combs, teddy swims, en raye wel kunnen gebeuren. Lady Gaga zal wel een grote naam zijn maar ze heeft toch al een tijd geen muziek meer uitgebracht?
Over Malone gesproken, die heeft zijn livereputatie ook echt enorm opgekrikt de laatste tijd. Speelt tegenwoordig ook met een band (mét strijkers). Zo skimmend door dit filmpje toch opvallend hoeveel hits die gast heeft.

 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
327
351
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
Hier zou ik wel heel verdrietig van worden. Als Slowdive nog op de zondag zou komen zou ik misschien een dagkaartje overwegen, maar ik heb toch het meerendeel hiervan dit jaar al voorbij zien komen op de festivals, dus weinig nieuws/verrassend 😅
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Over Malone gesproken, die heeft zijn livereputatie ook echt enorm opgekrikt de laatste tijd. Speelt tegenwoordig ook met een band (mét strijkers). Zo skimmend door dit filmpje toch opvallend hoeveel hits die gast heeft.

Ik heb hier thuis PJ Harvey even op stop gezet om dit te beluisteren. Dan valt het toch tegen hoor...
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Lady Gaga, doen! Paar jaar geleden gezien in het Gelredome en ook al ben ik een rock/metal liefhebber, moet ik zeggen dat zij het beste is qua pop wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Vooral na 2 uur knallen dan nog even die Topgun Maverick soundtrack nailen, kippevel tot tussen m'n tenen. Nog een goede rockband ervoor (wetende dat Dickinson nooit graag heel laat speelt trek ik toch de Iron Maiden kaart) en een uitverkocht weitje is volgens mij een feit.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en DennisvdBr

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
55
18
Over Malone gesproken, die heeft zijn livereputatie ook echt enorm opgekrikt de laatste tijd. Speelt tegenwoordig ook met een band (mét strijkers). Zo skimmend door dit filmpje toch opvallend hoeveel hits die gast heeft.

ja daarom lijkt het me een realistische headliner. ook iets wat een rock liefhebber kan waarderen als je luistert naar de live versie van bijvoorbeeld take what you want.
Bekijk bijlage 10237
Na vorig jaar dit jaar toch maar weer proberen. Vorig jaar +- 4a5 per dag goed gegokt. Heb het opnieuw bij meer popnamen gehouden deze keer. Nadat er vorig jaar uit een vrijwel lege vijver moest gevist worden lijkt er dit jaar meer keuze te zijn voor wat betreft headliners, een stuk lastiger dus om te voorspellen.
denk trouwens dat ze post en luke combs op dezelfde dag willen. Luke combs heeft veel met post gewerkt op zijn laatste album en post heeft ook al een cover gedaan van luke combs dus wellicht kunnen ze bij elkaars shows meespelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.885
6.122
Raar land hebben jullie dan ;)
Mijn leeftijd juist iedereen veel minder in hokjes op te delen, die luisteren naar SOAD, Metallica, FF om daarna The Weeknd, Kendrick, Dua Lipa op te zetten...
Dat vind ik grappig, want het zogenaamd niet in hokjes denken is simpelweg een commerciële uitvinding en een gebrek aan subculture helaas. Meer hokjes = meer identiteiten = meer subculturen. Daarom is identiteitsvorming sterk. Iets wat hier door Lowlands wordt begrepen maar door Pinkpop niet bijvoorbeeld.

Waren er maar weer wat meer skaters, punks, hip hoppers, emo’s etc. Juist dat is diversiteit.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Dit lijken mij wel goede namen voor Pinkpop aankomende editie.Bekijk bijlage 10242
Staan wat gekke dingen tussen als een electric callboy en biffy clyro die echt hoog staan en oscar& the wolf laag plus die vrijdag met 4 namen die noord/sub zijn met snow Patrol, Noah Kahan , Sam fender en Micheal Kiwankuka maar ik zou hier wel voor tekenen die zaterdag word echt doorkomen dan maar de rest vind ik wel goed en denk ook een mooie balans in de line-up ookal mis ik een beetje de top-40/tiktok namen die de laatste 2 jaar er waren ( die ik verschrikkelijk vind)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken