Pinkpop 2024

10 jun 2024
1
0
Hallo allen, eerste keer Pinkpop voor mij en heb een vraag.

Wij staan het weekend op camping B. Nu lees ik dat je alleen de eerste keer dat je de camping betreed zowel eigen eten en drinken als je kampeerspullen naar binnen mag nemen. Nadat je je polsbandje hebt gekregen mag dit niet meer.

Hoe is dit praktisch uitvoerbaar, heb maar twee handen namelijk ;)
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Hallo allen, eerste keer Pinkpop voor mij en heb een vraag.

Wij staan het weekend op camping B. Nu lees ik dat je alleen de eerste keer dat je de camping betreed zowel eigen eten en drinken als je kampeerspullen naar binnen mag nemen. Nadat je je polsbandje hebt gekregen mag dit niet meer.

Hoe is dit praktisch uitvoerbaar, heb maar twee handen namelijk ;)
Opvouwbare bolderkar gaat je rug redden. Gooi alles er in, en slepen maar!

Mocht je dat niet willen, kan je eventueel je tent op je rug binden, steek karretje met trays bier mee (of in de koeltas), en je andere hand een boodschappentas met eten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 47011

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Regen op Pinkpop is ook kut, net als teveel zon. Er zijn gewoon amper plekken om te schuilen voor zon/regen.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
368
Te warm is niet fijn, maar voor mij nog altijd veel beter dan regen. Maar een enkel buitje, waar het nu op lijkt, is wel te hebben :)
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Al eerder gezegd, maar deze relax en schaduw plekken moeten er voor iedereen zijn. En niet enkel als je meer betaald. Het Sky deck Ok, daar niet zoveel moeite mee. En neemt niet veel ruimte in. Maar ‘t tuinterras waar je extra voor moet betalen mag van mij snel weer weg. Zeker vorig deze prijs. €195 is aardig aan de prijs.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Timmetje

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Al eerder gezegd, maar deze relax en schaduw plekken moeten er voor iedereen zijn. En niet enkel als je meer betaald. Het Sky deck Ok, daar niet zoveel moeite mee. Maar ‘t tuinterras waar je extra voor moet betalen mag van mij snel weer weg. Zeker vorig deze prijs. €195 is aardig aan de prijs.
'Get with the plan'. Dat is ouderwets Jan denkwijze, Diit is vernieiuwend, meer eigentijds en sprekt de selfie generatie aan. :). (uiteraard is dit 'tongue in cheek'), maar voor de nieuwe doelgroep die veel meer waarde hechten aan; 'randdingen' wordt dit nog veel erger in de toekomst. Monetization van alles die inspelen van de toekomstige generarties behoeftes. Straks betaal je (veel) meer geld voor een cmapingplaatsi afdhangend hoe ver het lopen is enz.

 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Het heeft helemaal niks met "toekomstige" generaties of behoefte aan randzaken te maken. Het is gewoon ordinaire geldklopperij, net als die vaste gast tickets. Zit niemand op te wachten, ook de "nieuwe doelgroep" niet.
Pinkpop is een business geen liefdadigheidsorganisatie. Als men maar nog gaan en geld uitgeven voor die voorzieningen boeit het Pinkpop helemaal niets.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Ze jagen er wel mensen mee weg. Lijkt me sterk dat ze er veel mensen mee trekken. En als de ticketverkoop uiteindelijk continu achterblijft gaat het ze vast ergens wel boeien. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en brutus257

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Ze jagen er wel mensen mee weg. Lijkt me sterk dat ze er veel mensen mee trekken. En als de ticketverkoop uiteindelijk continu achterblijft gaat het ze vast ergens wel boeien. ;)
Dus jij gaat niet naar PP omdat er een tuinterras is?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Dus jij gaat niet naar PP omdat er een tuinterras is?
Ik ga niet naar Pinkpop omdat de lineup me niet aanspreekt.

En dat die twee podia (door het Skydeck, vermoedelijk) nu naar elkaar staan doet me ook wel twee keer nadenken of ik tickets koop. Niet heel sfeerverhogend.

Met ze jagen mensen weg doelde ik met name op die vaste gast tickets. Dat soort dingen doorduwen gaat ze op de lange termijn geen windeieren leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Al eerder gezegd, maar deze relax en schaduw plekken moeten er voor iedereen zijn. En niet enkel als je meer betaald. Het Sky deck Ok, daar niet zoveel moeite mee. En neemt niet veel ruimte in. Maar ‘t tuinterras waar je extra voor moet betalen mag van mij snel weer weg. Zeker vorig deze prijs. €195 is aardig aan de prijs.
🤣🤣 Die was ik alweer helemaal vergeten het tuinterras🤦😂. Hoe loopt dat eigenlijk kwa verkoop?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
maar voor de nieuwe doelgroep die veel meer waarde hechten aan; 'randdingen' wordt dit nog veel erger in de toekomst
Deze zin is natuurlijk niet waar.
Wat Pinkpop dit jaar doet heeft niks met randdingen te maken waar de nieuwe doelgroep op zit te wachten. Kijk naar de festivals die onder de "nieuwe doelgroep" populair zijn en je ziet daar nergens VIP decks, of extra betalen voor een tuinterras of sponsoring of karaoke bars.

Met randdingen denk ik aan zaken die voor iedereen toegankelijk zijn zoals:, uitstraling, kunst, cultuur, theater, cabaret, talks, clubs, goed eten/drinken, nachtprogramma dit zijn de dingen die naar mijn mening missen op PP en het dus een minder interessant festival maken voor de nieuwe generatie.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Ze jagen er wel mensen mee weg. Lijkt me sterk dat ze er veel mensen mee trekken. En als de ticketverkoop uiteindelijk continu achterblijft gaat het ze vast ergens wel boeien. ;)
Binnenkort weten we daadwerkelijk hoe de verkoop is gegaan t.n.t moeten we het maar doen met geruchten /gissingen maar al die randzaken leuk en aardig maar imo is de line up doorslaggevend hoeveel tickets uiteindelijk er over de toonbank zijn gegaan en welke gevolgen hieruit voorvloeien / of niet voor komende edities.
Benieuwd waar ze volgend jaar meekomen om de omzet te vergroten.Nog iemand ideeën voor buro PP/Mojo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken