Pinkpop 2024

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
278
338
Ik denk dat je niet mee bent net het punt.

Deze discussie begon met de stelling "twee acts die je leuk vindt, wie van deze twee kies je."
Nee.

Ik reageer op deze opmerking van Kesselman:
kunnen jullie nou allemaal niet lezen??
ja natuurlijk zou ik daft punk verkiezen boven weer een x pearl jam.

maar loreen verkiezen boven dool, puur omdat je die waarschijnlijk niet vaak zal zien?
dan ben je vreemd bezig

Wie is Kesselman om te bepalen of iemand vreemd bezig is? Je hoeft je toch niet te verantwoorden voor je keuzes, dat bedoel ik meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en mattman

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Wat zou pinkpop zelf vinden van zo’n artikel in oor, met de uitspraken van de ‘hoofdboeker’. En vraag me ook af of zij die mening ook delen.
Dit zullen we waarschijnlijk nooit weten want snap ook we dat ze voor de buitenwereld zich gewoon aan sluiten bij trommelen.

Als we radiohead als voorbeeld nemen en trommelen zegt ‘nee die moeten we niet op pinkpop zetten dat werkt niet’ zal de organisatie dan geen veto mogen uitspreken?
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
o een uurtje maar....🙈 Ik denk dat ik nog even afwacht wat er gaat gebeuren. Misschien zit ik wel bij de eerste 925 die wel bij Mondo Verde mag parkeren
Mijn vriend woond in Hoensbroek, ik in Maastricht. Wij zetten de auto altijd bij station Hoensbroek (gratis) en gaan dan verder met de trein en terug. Is goedkoper dan parkeren bij Pinkpop.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Dan zou ik eerder bij Station Kerkrade Centrum parkeren. Ligt een stuk dichterbij en veel parkeerplaatsen. Of Station Chevremont (Sjeveemunt) en dan de auto bij de grote parking van Kasteel Ehrenstein zetten).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.687
Dan zou ik eerder bij Station Kerkrade Centrum parkeren. Ligt een stuk dichterbij en veel parkeerplaatsen. Of Station Chevremont (Sjeveemunt) en dan de auto bij de grote parking van Kasteel Ehrenstein zetten).
Parkeren in Terwinselen (Kerkrade) en 25 minuten wandelen. Mijn geheime tip.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Dan zou ik eerder bij Station Kerkrade Centrum parkeren. Ligt een stuk dichterbij en veel parkeerplaatsen. Of Station Chevremont (Sjeveemunt) en dan de auto bij de grote parking van Kasteel Ehrenstein zetten).
Zou ook kunnen, ik bedoel meer te zeggen dat er in de omgeving bij de kleinere stations ook gratis geparkeerd kan worden. Voor ons werkt dit prima, we kunnen toch een glaasje drinken en het is maar een stukje rijden voor ons dan, en je krijgt toch al een beetje mee van de sfeer in de trein en het lopen naar het terrein zelf.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Parkeren in Terwinselen (Kerkrade) en 25 minuten wandelen. Mijn geheime tip.
Ja, dat is een goede tip als je wil lopen naar de camping/festivalterrein. Op de Heerlerbaan kun je bij de flats parkeren. Is ook op loopafstand.
 

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
21
11
Ik rijd op vrijdag alleen vanuit sittard idd naar terwinselen. Ik leen daar een oprit bij iemand 😊
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
109
74
Phoe wel leuk zo'n (soort van) inkijkje. Radiohead als te ingewikkeld bestempelen.. Ik begrijp steeds beter waarom dit mijn festival niet meer is 😅
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Ik weet van bepaalde Buro Pinkpop medewerkers dat ze Trommelen onderhand beu zijn. Veel grootspraak en loze beloftes, maar dan niet kunnen leveren of acts ergens anders neerzetten.
Vinden ze dat wel leuk dat wij dat nu ook weten? Leuke info wel, maar ik hoop geen Wenteldaveje 2.0 😅
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Vinden ze dat wel leuk dat wij dat nu ook weten? Leuke info wel, maar ik hoop geen Wenteldaveje 2.0 😅
angry go cartoons GIF by Cartoon Hangover
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.944
2.021
Als we radiohead als voorbeeld nemen en trommelen zegt ‘nee die moeten we niet op pinkpop zetten dat werkt niet’ zal de organisatie dan geen veto mogen uitspreken?
Dan zet ie Radiohead toch gewoon op Bospop.......
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken