Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat eigenlijk zo jammer is. Want wat een catalogus heeft ze uiteindelijk toch he. Muse en Dua Lipa allemaal leuk enzo, maar een Like A Prayer hebben die nooit uitgebracht.
Of La Isla Bonita. Of Like a Virgin. Of ...... Volledig gelijk. Als ze goed bij stem was en geen vervelend sterallures gedrag liet zien was het een geweldige festivalafsluiter geweest. Als
@Kesselman op het moment dat je een clash hebt en je niet weet welke je moet kiezen, dan kies je voor de act die de minste kans heeft om terug te komen!
Als jij echt graag Dool wil zien en de andere twee niks vindt, dan ga je natuurlijk gewoon naar Dool. Maar als je zowel Dool als Loreen graag wil zien, dan kan je t beste gewoon de act kiezen die je minder snel nog eens gaat zien.
In mijn geval komt dat voornamelijk gewoon neer of ze nog eens snel terug komen op het festival in kwestie, omdat ik niet veel losse concerten bezoek als menig ander forum gebruiker.
Ja maar als je moet kiezen tussen 2 acts die je leuk vindt, ga je toch voor die redenatie.
Vond Rosalia vs QOTSA op RW heel vervelend, maar koos voor Rosalia omdat dat veel specialer en unieker was. QOTSA kan ik op dezelfde tour nog 2 keer zien (Sportpaleis en straks Pukkelpop). Dus win-win.
Mwoah, niet echt toch? Ik heb wel vaker dat ik acts heel leuk vind maar dan toch voor iets anders onbekenders ga of exclusiever. Froukje laat ik nu bijv vaak links liggen op festivals want al 10x gezien + ga ik nog heel vaak zien, terwijl ik het een leuke act vind. Dan ga ik liever naar iets wat ik misschien de helft minder leuk vind, maar nog nooit heb gezien en misschien ook wel nooit meer ga zien.
Staat ook niet dat dat de enige reden is bij de persoon die jij quote. Het is een hele logische beredenering om te gaan zien welke je minder snel nog eens kan zien, als je geen keuze kan maken, of het je niet boeit wat je gaat zien.
Kesselman heeft wel een puntje als het zou gaan om het feit dat je puur en alleen voor een act kiest vanwege exclusiviteit haha. Maar als je twee acts leuk vind snap ik de keuze uiteraard. Maargoed, als ik een act skip op een festival waar ik sowieso al ben, is de kans klein dat ik daarna wél naar een zaalshow van de geskipte artiest zal gaan.
Kesselman heeft wel een puntje als het zou gaan om het feit dat je puur en alleen voor een act kiest vanwege exclusiviteit haha. Maar als je twee acts leuk vind snap ik de keuze uiteraard. Maargoed, als ik een act skip op een festival waar ik sowieso al ben, is de kans klein dat ik daarna wél naar een zaalshow van de geskipte artiest zal gaan.
Als het twee must sees voor je zijn, dan kan je juist een act skippen, omdat je ook meteen de zaaltickets erbij kan halen. Volgens mij zijn er mensen die dat hebben gedaan met Blind Guardian in de clash met Limp Bizkit op Graspop.
Ik vond in 2018 de clash CHVRCHES/Snow Patrol wel vervelend. Snow Patrol vond ik op plaat toendertijd leuker, dus wou ik liever zien. Toch voor Chvrches gegaan en in het najaar Snow Patrol in de Ziggo Dome gezien. Ultieme oplossing
Dan nog is het iedereen zijn eigen keuze toch? Ik vind het vreemd om dat vreemd te vinden.
Al gaat iemand 300 keer naar dezelfde act terwijl er ook de meest exclusieve acts denkbaar tegenover staan, hoef je daar niks van te vinden. Laat iedereen lekker doen waar diegene blij van wordt.
o een uurtje maar.... Ik denk dat ik nog even afwacht wat er gaat gebeuren. Misschien zit ik wel bij de eerste 925 die wel bij Mondo Verde mag parkeren
Dan nog is het iedereen zijn eigen keuze toch? Ik vind het vreemd om dat vreemd te vinden.
Al gaat iemand 300 keer naar dezelfde act terwijl er ook de meest exclusieve acts denkbaar tegenover staan, hoef je daar niks van te vinden. Laat iedereen lekker doen waar diegene blij van wordt.