Pinkpop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Wat eigenlijk zo jammer is. Want wat een catalogus heeft ze uiteindelijk toch he. Muse en Dua Lipa allemaal leuk enzo, maar een Like A Prayer hebben die nooit uitgebracht.
Of La Isla Bonita. Of Like a Virgin. Of ...... Volledig gelijk. Als ze goed bij stem was en geen vervelend sterallures gedrag liet zien was het een geweldige festivalafsluiter geweest. Als
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Misschien moet je het daar nog even met @Koekdoos over hebben.

@Kesselman op het moment dat je een clash hebt en je niet weet welke je moet kiezen, dan kies je voor de act die de minste kans heeft om terug te komen!
Als jij echt graag Dool wil zien en de andere twee niks vindt, dan ga je natuurlijk gewoon naar Dool. Maar als je zowel Dool als Loreen graag wil zien, dan kan je t beste gewoon de act kiezen die je minder snel nog eens gaat zien.

In mijn geval komt dat voornamelijk gewoon neer of ze nog eens snel terug komen op het festival in kwestie, omdat ik niet veel losse concerten bezoek als menig ander forum gebruiker.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Brian

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
ik vind dat zo een vreemde redenatie.
je gaat toch naar de act die je t leukste vind.
en niet naar die act die je wellicht nooit meer kan zien.
Ja maar als je moet kiezen tussen 2 acts die je leuk vindt, ga je toch voor die redenatie.

Vond Rosalia vs QOTSA op RW heel vervelend, maar koos voor Rosalia omdat dat veel specialer en unieker was. QOTSA kan ik op dezelfde tour nog 2 keer zien (Sportpaleis en straks Pukkelpop). Dus win-win.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
ik vind dat zo een vreemde redenatie.
je gaat toch naar de act die je t leukste vind.
en niet naar die act die je wellicht nooit meer kan zien.
Mwoah, niet echt toch? Ik heb wel vaker dat ik acts heel leuk vind maar dan toch voor iets anders onbekenders ga of exclusiever. Froukje laat ik nu bijv vaak links liggen op festivals want al 10x gezien + ga ik nog heel vaak zien, terwijl ik het een leuke act vind. Dan ga ik liever naar iets wat ik misschien de helft minder leuk vind, maar nog nooit heb gezien en misschien ook wel nooit meer ga zien.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
kunnen jullie nou allemaal niet lezen??
ja natuurlijk zou ik daft punk verkiezen boven weer een x pearl jam.

maar loreen verkiezen boven dool, puur omdat je die waarschijnlijk niet vaak zal zien?
dan ben je vreemd bezig
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
kunnen jullie nou allemaal niet lezen??
ja natuurlijk zou ik daft punk verkiezen boven weer een x pearl jam.

maar loreen verkiezen boven dool, puur omdat je die waarschijnlijk niet vaak zal zien?
dan ben je vreemd bezig
No Way Wtf GIF by Harlem
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
kunnen jullie nou allemaal niet lezen??
ja natuurlijk zou ik daft punk verkiezen boven weer een x pearl jam.

maar loreen verkiezen boven dool, puur omdat je die waarschijnlijk niet vaak zal zien?
dan ben je vreemd bezig

Staat ook niet dat dat de enige reden is bij de persoon die jij quote. Het is een hele logische beredenering om te gaan zien welke je minder snel nog eens kan zien, als je geen keuze kan maken, of het je niet boeit wat je gaat zien.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
282
341
kunnen jullie nou allemaal niet lezen??
ja natuurlijk zou ik daft punk verkiezen boven weer een x pearl jam.

maar loreen verkiezen boven dool, puur omdat je die waarschijnlijk niet vaak zal zien?
dan ben je vreemd bezig
Er is maar één iemand vreemd bezig hier😅
 
  • Leuk
Waarderingen: ElNiño

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
het kan ook een keuze zijn om de keuze van iemand anders te respecteren dat die niet kiest voor Dool maar kiest voor Loreen?

verbaasd er over zijn vanuit je eigen kijk op de muziek, dat kan... maar er om druk maken, da's toch niet nodig
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
Kesselman heeft wel een puntje als het zou gaan om het feit dat je puur en alleen voor een act kiest vanwege exclusiviteit haha. Maar als je twee acts leuk vind snap ik de keuze uiteraard. Maargoed, als ik een act skip op een festival waar ik sowieso al ben, is de kans klein dat ik daarna wél naar een zaalshow van de geskipte artiest zal gaan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Kesselman heeft wel een puntje als het zou gaan om het feit dat je puur en alleen voor een act kiest vanwege exclusiviteit haha. Maar als je twee acts leuk vind snap ik de keuze uiteraard. Maargoed, als ik een act skip op een festival waar ik sowieso al ben, is de kans klein dat ik daarna wél naar een zaalshow van de geskipte artiest zal gaan.

Als het twee must sees voor je zijn, dan kan je juist een act skippen, omdat je ook meteen de zaaltickets erbij kan halen. Volgens mij zijn er mensen die dat hebben gedaan met Blind Guardian in de clash met Limp Bizkit op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Kesselman heeft wel een puntje als het zou gaan om het feit dat je puur en alleen voor een act kiest vanwege exclusiviteit haha. Maar als je twee acts leuk vind snap ik de keuze uiteraard. Maargoed, als ik een act skip op een festival waar ik sowieso al ben, is de kans klein dat ik daarna wél naar een zaalshow van de geskipte artiest zal gaan.
Ik vond in 2018 de clash CHVRCHES/Snow Patrol wel vervelend. Snow Patrol vond ik op plaat toendertijd leuker, dus wou ik liever zien. Toch voor Chvrches gegaan en in het najaar Snow Patrol in de Ziggo Dome gezien. Ultieme oplossing
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en mattman

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
282
341
Dan nog is het iedereen zijn eigen keuze toch? Ik vind het vreemd om dat vreemd te vinden.

Al gaat iemand 300 keer naar dezelfde act terwijl er ook de meest exclusieve acts denkbaar tegenover staan, hoef je daar niks van te vinden. Laat iedereen lekker doen waar diegene blij van wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Dan nog is het iedereen zijn eigen keuze toch? Ik vind het vreemd om dat vreemd te vinden.

Al gaat iemand 300 keer naar dezelfde act terwijl er ook de meest exclusieve acts denkbaar tegenover staan, hoef je daar niks van te vinden. Laat iedereen lekker doen waar diegene blij van wordt.
Ik denk dat je niet mee bent net het punt.

Deze discussie begon met de stelling "twee acts die je leuk vindt, wie van deze twee kies je."
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Direct het zwaktebod: de line up staat of valt blijkbaar bij de headliners. Niet mee eens, maar voor Pinkpop(publiek) geldt dat dus wel schijnbaar.
Wat wel tegenstaat is dat je een vrij vroeg einde festivaldag hebt als de headliner je niet aanstaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken