Pinkpop 2024

Weinig verandering, toch?

Alles beetje hetzelfde, qua indeling.
McDonalds is idd nieuw, zo te zien zijn Eurojackpot en Jack&Coke stand ook nieuw dit jaar, Ketel1 was al bekend dat die nieuw zouden zijn. En er is blijkbaar een Brand Taptruck?
Apfelkorn Clubhuis (Karaoke) is bij Stage 4 gekomen en het exclusieve "Tuinterras" is op de plek waar afgelopen jaar Oxfam Novib stond en 'vroeger' de ingang van de kalm aan laan was.

De Taptruck was er vorig jaar al, stond in de hoek bij de silent disco. Ik zie de wijnbar niet meer, is dat ook wegens "te ingewikkeld"? In dat kader past de Mac Donalds wel mooi in het plaatje. Eigenlijk is het gewoon grappig dat ze niet doorhebben dat dit soort acties ze niet echt populairder maakt. Een Mac Donalds op de kalm aan baan, waar vorig jaar gewoon hele goede foodtrucks stonden. Enfin, er zal vast veel gebruik van worden gemaakt.

De Taptruck was er vorig jaar al, stond in de hoek bij de silent disco. Ik zie de wijnbar niet meer, is dat ook wegens "te ingewikkeld"? In dat kader past de Mac Donalds wel mooi in het plaatje. Eigenlijk is het gewoon grappig dat ze niet doorhebben dat dit soort acties ze niet echt populairder maakt. Een Mac Donalds op de kalm aan baan, waar vorig jaar gewoon hele goede foodtrucks stonden. Enfin, er zal vast veel gebruik van worden gemaakt.
Niet door mij in ieder geval. 😉 Een Mac ‘t moet niet gekker worden. Als er iets waar ik nooit kom is ‘t die wel. Op Pinkpop eet ik sowieso zelden junkfood. Er is zoveel ander lekkers te eten. Zoals rijst of noedels, de grazy mix is altijd super lekker.

Neem ook wel eens voor de lekkere trek de mini loempia’s of een wafel.

wel apart dat de links van de plattegronden op de site nog niet goed werken.
Als je de terrein en camping plattegronden aanklikt, krijg je de versimpelde looproute plattegrond.
En als je in de app op "festivalplattegrond" klikt krijg je de plattegrond van Camping A.

er moet nog even iemand van de it afdeling overheen kijken denk ik

Wow niet eens gezien. Dat is heel triest.
ja dat is triest...
was eigenlijk ook wel een heel rustig bijna ongebruikt hoekje... Misschien denken ze in 2024 deze capaciteit niet nodig te hebben?
Of Noord stage heeft een grotere backstage area nodig?
Terwijl er bij de silent disco wel weer een wc aangegeven staat nu?

1717136869712.png

Zag ‘t ook, erg vreemd was er altijd best rustig. Nu is ‘t wel erg ver lopen als je aan die kant bent. We gaan ‘t zien misschien is ‘t wel foutje op plattegrond.

Wat zou MOJO-boeker Jarn van Strijen bedoelen met de opmerking voor 2025: "Ik kan je in elk geval alvast vertellen dat we proberen om een rockheadliner uit te roken.”
Is dat dan alsnog Muse nadat ze eerst vastlagen voor 2025? Of 'rook' voor Rammstein? (wishful thinking)

• On fire
Waarderingen: DennisvdBr
Een McDonalds op een festival. Wat raar. Hadden ook een paar mooie extra foodtrucks met picknickbankjes kunnen staan.
Was dit jaar al op Paaspop, maar daar vind ik het opzich wel passen gezien dat voelt als een grote kermis. Ze hadden zo'n grote M waar dan twee schommels onder zaten, een ballenbak en een foodtruck die wat burgers, nuggies en mcflurry's maakt.

Was dit jaar al op Paaspop, maar daar vind ik het opzich wel passen gezien dat voelt als een grote kermis. Ze hadden zo'n grote M waar dan twee schommels onder zaten, een ballenbak en een foodtruck die wat burgers, nuggies en mcflurry's maakt.
De burgers en nuggies weet ik trouwens niet eens zeker, zou ook kunnen dat het echt alleen McFlurry's waren haha

Wat zou MOJO-boeker Jarn van Strijen bedoelen met de opmerking voor 2025: "Ik kan je in elk geval alvast vertellen dat we proberen om een rockheadliner uit te roken.”
Is dat dan alsnog Muse nadat ze eerst vastlagen voor 2025? Of 'rook' voor Rammstein? (wishful thinking)
Yes please 🔥

Als het witte rook is zal het Ghost zijn ;)

• Leuk
Waarderingen: appelschil
Nog meer interessant: hij noemt Harry Styles als headliner van de toekomst. Dan sla je de plank toch ook wel een beetje mis, niet? Ook Billie Eilish noemen, die al Lowlands en Pukkelpop af heeft gesloten. Vreemd interview weer.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
ja dat is triest...
was eigenlijk ook wel een heel rustig bijna ongebruikt hoekje... Misschien denken ze in 2024 deze capaciteit niet nodig te hebben?
Of Noord stage heeft een grotere backstage area nodig?
Terwijl er bij de silent disco wel weer een wc aangegeven staat nu?

Bekijk bijlage 9084
Zo te zien zijn de WC’s verplaats naast de tent stage! Dan zal het zo wat drukker gaan worden aan de Oostkant van de MainStage

Los van alle andere bezwaren: Iedereen die Rammstein had willen zien heeft daar de afgelopen paar jaar om en nabij 2000x de kans voor gehad. Als ze daar nog eens mee aan komen zetten....

En Styles en Eilish zijn inderdaad (al een tijdje) de headliners van nu. Niet van de toekomst haha.

Users who are viewing this thread