Pinkpop 2024

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Als het twee must sees voor je zijn, dan kan je juist een act skippen, omdat je ook meteen de zaaltickets erbij kan halen. Volgens mij zijn er mensen die dat hebben gedaan met Blind Guardian in de clash met Limp Bizkit op Graspop.
moet je wel de mogelijkheid hebben om naar een zaalshow te gaan.
qua afstand en qua financien

vroeger ging ik juist naar pinkpop omdat ik geen geld had om naar losse concerten te gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
De burgers en nuggies weet ik trouwens niet eens zeker, zou ook kunnen dat het echt alleen McFlurry's waren haha
Millkshakes en McFlurry's ja, geen burgers en nuggets. Veredelde ijstent dus ;) Er was ook een ballenbak waar af en toe een gouden bal in werd gedaan btw om een ijsje te winnen
 
  • Haha
Waarderingen: colette283

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
moet je wel de mogelijkheid hebben om naar een zaalshow te gaan.
qua afstand en qua financien

vroeger ging ik juist naar pinkpop omdat ik geen geld had om naar losse concerten te gaan
Je kunt van het geld van een weekendje Pinkpop tegenwoordig toch best een groot aantal (kleinere) losse concerten bezoeken.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Los van alle andere bezwaren: Iedereen die Rammstein had willen zien heeft daar de afgelopen paar jaar om en nabij 2000x de kans voor gehad. Als ze daar nog eens mee aan komen zetten....

En Styles en Eilish zijn inderdaad (al een tijdje) de headliners van nu. Niet van de toekomst haha.
Niet helemaal mee eens. Rammstein los concert in Groningen en Nijmegen de afgelopen jaren als ik het me goed herinner. Al jaren niet op de festivalweide in Nederland of België te zien. Zou ik 8 jaar na dato een prima headliner vinden voor Pinkpop in 2025. Niet nieuw of verfrissend waar sommigen naar hunkeren, maar wel een degelijke, stevige naam!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Niet helemaal mee eens. Rammstein los concert in Groningen en Nijmegen de afgelopen jaren als ik het me goed herinner. Al jaren niet op de festivalweide in Nederland of België te zien. Zou ik 8 jaar na dato een prima headliner vinden voor Pinkpop in 2025. Niet nieuw of verfrissend waar sommigen naar hunkeren, maar wel een degelijke, stevige naam!
Afgelopen jaren twee keer Goffert en twee keer Stadspark. Daar komt dit jaar nog eens twee keer Goffert bij. Ook ik weet niet hoe vaak in Belgie gestaan. Da's gewoon veel toch?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Ik blijf dan toch team #mooihoudenzo.

Als een band de afgelopen 2 a 3 jaar al zo'n 12 keer speelde in Nederland en België voegt een festivaloptreden imo weinig meer toe.
Afgelopen jaren twee keer Goffert en twee keer Stadspark. Daar komt dit jaar nog eens twee keer Goffert bij. Ook ik weet niet hoe vaak in Belgie gestaan. Da's gewoon veel toch?

Kijk, dit is duidelijke info. Ja dat is zeker gewoon veel. Dan mag Pinkpop inderdaad wel voor en iets exclusievere rockdino gaan dan Rammstein inderdaad...
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
587
597
Kijk, dit is duidelijke info. Ja dat is zeker gewoon veel. Dan mag Pinkpop inderdaad wel voor en iets exclusievere rockdino gaan dan Rammstein inderdaad...
Als er nou toch eens een rockdino zou bestaan die volgend jaar 30 jaar bezig zijn, die dan 7 jaar niet in NL zijn geweest en tot ieders verbazing komend jaar NL hebben overgeslagen
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken