Pinkpop 2024

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Donnie was afgelopen jaar ook niet perse mijn ding maar....heb er een heerlijk feestje van gemaakt.

Ik ben opgegroeid in de tijd dat de Spice Girls en the Backstreet Boys gigantisch waren. Maar ook met mijn muzieksmaak is het goed gekomen 🤣😅...denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Donnie was afgelopen jaar ook niet perse mijn ding maar....heb er een heerlijk feestje van gemaakt.

Ik ben opgegroeid in de tijd dat de Spice Girls en the Backstreet Boys gigantisch waren. Maar ook met mijn muzieksmaak is het goed gekomen 🤣😅...denk ik
Nou ja, die conclusie zou ik niet willen trekken na een positieve beleving bij Donnie 🤣
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
Ik luister nog altijd Sum 41. I'll take it on the chin.
Same, en nog steeds met dezelfde liefde als toen ik een kind was. Samen met Linkin Park de reden waarom ik ooit rock muziek ben gaan luisteren, wat vervolgens een belangrijk onderdeel van je leven is geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Same, en nog steeds met dezelfde liefde als toen ik een kind was. Samen met Linkin Park de reden waarom ik ooit rock muziek ben gaan luisteren, wat vervolgens een belangrijk onderdeel van je leven is geworden.
Voor mij precies hetzelfde. Linkin Park, Sum 41 en Hollywood Undead waren mijn eerste bands. Luister er na 14 jaar nog met even veel liefde naar.
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Mad cool dropt even een paar mooie namen, eerste show Pearl jam bijv.
Hoop mooie namen tussen. The Gasligth Anthem zou een hele mooie op pinkpop zijn voor mij. Geweldige band!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Mad cool dropt even een paar mooie namen, eerste show Pearl jam bijv.
Hoop mooie namen tussen. The Gasligth Anthem zou een hele mooie op pinkpop zijn voor mij. Geweldige band!
Spelen al op Down The Rabbit Hole dus zal hem niet worden.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Joost is een typische act voor van die midlife crisis mensen die net willen doen of ze nog hip en bij de tijd zijn. Dat is hiermee ook wel bevestigd lijkt me. Muzikaal inhoudelijk is het niet veel, anders had het ook niet op het songfestival gepast natuurlijk. Evenement van de wansmaak.
Zo, jij bent echt wel de Zinédine Zidane van onzin uitkramen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Zo, Mad Cool heeft een heerlijke line-up zeg. Sterkste van alle Europese festivals?
Primavera gaat hier kneiterhard overheen imo.

Affiche van Mad Cool onderstreept eerder wat voor matig festivaljaar dit is. Ik vind hem niet heel sterk iig.
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Deze namen nog kanshebbers voor Pinkpop nu ze zijn aangekondigd voor Mad Cool 2 weken later?
- Kenya Grace
- Parra for Cuva
- Keane
- Paul Kalkbrenner
- Mando Diao
- Sofi Tukker
- Tom Morello
- Arlo Parks
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Deze namen nog kanshebbers voor Pinkpop nu ze zijn aangekondigd voor Mad Cool 2 weken later?
- Kenya Grace
- Parra for Cuva
- Keane
- Paul Kalkbrenner
- Mando Diao
- Sofi Tukker
- Tom Morello
- Arlo Parks
Keane lijkt me zekerheidje staat dan ook op Isle of Wight. Deelt altijd wel wat naampjes met Pinkpop.

Grappig vandaag van twee collega’s gehoord dat ze bewust een zaterdag ticket hebben gekocht voor Nothing But Thieves.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Primavera gaat hier kneiterhard overheen imo.

Affiche van Mad Cool onderstreept eerder wat voor matig festivaljaar dit is. Ik vind hem niet heel sterk iig.
Ze hebben gewoon 2 grote headliners die met foo fighters en ed sheeran misschien wel de enige klappers zijn van aankomend jaar voor een major en ja die laag er onder is niet heel breed maar ja voor dit jaar lijkt mad Cool toch het prima voormekaar te hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken