Pinkpop 2024

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
18
12
Ik wil benadrukken dat de verschillen tussen de zondag en dan de vrijdag en zaterdag echt abnormaal zijn.

Op de zondag krijg je

Ed Sheeran - Sam Smith - Hozier - Limp Bizkit en Greta vanFleet.

Op Hozier na allemaal grote Ziggo Dome namen waarbij Ed Sheeran een stadion verkoper is.
Hozier is toch ook gewoon een grote Ziggo Dome naam? Heb die vorige week nog gezien in een ruim van tevoren uitverkochte ziggo. En dat terwijl hij eerder dit jaar ook al in Nederland heeft gestaan.

Naar mijn mening is die zondag mega sterk geboekt van Pinkpop
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Ik denk dat de zondag redelijk instant uitverkoopt en vrijdag en zaterdag helemaal niet. Zoals het er qua bovenkant nu naar ziet natuurlijk.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
De vrijdag en zaterdag wat rustiger is niet erg, kun je misschien eens fatsoenlijk rondlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: pataplu

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.730
Ik lees net: dit jaar Q Music presents...

Presentatie by Carlo Boszhart en Albert Verlinde.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Ik denk dat de zondag redelijk instant uitverkoopt en vrijdag en zaterdag helemaal niet. Zoals het er qua bovenkant nu naar ziet natuurlijk.
komt niet veel spannends meer bij imo...

zijn nu 27 namen van de 62.
neem aan dat er nog 18 namen voor stage 4 komen en dat die er nu niet bij zitten

dus nog 17 namen, waarvan meeste voor de tent.
zal nog een 5 tal namen ongeveer voor de main en noord zijn?
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
komt niet veel spannends meer bij imo...

zijn nu 27 namen van de 62.
neem aan dat er nog 18 namen voor stage 4 komen en dat die er nu niet bij zitten

dus nog 17 namen, waarvan meeste voor de tent.
zal nog een 5 tal namen ongeveer voor de main en noord zijn?
er zullen misschien nog wel 1 of 2 grotere namen komen voor vrijdag of zaterdag? Of zouden dit ook al de grotere zijn voor vrijdag en zaterdag?
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Die zondag is kwa boekingen wel boven verwachtingen goed. De rest staat opzicht ook wel al iets leuks waar ik mij goed op kan vermaken. En er komen nog namen bij, zal hier en daar nog wel iets gewijzigd worden ivm annuleringen. Wij hebben er in elk geval wel weer zin in.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Hozier is toch ook gewoon een grote Ziggo Dome naam? Heb die vorige week nog gezien in een ruim van tevoren uitverkochte ziggo. En dat terwijl hij eerder dit jaar ook al in Nederland heeft gestaan.

Naar mijn mening is die zondag mega sterk geboekt van Pinkpop
Sorry dacht dat hij in de AFAS stond .
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Weinig verrassend, weinig bijzonders m.i. Paar namen die ik wel ok vind. Hopen maar dat ik weer kaarten win, 300 piek is hiervoor wel echt een flink bedrag.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Die vrijdag mist gewoon een sterke headliner. Foo fighters had die dag mooi kunnen dragen. Het is niet anders. RW grijpt dan weer naast Ed Sheeran. Of die staat op boutique.
Pop editie noodgedwongen denk ik. Die zondag is idd wel sterk geboekt. Ben wel benieuwd welke headliners ze eerst mee bezig zijn geweest.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Avril Lavigne als sub ook?
zoals ik het ontleed...

Vrijdag
mainstage head Maneskin
Noord sluiter Avril
mainstage sub Royal Blood
mainstege middag Acda en De Munnick
Zaterdag
mainstage head Calvin Harris
Noord sluiter Nothing But Thieves
mainstage sub Loius Tomlinson
maar wellicht kan hier iets tussen
Zondag
mainstage head Ed Sheeran
Noord sluiter Sam Smith
mainstage sub Hozier
middag Limb Bizkit / Greta van Fleet
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: elo en mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik denk dat @RickHuissen mij er keurig op kan wijzen dat Pinkpop misschien niet mijn cup of tea (meer) is, maar ik denk dat deze lineup in dat kader wel weer exemplarisch is.

Aan de andere kant, wanneer zou ik Acda en De Munnik anders zien?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken