Pinkpop 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.772
3.715
Zonder grappen staat er voor mij gewoon nog niet 1 must see tussen.

Wel wat leuke namen om er bij te hebben en zondag nog wel wat aardige namen bij elkaar
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.965
8.614
Die zondag zal wel snel vol zitten met die combo van Sheeran en Smith. Volgens mij het eerste festival waar Sam Smith géén headliner is?

Die eerste dag is wel verschrikkelijk.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik ben onder omstandigheden nog best tevreden met Calvin Harris. Zie ik liever dan Maneskin, Dua Lipa en die meuk. Gozer poept echt hits uit en is een enorme naam. Maar uiteraard is het maar de vraag hoe dance acts over komen op Pinkpop.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Wordt er nog niet echt heel blij van, gelukkig komen er vast nog leuke namen bij. En ga ik sowieso toch wel!

Niet gaan is en blijft voor mij geen optie.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Dit was mijn reactie kwartiertje geleden. Ik heb het even laten bezinken, maar ik kan er niet enthousiast van worden. De leukere namen hebben 2 jaar gelelden ook op PP gestaan.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1701684771876.jpg
    FB_IMG_1701684771876.jpg
    122,3 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Waarderingen: Joe

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.374
Pop slokt dit festival op. Alsof die mensen die nu een dagticket voor Ed Sheeran volgend jaar wéér een kaart gaan halen als er weer meer gitaren staan.
Geen Pinkpop voor mij dit jaar.
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
51
36
Dit is toch een prima.programma.

Maneskin als headliner is over te debateren, maar ze staan ook op andere festivals als headliner.
Calvin Harris als headliner is echt wel te verdedigen. 1 vd grootste dj's ter wereld.

Maar de subs zijn prima. Allemaal bands die makkelijk een ziggo uitverkopen.

Het is ook niet allemaal mijn smaak, maar wel weer een breed programma. En het is de eerste worp. Komt nog een pakje bij.

Jane's addiction grootste verrassing voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93 en @Marc

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Overal niet te slecht. Zondag gaat uitverkopen en eventueel veel mensen die Ed willen zien dus weekendkaarten konden nog wel eens hard gaan. Calvin en Maneskin minder. Denk dat er nog iemand boven Calvin stond en dat die is gecancelled. Dagkaarten voor vr en za zullen denk ik niet zo hard gaan.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Dit is toch een prima.programma.

Maneskin als headliner is over te debateren, maar ze staan ook op andere festivals als headliner.
Calvin Harris als headliner is echt wel te verdedigen. 1 vd grootste dj's ter wereld.

Maar de subs zijn prima. Allemaal bands die makkelijk een ziggo uitverkopen.

Het is ook niet allemaal mijn smaak, maar wel weer een breed programma. En het is de eerste worp. Komt nog een pakje bij.

Jane's addiction grootste verrassing voor mij.
Idd, volgens mij verkijken mensen zich er echt op, hoe enorm Calvin Harris is.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Pop slokt dit festival op. Alsof die mensen die nu een dagticket voor Ed Sheeran volgend jaar wéér een kaart gaan halen als er weer meer gitaren staan.
Geen Pinkpop voor mij dit jaar.
Het is PinkPOP

Het is echt geen slecht programma gezien de omstandigheden. Ed Sheeran is een hele knappe boeking.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken