Pinkpop 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
De enige naam die me naar Pinkpop zou kunnen doen lokken is Lana Del Rey, maar die kans lijkt me klein.

Toch uitkijken naar 11u00...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
vorige keer was Maneskin goed op Pinkpop

en in mijn top 5 van 2022
1 , VOLBEAT
2 , Nightwish
3 , Son Mieux
4 , Maneskin
5 , Frank Carter & The Rattlesnakes
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.964
1.750
De aanloop naar de aankondiging van zometeen om 11:00 die hier de afgelopen weet ik het hoeveel pagina's is gecreëerd is echt tenenkrommend. Behoorlijke bonte verzameling van nitwits die over elkaar heenvallen om een festival af te zeiken waar ze volgens mij als ik ze zo hoor lullen sowieso nooit heen zullen gaan, en dat ook nog eens puur doen op basis van uitblijvende aankondigingen en de conclusies die ze daar zelf aan denken te kunnen hangen. Lekker gewerkt mensen 👏

Ik heb echt zin in de aankondiging. Ouderwetse kriebels hier. Kom maar door met die namen Pinkpop!
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik heb de grens zo laag gelegd, dat ik al blij zou zijn met een goede sub van het niveau QOTSA/Volbeat/Editors. Qua headliners verwacht ik niks dat echt in m'n smaak zal vallen. Dan maar hopen op wat leuke losse namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ik was degene die zei dat Maneskin niet kwam, maar ik ben daar niet meer zo zeker van 😂
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.964
1.750
Ik heb de grens zo laag gelegd, dat ik al blij zou zijn met een goede sub van het niveau QOTSA/Volbeat/Editors. Qua headliners verwacht ik niks dat echt in m'n smaak zal vallen. Dan maar hopen op wat leuke losse namen.
De drie namen die jij noemt zouden dan ook geweldig zijn. Volbeat en QOTSA hebben op de afgelopen 2 edities ook al hun dag meegedragen ondanks dat ze niet de headliner van die dag waren...
 
  • Winning
Waarderingen: colette283

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
De aanloop naar de aankondiging van zometeen om 11:00 die hier de afgelopen weet ik het hoeveel pagina's is gecreëerd is echt tenenkrommend. Behoorlijke bonte verzameling van nitwits die over elkaar heenvallen om een festival af te zeiken waar ze volgens mij als ik ze zo hoor lullen sowieso nooit heen zullen gaan, en dat ook nog eens puur doen op basis van uitblijvende aankondigingen en de conclusies die ze daar zelf aan denken te kunnen hangen. Lekker gewerkt mensen 👏

Ik heb echt zin in de aankondiging. Ouderwetse kriebels hier. Kom maar door met die namen Pinkpop!
Deze discussie hier al vaker gevoerd, maar ik zeg het nog maar een keer. Het komt er op neer dat er vrij veel mensen zijn waarvan Pinkpop (een van de) eerste festival was en het festival graag goed zien draaien. Deze mensen hebben er het oprechte gevoel bij dat het festival afslagen maakt die niet passen bij een goedlopend modern festival en dit ook kenbaar maken. Het is echt niet alleen afzeiken om het afzeiken, maar vooral mensen die het festival een warm hart toedragen. Dat niet alles rozengeur en maneschijn is weet jij ook wel, sommige mensen kiezen er alleen voor om dit wat harder op papier te zetten dan anderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
745
ik weet echt niet wat ik moet verwachten
ik zet iig laag in, dan kan t enkel meevallen
maneskin, dua lipa, killers
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.964
1.750
Deze discussie hier al vaker gevoerd, maar ik zeg het nog maar een keer. Het komt er op neer dat er vrij veel mensen zijn waarvan Pinkpop (een van de) eerste festival was en het festival graag goed zien draaien. Deze mensen hebben er het oprechte gevoel bij dat het festival afslagen maakt die niet passen bij een goedlopend modern festival en dit ook kenbaar maken. Het is echt niet alleen afzeiken om het afzeiken, maar vooral mensen die het festival een warm hart toedragen. Dat niet alles rozengeur en maneschijn is weet jij ook wel, sommige mensen kiezen er alleen voor om dit wat harder op papier te zetten dan anderen.
Zeker waar. Maar daarop aangevuld komen er ook een hoop andere mensen uit hun holletje gekropen...
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
vorige keer was Maneskin goed op Pinkpop

en in mijn top 5 van 2022
1 , VOLBEAT
2 , Nightwish
3 , Son Mieux
4 , Maneskin
5 , Frank Carter & The Rattlesnakes
Toch een heel andere top 5 als die van mij:

1. Metallica
2. 21 Pilots
3. Royal Blood
4. Frank Carter
5. Ramkot

Volbeat vond ik nu juist tegenvallend
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Deze discussie hier al vaker gevoerd, maar ik zeg het nog maar een keer. Het komt er op neer dat er vrij veel mensen zijn waarvan Pinkpop (een van de) eerste festival was en het festival graag goed zien draaien. Deze mensen hebben er het oprechte gevoel bij dat het festival afslagen maakt die niet passen bij een goedlopend modern festival en dit ook kenbaar maken. Het is echt niet alleen afzeiken om het afzeiken, maar vooral mensen die het festival een warm hart toedragen. Dat niet alles rozengeur en maneschijn is weet jij ook wel, sommige mensen kiezen er alleen voor om dit wat harder op papier te zetten dan anderen.
Nee joh, gewoon een bonte verzameling nitwits hier. We hebben accounts aangemaakt om Pinkpop te zieken :).
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal en Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken