Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Zelf wegens omstandigheden ook niet naar de Ziggo show kunnen gaan, wel op PP gezien, maar hoop ze in 2024 weer ergens in de buurt te kunnen zien. Maar ze lijken me idd een goede optie voor een Lowlands, kan me niet voorstellen dat je een act als QOTSA laat schieten als ze nu te boeken zijn.
Precies, dus als PP slim is hebben ze die nog een keer!
Edit: ik denk dat Dennis stilaan ook wel genoegen neemt met een act die er vorig jaar al stond.... De spoeling is dun blijkbaar en QOTSA is voor velen geen straf lijkt me....
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Zelf wegens omstandigheden ook niet naar de Ziggo show kunnen gaan, wel op PP gezien, maar hoop ze in 2024 weer ergens in de buurt te kunnen zien. Maar ze lijken me idd een goede optie voor een Lowlands, kan me niet voorstellen dat je een act als QOTSA laat schieten als ze nu te boeken zijn.
Heb ze op zich al vaak gezien dus keertje missen was niet erg, maar heb bij elke show tot nu toe gehoopt op In The Fade en nooit gekregen in 6 shows, en nu speelden ze hem uiteraard wel haha.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Heb ze op zich al vaak gezien dus keertje missen was niet erg, maar heb bij elke show tot nu toe gehoopt op In The Fade en nooit gekregen in 6 shows, en nu speelden ze hem uiteraard wel haha.
Tjaa idd, das balen. Zo vond ik het op PP heerlijk om God in the Radio eens te horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dogmask

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Precies, dus als PP slim is hebben ze die nog een keer!
Edit: ik denk dat Dennis stilaan ook wel genoegen neemt met een act die er vorig jaar al stond.... De spoeling is dun blijkbaar en QOTSA is voor velen geen straf lijkt me....
Normaal zou ik het totaal uitsluiten, dat een band 2x achter elkaar geboekt wordt. Maar als het nu echt lastig is om namen te strikken, wie weet een noodoplossing. Wishful thinking.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Mijn voorspelling voor morgen:

DUA LIPA - MANESKIN X THE PRODIGY

Avril Lavigne - Royal Blood

Nothing But Thieves - The Offspring - Limp Bizkit - Yungblud - Keane - MEDUZA - Acda en Munnink - Babymetal - The Kooks - Suzan en Freek - Corey Taylor - Hot Milk - Querbeat - Boston Manor - Flemming - Davina Michelle - S10 - The Vices - Zoë Tauran - Claude

Toelichting: Maneskin in een soort co head constructie met The Prodigy. Met The Prodigy die uiteindelijk in het donker afsluit.

Deze 3 had ik als headliners willen neerzetten, maar de constructie Maneskin en The Prodigy lijkt me niet eens een slechte gedachte, maar wie wordt de headliner op de andere dag? Daarbij, zou je Maneskin dan Noord zetten? Weet niet snel een stagewissel normaal gaat, maar The Prodigy heeft aardig wat spul bij zich (afgelopen donderdag gezien).

Ik hou het voorlopig op:
Dua Lipa - Maneskin - The Prodigy

Limp Bizkit - Yungblud - Babymetal - Acda en die andere - Avril Lavigne - The Offspring - USED - The Kooks - Numidia - S10 - en nog wat ander grut..
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Deze 3 had ik als headliners willen neerzetten, maar de constructie Maneskin en The Prodigy lijkt me niet eens een slechte gedachte, maar wie wordt de headliner op de andere dag? Daarbij, zou je Maneskin dan Noord zetten? Weet niet snel een stagewissel normaal gaat, maar The Prodigy heeft aardig wat spul bij zich (afgelopen donderdag gezien).

Ik hou het voorlopig op:
Dua Lipa - Maneskin - The Prodigy

Limp Bizkit - Yungblud - Babymetal - Acda en die andere - Avril Lavigne - The Offspring - USED - The Kooks - Numidia - S10 - en nog wat ander grut..
Ik ga uit van de constructie met een headliner en erna een “dance act”. Omdat Maneskin een wat “kleinere” headliner js denk ik dat je dit kan combineren met The Prodigy maar dit is wishful thinking.

Prodigy omdat ze dat weekend ook op Isle of Wight staan en die hebben al vaker namen en/of headliners met Pinkpop gedeeld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Voorgevoel . Grootste naam morgen : Limp Bizkit.
Dat zou toch echt een van de kleinere namen moeten zijn als je als Pinkpop zijnde een pakket van een dikke 20 namen dropt, zo laat in het jaar.

Heel, heel benieuwd wie ze daar nu gefixt hebben bovenaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Prodigy is geen rekening mee te houden qua "ze staan hier, dus de kans is dat ze ook daar staan". Die doen wat ze willen doen / kunnen krijgen.
Er zit geen vastigheid in hun tourschema's, ze spelen rustig 4 dagen achter elkaar op totaal verschillende plaatsen. Als Pinkpop ze zou vragen, staan ze er, punt.
Als überfan zou ik het meer dan prima vinden, maar zonder "smack my bitch up bril" op zijn ze niet groot genoeg meer om een Pinkpop dag af te sluiten zonder co-constructie.. alhoewel, als Lenny Kravitz en Maneskin headliners zijn, dan kan The Prodigy nog zeeeeer zeker mee.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Prodigy is geen rekening mee te houden qua "ze staan hier, dus de kans is dat ze ook daar staan". Die doen wat ze willen doen / kunnen krijgen.
Er zit geen vastigheid in hun tourschema's, ze spelen rustig 4 dagen achter elkaar op totaal verschillende plaatsen. Als Pinkpop ze zou vragen, staan ze er, punt.
Als überfan zou ik het meer dan prima vinden, maar zonder "smack my bitch up bril" op zijn ze niet groot genoeg meer om een Pinkpop dag af te sluiten zonder co-constructie.. alhoewel, als Lenny Kravitz en Maneskin headliners zijn, dan kan The Prodigy nog zeeeeer zeker mee.
Klopt natuurlijk wat je zegt. Kan gewoon bij het rijtje van kanshebbers dus van morgen. Zou leuk zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Underworld komt morgen ook met de aankondiging van hun tour, ik zou ze graag nog eens willen zien op Pinkpop, dan die maar in een co constructie met The Prodigy 😉

(Ik help graag mee om de 400 pagina's te halen voor 11:00 uur)
 

tylermein

Nieuw lid
4 dec 2023
4
0
Deze 3 had ik als headliners willen neerzetten, maar de constructie Maneskin en The Prodigy lijkt me niet eens een slechte gedachte, maar wie wordt de headliner op de andere dag? Daarbij, zou je Maneskin dan Noord zetten? Weet niet snel een stagewissel normaal gaat, maar The Prodigy heeft aardig wat spul bij zich (afgelopen donderdag gezien).

Ik hou het voorlopig op:
Dua Lipa - Maneskin - The Prodigy

Limp Bizkit - Yungblud - Babymetal - Acda en die andere - Avril Lavigne - The Offspring - USED - The Kooks - Numidia - S10 - en nog wat ander grut..
oehh ik zou yungblud, avril , maneskin niet erg vinden
 

tylermein

Nieuw lid
4 dec 2023
4
0
ik hoop als ik eerlijk ben dat deze artiesten 1 van de headliners zijn

AC/DC
guns n’ roses
green day
foo fighters
metallica
twenty one pilots
the killers

deze artiesten zie ik wederom heeeeel graag op pinkpop

- yungblud
- joost
- cavetown
- mother mother
- hozier
- ben howard
- lana del ray
- lorde
- cigarettes after sex
- lovejoy
- tom odell
- idkhow
- DeWolff
- hobo johnson
- the last dinner party
 

tylermein

Nieuw lid
4 dec 2023
4
0
Chat GPT nog even aan t werk gezet deze avond; komtie
Het is moeilijk om specifieke namen te voorspellen voor Pinkpop 2024, omdat dit afhangt van verschillende factoren, zoals de beschikbaarheid van artiesten, hun tourneeschema's en de beslissingen van de festivalorganisatoren. Echter, hier zijn enkele willekeurige suggesties:

  1. Muse
  2. Kendrick Lamar
  3. Tame Impala
  4. Halsey
  5. Twenty One Pilots
  6. The Weeknd
  7. Royal Blood
  8. Lorde
  9. The Strokes
  10. Dua Lipa
heeeel graag twenty one pilots


( 400 pages voor 11:00 ik help graag mee )
 

jackparker

Nieuw lid
24 mei 2023
3
3
Qua headliners verwacht ik: Lenny Kravitz op vrijdag, Maneskin (met of zonder co-headliner) op zaterdag, Dua Lipa afsluitend op zondag.

Op basis van andere festivals, en alle geruchten/wat insider info denk ik dat een groot deel van deze namen echt een zekerheidje zijn:
Royal Blood
Babymetal
The Offspring
Limp Bizkit
Acda & De Munnik
Suzan & Freek
Yungblud
Avril Lavigne
De Jeugd Van Tegenwoordig
Snow Patrol
Babymetal
S10
Corey Taylor
Danny Vera

Andere wat minder voor de hand liggende namen die een kans maken/die ik wel zie passen op PP zijn:
Caroline Polacheck (heeft met Dua Lipa getourd)
Everything Everything (hebben er eerder gespeeld)
The Lottery Winners (gaan hard, spelen ook met Nickelback in de Ziggo)
Isaac Anderson (gitarist van Louis Tomlinson, ik boekte zijn eerste tour en nu zit ie bij MOJO)
Wet Leg (album 2)
THALA (als ze een succesvol ESNS heeft zou ik dit wel verwachten op Stage 4)
Keenan Mundane (Popronde, hip hop, gaat hard)
Anna-Rose Clayton (veel 3fm aandacht, staat op Noorderslag)
Yard Act (als de token hippe Britse band)

The Vices komen dus niet, ondanks wat er hier werd gedeeld, en ik verwacht ook niet dat ze er tóch nog bijkomen.

Voor zover mijn voorspelling :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sven-j en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Als Maneskin er staat zie ik die niet snel met een co-headliner komen. Die verkopen op zichzelf denk ik meer tickets dan Lenny Kravitz, Kings of Leon of The Killers. Op RW zijn ze ook gewoon dagafsluiter volgens mij.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Nou. Na een nachtje erover geslapen te hebben denk ik dat ze vandaag met 1 headliner, alle noord afsluiters en verder een mooie mix komen. De headliner is Maneskin. Daarna staat Calvin Harris of de Swedish House Mafia. Afsluiters noord The Killers, Snow Patrol en Avril Lavigne.
Aanvullende namen sluit ik me aan bij de voorspelling van Jack Parker.

Er is dan nog ruimte voor 2 headliners waarvan er 1 dan toch hopelijk wél een klapper is.
Dan heb je een prima festival, maar als ze aankomen met een prijsverhoging gaan ze het zwaar krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken