Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mad Cool heeft ook veel issues met hun terrein hè.

Ze kunnen bij Pinkpop ook perfect Calvin Harris als headliner zetten.
Prima naam voor een groot dance festival. Maar voor Pinkpop? Ja… als er niks anders is Was ook headliner bij SZiget.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
En jij dropt die naam niet voor niets Jimmy😂
Jawel, ik denk gewoon wat luidop mee.
Het is gewoon vreemd dat ze als eerste namen komen met een pakket Ipv headliner apart. Want veel headliners eisen aparte aankondiging.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Jawel, ik denk gewoon wat luidop mee.
Het is gewoon vreemd dat ze als eerste namen komen met een pakket Ipv headliner apart. Want veel headliners eisen aparte aankondiging.
Ja, dat laatste maakt me ook erg benieuwd naar wat ze wel hebben. Maneskin lijkt mij een zekerheid, maar buiten dat?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Jawel, ik denk gewoon wat luidop mee.
Het is gewoon vreemd dat ze als eerste namen komen met een pakket Ipv headliner apart. Want veel headliners eisen aparte aankondiging.
Oké, maar heel vreemd is het ook weer niet. Doen wel meer festivals toch?
Ze wilden waarschijnlijk starten met een headliner die ze dus zijn mis gelopen en starten daarom nu met een pakketje. De andere headliners komen nog. Volgend jaar of zo???
Zeg ik tegen beter weten in 😬
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Krijgen we Maneskin, Calvin Harris en Lenny Kravitz als headliners..
Bij Pinkpop zijn nooit dingen straight forward, dus kijk er niet raar van op als er morgen een naam tot headliner wordt gebombardeerd die in dit topic amper voorbij is gekomen.
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Goed. Nu de stofwolken neerzijn gedaald en we voor nu met davina michelle zitten: whats next?

Davina ben ik benieuwd hoe ze het gaat doen op het grootste podium. Beetje de Ronde van 2023.

Qua namen lijken mij deze de 95-99% zekerheidjes:

- maneskin
- suzan en freek

Verder zou ik t oprecht niet weten. Keane en Snow Patrol op 1 dag zou nostalgisch zijn. (+ muse als afsluiter = instant dagkaart).

Mn gevoel zegt dat de namen in de lijn der teleurstellende verwachtingen gaat zijn.
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Chat GPT nog even aan t werk gezet deze avond; komtie
Het is moeilijk om specifieke namen te voorspellen voor Pinkpop 2024, omdat dit afhangt van verschillende factoren, zoals de beschikbaarheid van artiesten, hun tourneeschema's en de beslissingen van de festivalorganisatoren. Echter, hier zijn enkele willekeurige suggesties:

  1. Muse
  2. Kendrick Lamar
  3. Tame Impala
  4. Halsey
  5. Twenty One Pilots
  6. The Weeknd
  7. Royal Blood
  8. Lorde
  9. The Strokes
  10. Dua Lipa
 
  • Leuk
Waarderingen: tylermein

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik hoop het ook ontzettend. Was dit jaar supervet, had ook kaartje voor Ziggo maar weg moeten doen wegens ziekte. Maar omdat ze tot in augustus in Europa touren, begon ik eigenlijk meer te vermoeden dat ze dit jaar dan Lowlands zouden doen ipv Pinkpop..
Zelf wegens omstandigheden ook niet naar de Ziggo show kunnen gaan, wel op PP gezien, maar hoop ze in 2024 weer ergens in de buurt te kunnen zien. Maar ze lijken me idd een goede optie voor een Lowlands, kan me niet voorstellen dat je een act als QOTSA laat schieten als ze nu te boeken zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken