Pinkpop 2024

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Denk eerder Malieveld, Goffert dan wel Stadspark 😛
mij lijkt ook dat die bij een, mogelijk tot zeer waarschijnlijk laatste, tour kiezen voor grote locaties. met alle respect, AC/DC is natuurlijk ook een maatje te groot voor de Ziggo Dome. hoe jammer dit ook is overigens: ik heb dit jaar voor het eerst over mijn hart gestreken en ben naar een concert in de Arena geweest (Metallica). wát een drama is dat zeg in vergelijking met de Ziggo Dome.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Goffertpark heeft normaliter vergunning voor 4 concerten, dat is met 2x Springsteen en 2x Rammstein dus al gepland.
Dan rest Megaland, Malieveld of Arena.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
mij lijkt ook dat die bij een, mogelijk tot zeer waarschijnlijk laatste, tour kiezen voor grote locaties. met alle respect, AC/DC is natuurlijk ook een maatje te groot voor de Ziggo Dome. hoe jammer dit ook is overigens: ik heb dit jaar voor het eerst over mijn hart gestreken en ben naar een concert in de Arena geweest (Metallica). wát een drama is dat zeg in vergelijking met de Ziggo Dome.
ArenA is echt verschrikkelijk, je hoort en voelt het gewoon dreunen. Bagger akoestiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
ik hoop Megaland... 21 juni maar doen? ;) :cool:âš¡
Vroeger kon je nog wel eens wat info uit de 'algemene bekendmakingen' van de Gemeente Landgraaf ontfutselen, maar daar staat (nog) niks over een aanvraag voor losse shows buiten Pinkpop. Of ik kijk niet goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Vroeger kon je nog wel eens wat info uit de 'algemene bekendmakingen' van de Gemeente Landgraaf ontfutselen, maar daar staat (nog) niks over een aanvraag voor losse shows buiten Pinkpop. Of ik kijk niet goed.
nee, idd nog niets gezien...
voor de buurtborrel en Pinkpop was wel al een tijd geleden de vergunning ingediend. en er is wat gedoe over het bouwen van een opslagloods op het Megaland terrein.

Maar los evenement niet, echter kan het ook zo zijn dat ze bij 'gevoelige info' pas de aanvraag gaan behandelen na de aankondiging
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
en weet jij ook welke datum dat dan zou moeten zijn?
Ik gok dat die headliner ook op Rock Werchter staat en die starten hun kaartverkoop op vrijdag 1 december.
Aangezien touraankondigingen vaak in het begin van de week zijn gok ik begin volgende week en anders de week erop. Zeker gezien de opmerking van @jimmywe op de vorige pagina denk ik eigenlijk aan maandag of dinsdag... Nog een paar dagen geduld dus 😂
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
ik hoop Megaland... vrijdag 21 juni maar doen? ;) :cool:âš¡
Ik gok dat die headliner ook op Rock Werchter staat en die starten hun kaartverkoop op vrijdag 1 december.
Aangezien touraankondigingen vaak in het begin van de week zijn gok ik begin volgende week en anders de week erop. Zeker gezien de opmerking van @jimmywe op de vorige pagina denk ik eigenlijk aan maandag of dinsdag... Nog een paar dagen geduld dus 😂
we moeten die 300 pagina's ook nog vol zien te krijgen he, dus meer wachten + speculeren is niet erg
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar Muse heeft voor 2024 nog geen data staan en viert het 20 jarig jubileum van Absolution. morgen is de dag dat hier een anniversary edition van uitkomt, zou dit gepaard kunnen gaan met bekendmaking van enkele data?

als fan zijnde hoop ik wel dat ze dan e.e.a. een beetje op de schop gooien, ben nu zo'n 4x geweest en het is wel steeds meer van hetzelfde. superstrak maar ook super geregisseerd zonder enige ruimte voor spontaniteit. absolution integraal?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
mij lijkt ook dat die bij een, mogelijk tot zeer waarschijnlijk laatste, tour kiezen voor grote locaties. met alle respect, AC/DC is natuurlijk ook een maatje te groot voor de Ziggo Dome. hoe jammer dit ook is overigens: ik heb dit jaar voor het eerst over mijn hart gestreken en ben naar een concert in de Arena geweest (Metallica). wát een drama is dat zeg in vergelijking met de Ziggo Dome.
ArenA heeft k.t geluid. En dan lullen mensen dat het concert niet goed is. Was bij Ed Sheeran toch ook veel kritiek over in de arena. Terwijl wij in Lissabon bij het concert van Ed totaal geen last van hadden. Daarin tegen was het geluid bij Coldplay in de arena ook weer bagger. De Arena is er gewoon niet voor gemaakt. Maar is er een stadion dan waar het geluid wel goed is behalve de Ziggo ( maar dat is geen Stadion).
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
98
31
Weet iemand waarom Pinkpop volledig van de site van Festitent is afgehaald? Zijn die er niet meer volgend jaar?
Gisten berichtje gestuurd 8 december staan de tenten voor pinkpop weer op de site van festitent
Dus neem ik aan dat er dan ook namen bekend zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: JW97

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Waarom wachten met een headliner als je die met rock Werchter deelt en zij deze al bekend hebben gemaakt?

De kansen op Maneskin en Dua Lipa zijn juist kleiner het worden met de dag. Of ligt dit aan mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria en RalphiePinkpop

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Niet groter en niet kleiner. Misschien hebben ze met de andere headliner de afspraak dat die eerst komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken