Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Waarom wachten met een headliner als je die met rock Werchter deelt en zij deze al bekend hebben gemaakt?

De kansen op Maneskin en Dua Lipa zijn juist kleiner het worden met de dag. Of ligt dit aan mij?
Maneskin die kan je aankondigen wanneer je wilt zo simpel is het dat is al bij meerdere festivals gebeurd met weken verschil er tussen en pinkpop wilt een hype creëren en dat doe je niet door maneskin bekend te maken en dan 3 weken niks en dan de andere bv
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Maneskin die kan je aankondigen wanneer je wilt zo simpel is het dat is al bij meerdere festivals gebeurd met weken verschil er tussen en pinkpop wilt een hype creëren en dat doe je niet door maneskin bekend te maken en dan 3 weken niks en dan de andere bv
Gezien het gigantische hoge aantal positieve reacties op RW socials gisteren creëer je met Maneskin behoorlijk wat hype.
 
  • Haha
Waarderingen: brutus257

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Gezien het gigantische hoge aantal positieve reacties op RW socials gisteren creëer je met Maneskin behoorlijk wat hype.
Maar ook een gigantisch aantal negatieve. Vooral de berichten onder die van nieuwsartikelen die hierover berichtten waren niet mals.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Gezien het gigantische hoge aantal positieve reacties op RW socials gisteren creëer je met Maneskin behoorlijk wat hype.
Als ik het zo zie valt die onder de jongeren geweldig en onder de ouder heel slecht maar dat is te verwachten met een maneskin
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar Muse heeft voor 2024 nog geen data staan en viert het 20 jarig jubileum van Absolution. morgen is de dag dat hier een anniversary edition van uitkomt, zou dit gepaard kunnen gaan met bekendmaking van enkele data?
Alles kan natuurlijk maar vooralsnog nul info wat daarop wijst..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Gisten berichtje gestuurd 8 december staan de tenten voor pinkpop weer op de site van festitent
Dus neem ik aan dat er dan ook namen bekend zijn
als dat er 8 december weer staat, dan is dat een indicatie wanneer de Pinkpop presale begint, lijkt mij dan, want festitent is normaal een upsell artikel meen ik...

🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en JW97

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
als dat er 8 december weer staat, dan is dat een indicatie wanneer de Pinkpop presale begint, lijkt mij dan, want festitent is normaal een upsell artikel meen ik...
🤔
Laat ik m'n vraag nog eens stellen. Hoe groot is de kans dat PP de line up er grotendeels in 1 keer uitgooit?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Laat ik m'n vraag nog eens stellen. Hoe groot is de kans dat PP de line up er grotendeels in 1 keer uitgooit?
Ik denk dat de kans groter is dat ik morgen toch met plezier naar Guus Meeuwis zijn optreden ga dan dat Pinkpop in een keer de line up dropt. (Ik word verplicht)
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
ArenA heeft k.t geluid. En dan lullen mensen dat het concert niet goed is. Was bij Ed Sheeran toch ook veel kritiek over in de arena. Terwijl wij in Lissabon bij het concert van Ed totaal geen last van hadden. Daarin tegen was het geluid bij Coldplay in de arena ook weer bagger. De Arena is er gewoon niet voor gemaakt. Maar is er een stadion dan waar het geluid wel goed is behalve de Ziggo ( maar dat is geen Stadion).
In de Arena auf Schalke (Gelsenkirchen) is echt wel prima geluid. In stadion van Keulen was voorprogramma echt slecht geluid, maar daarna was alles goed.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
110
76
Er komt ook al steeds meer info over de tourplannen van Post Malone. Staat op Rolling Loud in California en gaat op tour in Australië in nov/dec.
Misschien toch een betere headliner voor Rolling Loud in Rotterdam?
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Gezien het gigantische hoge aantal positieve reacties op RW socials gisteren creëer je met Maneskin behoorlijk wat hype
Ben je ook mannen tegen gekomen onder die reacties?? 🤣
Hetzelfde met Justin Bieber en Johnny Depp...
Kensington had dit ook altijd!
Deze mensen komen naar een festival en dit is echt het enige wat ze kennen!! Vervolgens nog even een insta foto bij de pinkpop letters, bloemenkransje in het haar, pilotenzonnebril op en lekker de hipster uithangen.
 
  • Winning
Waarderingen: Fornax

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ik blijf erbij dat je geen enkele artiest uit kunt sluiten op basis van ze zijn te groot voor Pinkpop.
Mijns inziens waren/zijn The Rolling Stones ook te groot voor Pinkpop. Toch hebben ze er gestaan.
Bruce Springsteen deed geen festivals. Toch werd hij ooit enthousiast gemaakt voor Pinkpop en beviel hem dat ontzettend goed.

Dus een AC/DC of U2 te groot... Nee alles is mogelijk als iets in een tourschema past. Laten we af en toe toch wishful thinking er in houden die echt wel mogelijk kan zijn, hoe moeilijk dan ook.
Bovendien is Pinkpop een van de weinige festivals waar U2 ooit gestaan heeft. In 1981. En dat was tot verleden jaar mijn enige keer Pinkpop. Verleden jaar na 41 jaar opnieuw Pinkpop bezocht en ik heb me 3 dagen uitermate vermaakt.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Als ik het zo zie valt die onder de jongeren geweldig en onder de ouder heel slecht maar dat is te verwachten met een maneskin
Mijn nichtjes verheugen zich nu al enorm op Maneskin / mits ze komen en voor mij dan het Brand bier lokaal ook geen slechte deal lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken