Pinkpop 2024

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Zo gaat hier hier inderdaad altijd :)

Valt er een mooie naam weg? Dan heeft Pinkpop weer eens een misser gemaakt...

Valt er een slechte naam weg? Dan hebben ze weer een kogel ontweken...

Pas als we daadwerkelijk namen hebben, kunnen we concluderen hoe ze het gedaan hebben qua programmering. Oftewel... SCHIET EENS OP DAAR IN GELEEN, STELLETJE AMBTENAREN!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Wat er door PP nu geboekt is geen idee, ik stel mijn verwachting (lees hoop) bij naar Stones of ACDC - Muse - Sheeran maar vrees voor iets anders... Off topic, tickets voor Springsteen zijn binnen, het voelt nu toch een beetje alsof ik naar de kerk mag en Jezus doet zelf de mis...🤘🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Novarock dus ook maneskin als headliner.
Zou een avenged sevenfold wel een mooie noord afsluiter vinden.
Zie BMTH toch wel overal headlinen denk dat de band nu liever headlined overal in plaats van op majors net die treetje lager wat wel jammer is want het is een van me favoriete bands en zie ze graag op pinkpop
 
  • Leuk
Waarderingen: EastRocks

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zul je net zien, komen ze vanmiddag of maandag met de grote vis🤣
hopelijk glipt ze niet weg dan...

big fish GIF
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Billy Talent, Corey Taylor, Dropkick Murphys namen om toch wel met potlood (viltstift doen we niet meer bij PP) op te schrijven.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Pas als we daadwerkelijk namen hebben, kunnen we concluderen hoe ze het gedaan hebben qua programmering. Oftewel... SCHIET EENS OP DAAR IN GELEEN, STELLETJE AMBTENAREN!!!
Ambtenaren in Geleen werken daar in het gemeentehuis. Medewerkers die zich bezig houden met de programmering werken bij MOJO in Delft.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zo gaat hier hier inderdaad altijd :)

Valt er een mooie naam weg? Dan heeft Pinkpop weer eens een misser gemaakt...

Valt er een slechte naam weg? Dan hebben ze weer een kogel ontweken...

Pas als we daadwerkelijk namen hebben, kunnen we concluderen hoe ze het gedaan hebben qua programmering. Oftewel... SCHIET EENS OP DAAR IN GELEEN, STELLETJE AMBTENAREN!!!
Hoho...dat gegeneraliseer altijd over ons ambtenaren. Wij zijn niet langzaam...wij verdelen ons tijd gewoon wat anders. Het mentaal opladen duurt gewoon wat langer. Daar hebben we toch een paar uur voor nodig per dag.
 
  • Haha
Waarderingen: Joa en colette283

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
Hoho...dat gegeneraliseer altijd over ons ambtenaren. Wij zijn niet langzaam...wij verdelen ons tijd gewoon wat anders. Het mentaal opladen duurt gewoon wat langer. Daar hebben we toch een paar uur voor nodig per dag.
Ja en dan is ook nog eens de printer kapot, het koffieautomaat stuk en de wifi traag. Welkom bij de overheid.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ambtenaren in Geleen werken daar in het gemeentehuis. Medewerkers die zich bezig houden met de programmering werken bij MOJO in Delft.
Haha I know. Het was slechts een grapje uit de categorie 'ambtenaar = lui'

En ik bedoelde bureau Pinkpop, gesetteld in Geleen uiteraard. Maar laatst legde jij inderdaad al eens uit dat die zich tegenwoordig vooral met alles bezighouden behalve de line-up. In die zin zitten Tirza en Niek wellicht net zo goed in de wachtkamer als wij, al weten ze natuurlijk al wel om welke namen het gaat...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik geloof er niks van dat namen in 2024 bekend worden gemaakt. Straks Sinterklaas en Kerst dus bij vele gezinnen willen ze een kaartje in de zak doen of onder de boom.

Zet de Stones, ACDC of Springsteen uit jullie hoofd want die zijn niet te betalen.

Wellicht een verrassing in de vorm van Paul McCartney. Zou wat zijn een 82 jarige met een setlist van 3 uur als afsluiter…. Hij moet nog inhalen van Goffertpark die al aan zijn max is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Gejat rijtje uit het Werchter forum:


Nova rock

Green Day
Maneskin
Avenged Sevenfold
Bmth
Avril Lavigne
Sum 41
Alice cooper
Parkway drive
Machine head
Billy talent
Corey Taylor
Pendulum
Babymetal
Dropkick Murphys


Daar zitten dan weer een hoop namen tussen die ik graag naar Landgraaf zie komen, wat heet: allemaal! Wel allemaal 'gearriveerde' acts, dus nog volop ruimte om aan te vullen met nieuwe, frisse, relevante en opkomende acts!
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik geloof er niks van dat namen in 2024 bekend worden gemaakt. Straks Sinterklaas en Kerst dus bij vele gezinnen willen ze een kaartje in de zak doen of onder de boom.

Zet de Stones, ACDC of Springsteen uit jullie hoofd want die zijn niet te betalen.

Wellicht een verrassing in de vorm van Paul McCartney. Zou wat zijn een 82 jarige met een setlist van 3 uur als afsluiter…. Hij moet nog inhalen van Goffertpark die al aan zijn max is.
Precies, is hier ook altijd ons eigen kerstcadeau onder de boom een ticket voor PP.

Denk echt niet dat ze nog zo lang gaan wachten met iets van namen bekend te maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Kylie Minogue kondigt haar Las Vegas concerten aan. Ze wordt ook genoemd als headliner voor BST Hydepark al is dat laatste nog niet bevestigd.
Edit: ze begint aan haar vegas concerten. Geen idee of dat nog op PP zou staan vandaag de dag. Denk t niet
 
Laatst bewerkt:

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
Avril Lavigne 2* laten komen is wat overkill, niet? ;)
Gejat rijtje uit het Werchter forum:


Nova rock

Green Day
Maneskin
Avenged Sevenfold
Bmth
Avril Lavigne
Sum 41
Alice cooper
Parkway drive
Machine head
Billy talent
Corey Taylor
Pendulum
Babymetal
Dropkick Murphys


Daar zitten dan weer een hoop namen tussen die ik graag naar Landgraaf zie komen, wat heet: allemaal! Wel allemaal 'gearriveerde' acts, dus nog volop ruimte om aan te vullen met nieuwe, frisse, relevante en opkomende acts!
Als je dit samenvoegt met RockamRing etc dan zie het toch wel heel erg naar uit dat MANESKIN heel hoog( headliner?) staat op PP, ook gezien ze best heel populair zijn in Nederland.

A7F is ook aannemelijk nu, in verleden ook al eens geheadlined, misschien nu Noord afsluiter?
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Vind dit een toch wel wat vreemde actie van Pinkpop. Heb het even terug gezocht: Vorig jaar was op 28 oktober Robbie al bekend (2e headliner) en voor de 2022 editie was op 11 november al bijna de helft bekend...

Moeten dan wel hele grote vissen zijn voor de aankomende editie. Misschien dan toch RATM? 🙏

Hoe dan ook... de logica ontgaat mij in ieder geval
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken