Pinkpop 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Foo Fighters zijn uitgesloten om meerdere redenen
AC/DC gaat natuurlijk niet ineens een uitgebreid festival tour doen
SOAD/RATM zou kunnen maar er is geen enkele indicatie dat die gaan touren
Green Day zou kunnen, maar stonden daar vorig jaar nog
Als Avenged Sevenfold volgens verschillende mensen te klein zou zijn, weet ik niet wat er over blijft?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Greenday? Niet Metal natuurlijk maar volgende week tour US en week erop data Europa? Zou kunnen natuurlijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Foo Fighters zijn uitgesloten om meerdere redenen
AC/DC gaat natuurlijk niet ineens een uitgebreid festival tour doen
SOAD/RATM zou kunnen maar er is geen enkele indicatie dat die gaan touren
Green Day zou kunnen, maar stonden daar vorig jaar nog
Als Avenged Sevenfold volgens verschillende mensen te klein zou zijn, weet ik niet wat er over blijft?
Metallica?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Greenday? Niet Metal natuurlijk maar volgende week tour US en week erop data Europa? Zou kunnen natuurlijk.
Stonden er in 2022
Weet niet hoe snel die headliners herhalen normaal? (RaR/RiP) zou kunnen in principe ja
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Dat kan ik me dus niet voorstellen. Leuke band maar bij lange na niet groot genoeg om allemaal op te wachten en als de naam te presenteren
Voor pakweg Resurrection Fest en Nova Rock wel. En Rock Am Ring gaat blijkbaar de quasi volledige affiche in een keer lossen, dan is een sub of headliner tweede podium ook in staat om de aankondiging even uit te stellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
Zou het ? Of is het wishful thinking...
Deze Ed Sheeran tour is gepland met veel ruimte. Deels één show per week. Misschien komen er extra shows, ja, maar ik denk dat het bijna onmogelijk is nu hij 3 shows in 3 dagen doet op 3 verschillende locaties. Ik denk dat Ed is uitgesloten voor Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Deze Ed Sheeran tour is gepland met veel ruimte. Deels één show per week. Misschien komen er extra shows, ja, maar ik denk dat het bijna onmogelijk is nu hij 3 shows in 3 dagen doet op 3 verschillende locaties. Ik denk dat Ed is uitgesloten voor Pinkpop.
Ik vind het voornamelijk vreemd de manier waarop hij zijn tour aankondigd. Iedere week druppeld er wat binnen. Er komen zeker nog shows bij. Sta er ook niet van te kijken dat hij in de JC Arena staat. Daar moet ook wat en zoveel hebben die momenteel nog niet...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Ik vind het voornamelijk vreemd de manier waarop hij zijn tour aankondigd. Iedere week druppeld er wat binnen. Er komen zeker nog shows bij. Sta er ook niet van te kijken dat hij in de JC Arena staat. Daar moet ook wat en zoveel hebben die momenteel nog niet...
Is weer eens wat anders qua aankondiging.De Arena had dit jaar toch genoeg acts in huis.Ed is welkom op PP maar denk het niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Ik vind het voornamelijk vreemd de manier waarop hij zijn tour aankondigd. Iedere week druppeld er wat binnen. Er komen zeker nog shows bij. Sta er ook niet van te kijken dat hij in de JC Arena staat. Daar moet ook wat en zoveel hebben die momenteel nog niet...
ik denk dat het gaat om een festival tour en dat hij het aan de festivals over laat wanneer ze willen aankondigen.
hij kan gemakkelijk kiezen voor meer winst door het afgaan van stadions, maar lijkt nadrukkelijk de keuze te hebben gemaakt om festivals te gaan doen. toch leuk dat er stadionheadliners zijn die nog deze keuze maken, al is niet iedereen hier de grootste fan van Ed.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
ik denk dat het gaat om een festival tour en dat hij het aan de festivals over laat wanneer ze willen aankondigen.
hij kan gemakkelijk kiezen voor meer winst door het afgaan van stadions, maar lijkt nadrukkelijk de keuze te hebben gemaakt om festivals te gaan doen. toch leuk dat er stadionheadliners zijn die nog deze keuze maken, al is niet iedereen hier de grootste fan van Ed.
Er zitten ook Arena's tussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
Zou pinkpop niet voor een rapper kunnen gaan? Ik weet dat het wat een domme opmerking is maar artiest zoals travis scott tourt deze zomer waarschijnlijk ook door europa en Nederland.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Op X is zojuist door Pinkpop gepost:

Was jij erbij toen Landgraaf op zijn grondvesten schudde in 1993? Via Gigit check je jouw favoriete shows in en maak je kans op twee weekendtickets voor Pinkpop 2024!

Zou dit een hint zijn naar RATM 🤔 voor 2024
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Op X is zojuist door Pinkpop gepost:

Was jij erbij toen Landgraaf op zijn grondvesten schudde in 1993? Via Gigit check je jouw favoriete shows in en maak je kans op twee weekendtickets voor Pinkpop 2024!

Zou dit een hint zijn naar RATM 🤔 voor 2024
Dat kan toch niet anders??ik was erbij / nog lekker jong toen vond Lenny K. en Living Colour leuker.Maar zie ze wel niet als headliner mochten ze komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Dykstra

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Dat kan toch niet anders??ik was erbij / nog lekker jong toen vond Lenny K. en Living Colour leuker.Maar zie ze wel niet als headliner mochten ze komen.
En dan te bedenken dat eigenlijk Alice In Chains daar zou staan. Optreden van RATM was uiteindelijk legendarisch. Niks minder dan headliner anno 2024.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Dykstra

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
En dan te bedenken dat eigenlijk Alice In Chains daar zou staan. Optreden van RATM was uiteindelijk legendarisch. Niks minder dan headliner anno 2024.
Dat weet ik nog niet zo.Hoe groot is hun fanbase / zeker gezien dat ze niet vaak in Europa zijn geweest plus een vrij kleine muziekcatalogus lijkt me niet garant te staan voor veel verkochte tickets.Maar headliner??Ik laat me maar eens verassen.
 
  • Haha
Waarderingen: brutus257

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.229
10.662
Dat weet ik nog niet zo.Hoe groot is hun fanbase / zeker gezien dat ze niet vaak in Europa zijn geweest plus een vrij kleine muziekcatalogus lijkt me niet garant te staan voor veel verkochte tickets.Maar headliner??Ik laat me maar eens verassen.
Ratm geen headliner? Daar vergis je je echt fors in. Legendarische nummers, goede live reputatie maar vooral niet vaak live te zien. Daar komt veel volk op af
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken