Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom heb ik het idee dat het nog wel even gaat duren voor we headliners gaan krijgen. Wat heeft het voor nut om binnen een week na je gouden tip al met een headliner te komen? Ik las ergens dat een festival, ik dacht Download, 2 nov met groot gedeelte van de line up komt. Ik denk dat PP ook in die week gaat komen. Dus volgende week nog niets.....
Nou geen idee of het volledige programma al rond is. Kan me herinneren dat jaren geleden eerst kensington en daarna nbt de nr1 in de gouden tip waren en zij stonden die jaren ook op pinkpop.
Kan uiteraard ook toeval zijn
Why do I have the feeling that it will take a while before we get headliners. What's the point of coming up with a headliner within a week of your golden tip? I read somewhere that a festival, I thought Download, is coming on November 2nd with a large part of the line up. I think PP will also come that week. So nothing next week.....
Je kan je wel afvragen waarom Ed Sheeran 6 weken nodig heeft om al zijn tourdata te droppen. Dat vind ik altijd zo vreemd. Die prop is denk ik dan ook FF of AC/DC. Niet dat ik die laatste op festivals verwacht. Maar misschien houd een touraankondiging van hen de rest wat op??? Geen idee.
Wordt het nog even geduld hebben tot begin november. Ben erg benieuwd wat ‘t uiteindelijk gaat worden en of we nog een beetje gelijk krijgen met onze voorspellingen.