Pinkpop 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
783
Dat weet ik nog niet zo.Hoe groot is hun fanbase / zeker gezien dat ze niet vaak in Europa zijn geweest plus een vrij kleine muziekcatalogus lijkt me niet garant te staan voor veel verkochte tickets.Maar headliner??Ik laat me maar eens verassen.
Allé man, ratm geen headliner?😅😂 Verkoopt een ziggo of sportpaleis in een minuut uit. En als ze komen, spelen ze iedereen naar huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
Ratm geen headliner? Daar vergis je je echt fors in. Legendarische nummers, goede live reputatie maar vooral niet vaak live te zien. Daar komt veel volk op af
Zeker, maar dat is het juist dat ze niet zo vaak te zien denk ik dat veel mensen toch niet meer die connection hebben dan pakweg 25/30 jaar geleden.We gaan het zien en horen.Laat buro PP het maar asap aankondigen.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
140
109
Op X is zojuist door Pinkpop gepost:

Was jij erbij toen Landgraaf op zijn grondvesten schudde in 1993? Via Gigit check je jouw favoriete shows in en maak je kans op twee weekendtickets voor Pinkpop 2024!

Zou dit een hint zijn naar RATM 🤔 voor 2024
Als we afgaan op deze video's van Gigit, zouden we Rammstein, Pearl Jam en RATM hebben. Moeilijk te geloven. Ik denk niet dat dat iets betekent.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en emilejol

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Ratm geen headliner? Daar vergis je je echt fors in. Legendarische nummers, goede live reputatie maar vooral niet vaak live te zien. Daar komt veel volk op af
Ik heb dit jaartje geleden ook al gezegd en dat werd niet door iedereen even gewaardeerd maar het is vooral meeliften op de hype die ze creëren na zoveel jaar op te treden. Live zijn ze goed maar ze teren toch vooral op dat ene album met dat ene nummer. Ik durf te wedden dat de meesten niet meer dan 5 nummers kennen en dan pak ik het al ruim. Ik denk dat ze beter een Ziggo of 2 kunnen doen maar snap ook wel dat PP deze niet laat lopen als de kans zich voordoet..
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.179
982
Ik heb dit jaartje geleden ook al gezegd en dat werd niet door iedereen even gewaardeerd maar het is vooral meeliften op de hype die ze creëren na zoveel jaar op te treden. Live zijn ze goed maar ze teren toch vooral op dat ene album met dat ene nummer. Ik durf te wedden dat de meesten niet meer dan 5 nummers kennen en dan pak ik het al ruim. Ik denk dat ze beter een Ziggo of 2 kunnen doen maar snap ook wel dat PP deze niet laat lopen als de kans zich voordoet..
Bulls on parade
Snakecharmer
Ashes in the fall
Know your enemy
Calm like a bomb
People of the sun
Vietnow

Songs genoeg
Zal ongezien hard gaan als headliner
Sportpaleis 2008 was insane
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
178
Ik heb dit jaartje geleden ook al gezegd en dat werd niet door iedereen even gewaardeerd maar het is vooral meeliften op de hype die ze creëren na zoveel jaar op te treden. Live zijn ze goed maar ze teren toch vooral op dat ene album met dat ene nummer. Ik durf te wedden dat de meesten niet meer dan 5 nummers kennen en dan pak ik het al ruim. Ik denk dat ze beter een Ziggo of 2 kunnen doen maar snap ook wel dat PP deze niet laat lopen als de kans zich voordoet..
Dat is maar net in welke hoek je zoekt, ik ken nauwelijks of niks van Ed Sheeran (omdat het mij/ons niet boeit)
RATM daarin tegen kennen wij het meeste zowel niet alles van! Discussie wel vaker gevoerd hier, alles heeft zijn fanbase! Bij onze ploeg is er veel twijfel om aankomend jaar weer naar pinkpop te gaan.. ratm zou de perfecte dokter zijn! 😀
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Ratm geen headliner? Daar vergis je je echt fors in. Legendarische nummers, goede live reputatie maar vooral niet vaak live te zien. Daar komt veel volk op af
Legendarische nummers....1...misschien 2/3 goede nummers erbij. Hoogtepunt begin jaren 90. De enige reden om het een headliner te vinden is omdat je die niet zo snel live ziet....ik zou de Spice Girls een betere en grotere headliner vinden. Ook een grotere catalogus en echt meerdere legendarische nummers.
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck en Joe

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Bulls on parade
Snakecharmer
Ashes in the fall
Know your enemy
Calm like a bomb
People of the sun
Vietnow

Songs genoeg
Zal ongezien hard gaan als headliner
Sportpaleis 2008 was insane
Dat vind jij. De enige van dat lijstje die ik ken is Bulls on parade en ik ben van de generatie die gemosht heeft op Killing toen die uitkwam in 92. Ik denk dat 99% van het pp publiek 2/3 nummers kent tenzij je de band volgt.....maar dan ben je al.fokkin lang aan het wachten op nieuw materiaal. Dat ze ze boeken snap ik maar ik vind het een hype zoals al eerder genoemd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.397
Legendarische nummers....1...misschien 2/3 goede nummers erbij. Hoogtepunt begin jaren 90. De enige reden om het een headliner te vinden is omdat je die niet zo snel live ziet....ik zou de Spice Girls een betere en grotere headliner vinden. Ook een grotere catalogus en echt meerdere legendarische nummers.
Grappig dat je de Spice Girls als voorbeeld pakt. Op Wannabe na heeft hun materiaal de stap naar de eeuwige jachtvelden van legendarische nummers ook niet gemaakt. Ik hoor Mama bijvoorbeeld nooit meer. Conclusie: het is een kwestie van smaak. Maar voor mij zijn Bullin in the Head en Bulls on Parade ook echt legendarische nummers
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Dat vind jij. De enige van dat lijstje die ik ken is Bulls on parade en ik ben van de generatie die gemosht heeft op Killing toen die uitkwam in 92. Ik denk dat 99% van het pp publiek 2/3 nummers kent tenzij je de band volgt.....maar dan ben je al.fokkin lang aan het wachten op nieuw materiaal. Dat ze ze boeken snap ik maar ik vind het een hype zoals al eerder genoemd.
Hier ben ik het dus volledig mee eens.
Goede band maar ze teren hoofdzakelijk op dat ene album. 1 grote hit die iedereen wel mee kan brullen en en misschien nog 2 andere die het grote publiek kent. Het is vooral de hype dat ze na zoveel jaren mogelijk weer gaan optreden. En ook ik snap dat PP die niet laat lopen maar vraag me eerlijk af wat vandaag de dag voor een festival als PP meer dagkaarten doet verkopen. RATM of bv Ed Sheeran.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Ik kan er moeilijk bij hoe ongelofelijk naïef moet zijn om uberhaupt maar te denken dat RATM geen headliner is, laat staan het zeggen, laat staan de discussie er nog over aangaan ook. We hebben het hier over de meest belegen acts, die wel zomaar zouden headlinen volgens velen. Fucking Queen komt zelfs voorbij soms. En stel je maar eerder de vraag wie meer dagkaarten doet verkopen: Rage Agains The Machine of Green Day. Altijd de eerste.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.465
Ik kan er moeilijk bij hoe ongelofelijk naïef moet zijn om uberhaupt maar te denken dat RATM geen headliner is, laat staan het zeggen, laat staan de discussie er nog over aangaan ook. We hebben het hier over de meest belegen acts, die wel zomaar zouden headlinen volgens velen. Fucking Queen komt zelfs voorbij soms. En stel je maar eerder de vraag wie meer dagkaarten doet verkopen: Rage Agains The Machine of Green Day. Altijd de eerste.
Volledig eens en inhakend op wat jij pas postte in dit topic: RATM zou de beste headliner in jaren zijn.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
Volledig eens en inhakend op wat jij pas postte in dit topic: RATM zou de beste headliner in jaren zijn.
Zou best kunnen, ieder zijn eigen smaak / voorkeur natuurlijk en of het nu PJ, FF ,Metallica of RHCP is zal RATM niet mis staan in dit rijtje.En ja we moeten toch 3 headliners hebben. We gaan het zien / horen of PP ze gaat strikken.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Ik heb dit jaartje geleden ook al gezegd en dat werd niet door iedereen even gewaardeerd maar het is vooral meeliften op de hype die ze creëren na zoveel jaar op te treden. Live zijn ze goed maar ze teren toch vooral op dat ene album met dat ene nummer. Ik durf te wedden dat de meesten niet meer dan 5 nummers kennen en dan pak ik het al ruim. Ik denk dat ze beter een Ziggo of 2 kunnen doen maar snap ook wel dat PP deze niet laat lopen als de kans zich voordoet..
Dat ene nummer.... Oei ik denk echt dat je RATM onderschat... Denk dat het hele veld alle nummers woord voor woord mee kan zingen... Bovendien zijn ze op dit moment relevanter als ooit (ukraine, Israël.... Etc)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Dat ene nummer.... Oei ik denk echt dat je RATM onderschat... Denk dat het hele veld alle nummers woord voor woord mee kan zingen... Bovendien zijn ze op dit moment relevanter als ooit (ukraine, Israël.... Etc)
Oké, toegegeven ik ben niet volledig op de hoogte van alles wat ze gemaakt hebben. En voor de duidelijkheid, ze zijn zeker headlinerwaardig. Die discussie moeten we hier helemaal niet gaan voeren...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
783

Zeg mij maar een band die dit kan/kon verwezenlijken. En als cadeau een legendarisch (gratis) optreden erbij in Finsbury Park. En dan gaan er hier gewoon discussieren of ratm uberhaupt een headliner zou zijn😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken