Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Toch zelf ook maar aan het 'knutselen' geweest. Gezien ik op Pinkpop vooral voor de pop-acts kom heb ik het vooral daar bij gehouden. Zie het dan ook niet als een compleet realistische line-up. Toch benieuwd hoeveel er uiteindelijk juist blijken te zijn. :)
Bekijk bijlage 6590
Ben er honderd procent van overtuigd dat deze line up voor mij fijner is dan straks de daadwerkelijke. Zelfs met Years & Years en James Blunt.
 
  • Winning
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Ik zag dat Journey zijn 50 jarig jubileum tour volgend jaar aftrapt samen met TOTO. Ze eindigen daarmee nu (tot nu toe) in april. Misschien dat zij nog de festivals betreden met deze dubbele boeking? In het kader van classic acts (War on drugs 2023, Crowded House 2022)
Kun je zelf geen optreden geven in het kader van je 45 jarig jubileum John?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Ik zag dat Journey zijn 50 jarig jubileum tour volgend jaar aftrapt samen met TOTO. Ze eindigen daarmee nu (tot nu toe) in april. Misschien dat zij nog de festivals betreden met deze dubbele boeking? In het kader van classic acts (War on drugs 2023, Crowded House 2022)
war on drugs is toch geen classic act?🤔
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Misschien wel te veel wishfull thinking, maar als Hurricane Ed Sheeran en The National op één dag kan plaatsen, waarom Pinkpop niet ook?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Je zou dan ook wel denken dat als Pinkpop ertussen zit, dit nieuws niet nog weken op zich laat wachten. Dus ik denk, of snel een aankondiging van Ed Sheeran, of helemaal niet.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Misschien wel te veel wishfull thinking, maar als Hurricane Ed Sheeran en The National op één dag kan plaatsen, waarom Pinkpop niet ook?
Het verschil is vooral dat NL met BKS en DTRH interessantere alternatieven biedt waar The National kan headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Je zou dan ook wel denken dat als Pinkpop ertussen zit, dit nieuws niet nog weken op zich laat wachten. Dus ik denk, of snel een aankondiging van Ed Sheeran, of helemaal niet.
Precies, en met het gesleutel aan de site deze week, zit er wel snel wat aan te komen, zou ik zeggen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
apart, Rock in Rio en Lucca Summer stonden zojuist in het tour schema op de site van Sheeran, nu weer weg...

Meer incoming????
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
The War on Drugs stond hier ook dit jaar, dan kan The National zeker. Het is maar net wie het meest betaald, denk ik zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken