Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
houdt het wel leuk als ze die 3e als eerste aankondigen, dat het dan nog onduidelijk blijft of die andere 2 het uberhaupt worden.
Was vorig jaar ook spannend, dat P!nk als eerste uit het niets kwam en RHCP (die veel al met stift genoteerd hadden) als laatste aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Bassie78

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.620
4.595
wel grappig dat Dagblad De Limburger ze noemt.
moet wel zeggen, met geen NL datum en dat gat tussen Kopenhagen en Warschau is wel verdacht.
maar die dubbelshows die ze doen en met 2022 al op Pinkpop gestaan te hebben, heb ik ze nooit zo op het oog gehad.
zelfde ook voor Pearl Jam, omdat ze er 2022 stonden, is dat niet iets waar ik meteen van zeg "joh dat is een headiner voor volgend jaar"
Pearl Jam zie ik meer naar hun favoriete Ziggo gaan en dan meteen een paar avonden reserveren daar.
Die hadden ze wel hoor. Ze hebben de tour met die dubbelshows afgetrapt in Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

reaper

Support act
26 okt 2015
1.129
947
Toch zelf ook maar aan het 'knutselen' geweest. Gezien ik op Pinkpop vooral voor de pop-acts kom heb ik het vooral daar bij gehouden. Zie het dan ook niet als een compleet realistische line-up. Toch benieuwd hoeveel er uiteindelijk juist blijken te zijn. :)
Bekijk bijlage 6590
mooie poging
mag wel hopen dat het niet 100 percent wordt overgenomen want maar 3 namen die me echt boeien:ROFLMAO:
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Toch zelf ook maar aan het 'knutselen' geweest. Gezien ik op Pinkpop vooral voor de pop-acts kom heb ik het vooral daar bij gehouden. Zie het dan ook niet als een compleet realistische line-up. Toch benieuwd hoeveel er uiteindelijk juist blijken te zijn. :)
Bekijk bijlage 6590
Die zondag heeft 5 namen die sub/ noord afsluiters zijn onder Bruno mars
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Zie er veel mooie namen bij staan normaal vind ik hun line-up niet zo geweldig maar ze beginnen straf
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Toch zelf ook maar aan het 'knutselen' geweest. Gezien ik op Pinkpop vooral voor de pop-acts kom heb ik het vooral daar bij gehouden. Zie het dan ook niet als een compleet realistische line-up. Toch benieuwd hoeveel er uiteindelijk juist blijken te zijn. :)
Bekijk bijlage 6590
Als ik 250 euro zou krijgen, zou ik het overwegen om te gaan...

Maar ik hoop voor je dat 1 van de headliners er zal staan!
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
68
58
Ik zag dat Journey zijn 50 jarig jubileum tour volgend jaar aftrapt samen met TOTO. Ze eindigen daarmee nu (tot nu toe) in april. Misschien dat zij nog de festivals betreden met deze dubbele boeking? In het kader van classic acts (War on drugs 2023, Crowded House 2022)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.969
1.757
Droom line up for mij. Voor anderen een drama.
Ja, voor mij bijvoorbeeld.

Hier ga ik met een gratis kaart waarschijnlijk nog niet naartoe. Maar dit klinkt bijzonder onaardig, dus laat ik duidelijk zijn: dat ligt in dit geval volledig aan mijn beperkte smaak in genres en beperkte kennis van veelal de kleinere namen.

Maar bovenal: Gewoon een toffe bijdrage om zo een fictieve line-up te delen JW97 (y)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken