Pinkpop 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
593
378
Ik vind hem maar verdacht dat de bliksemschicht gespiegeld is… in het ACDC forum heb ik ze vergeleken
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Zouden we niet een headliner krijgen die meerdere festivals bekend gaat maken? Lijkt me wel toch....
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
maar serieus, ik zou Metallica wel toejuichen nu duidelijk is dat Rammstein het dus niet gaat worden.
maar, zou het wel heeeeeel snel retour vinden, Pinkpop begrippen TE snel retour.

ziet er imo naar uit de eerste headliner, die zag niemand aankomen!
Dennis.... metallica gaat echt niet komen...
 
  • Haha
Waarderingen: jimmywe

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.398
2.516
hadden die niet al jaren een bliksem in het logo?
Dit inderdaad!
Die bliksem gebruiken ze al jaren en is dus geen verwijzing naar ACDC of Kravitz.
Dat i-Days nu iets beginnen te teasen, dat Pinkpop wakker lijkt te worden, en dat Kravitz met nieuwe muziek komt lijkt wel wat meer dan alleen toeval te zijn. Als Kravitz inderdaad op PP staat zal een bericht daarover niet te lang meer op zich laten wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Kravitz heeft ook die bliksemschicht op z'n laatste instagrampost van vandaag....
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
515
223
Lenny kravitz zal toch geen headliner zijn op pinkpop? Eerder iets voor bospop.
Vorige keer was hij ook geen headliner!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.237
3.110
Young The Giant voor de tent? Die schrijven op hun socials:
Dank u wel Utrecht, that was a BLAST! We’ll be back soon, we promise 🧡🇳🇱
Even compleet offtopic, maar ik volg Young The Giant al meer dan 10 jaar (een van de eerste bands waar ik fan van werd) en ik was maandag echt emotioneel toen ik hun eindelijk op hun eerste Belgische show in even lange tijd kon zien. Net even gecheckt en letterlijk 93% van hun shows zijn in Noord-Amerika, zonde dat die enkel daar iets van populariteit lijken te hebben. En alhoewel het door een roze bril is, vond ik het optreden oprecht heel sterk, mogen dus gerust een rondje festivals komen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Even compleet offtopic, maar ik volg Young The Giant al meer dan 10 jaar (een van de eerste bands waar ik fan van werd) en ik was maandag echt emotioneel toen ik hun eindelijk op hun eerste Belgische show in even lange tijd kon zien. Net even gecheckt en letterlijk 93% van hun shows zijn in Noord-Amerika, zonde dat die enkel daar iets van populariteit lijken te hebben. En alhoewel het door een roze bril is, vond ik het optreden oprecht heel sterk, mogen dus gerust een rondje festivals komen doen.
Eerst album bevatten een aantal leuke nummers. Daarna eerlijk gezegd ook wel uit het oog verloren. Maar ik zag het voorbij komen en ik kreeg er gelijk al Pinkpop overdag in een tent vibes bij, kan het verder ook niet beargumenteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken