Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
maar serieus, ik zou Metallica wel toejuichen nu duidelijk is dat Rammstein het dus niet gaat worden.
maar, zou het wel heeeeeel snel retour vinden, Pinkpop begrippen TE snel retour.

ziet er imo naar uit de eerste headliner, die zag niemand aankomen!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.448
8.052
maar serieus, ik zou Metallica wel toejuichen nu duidelijk is dat Rammstein het dus niet gaat worden.
maar, zou het wel heeeeeel snel retour vinden, Pinkpop begrippen TE snel retour.

ziet er imo naar uit de eerste headliner, die zag niemand aankomen!
lijkt me niet dat Pinkpop op 2 avonden Metallica neer gaat zetten, is een beetje te veel van het goede voor een 3daags festival
lijkt me ook sterk dat Metallica van hun tour concept zal afwijken voor Pinkpop, deden ze ook niet voor Download dit jaar
als er een festival Metallica boekt volgend jaar, wat ik niet verwacht, zal het zeker voor 2 dagen zijn.
zal meer iets voor 2025 zijn op zijn vroegst. als die band tenminste voor een vierde jaar op rij in de zomer Europa wilt touren
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.077
494
maar serieus, ik zou Metallica wel toejuichen nu duidelijk is dat Rammstein het dus niet gaat worden.
maar, zou het wel heeeeeel snel retour vinden, Pinkpop begrippen TE snel retour.

ziet er imo naar uit de eerste headliner, die zag niemand aankomen!
Dan wordt dan 3 op 3 / 2022+2024 PP en dit jaar Amsterdam lijkt me toch een zwakte bod maar ja als er niks anders beschikbaar is....en nu nog PJ erbij krijg weer een deja vu gevoel....
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
531
244
Er zit voor rammstein wel een gat waar pinkpop in zou passen?
Maar hier weten we het zeker, zij doen geen festivals? Niet dat ik dadelijk een ticket koop en dat ze een week later voor pinkpop of werchter aangekondigd worden?

Zou het tof vinden om ze weer eens te zien. Maar als ze op een festival staan ga ik niet naar een losse show.
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
389
879
Er zit voor rammstein wel een gat waar pinkpop in zou passen?
Maar hier weten we het zeker, zij doen geen festivals? Niet dat ik dadelijk een ticket koop en dat ze een week later voor pinkpop of werchter aangekondigd worden?

Zou het tof vinden om ze weer eens te zien. Maar als ze op een festival staan ga ik niet naar een losse show.
Festivals lijkt mij een onbestaande kans. De logistiek die ze meezeulen en hun grote podium gaan ze niet voor 1 festival laten vallen.
En ik denk dat de gaten tussen de shows nu vooral te maken heeft met 1 (of 2) extra shows die ze dan op die locatie kunnen toevoegen bij veel vraag naar tickets.
Ik zou als je ze wilt zien gewoon nu je kaartje voor de losse show kopen. Moesten ze dan miraculeus toch nog op Pinkpop of een ander festival in de buurt gaan spelen geraak je het denk ik wel makkelijk kwijt via Ticketswap :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.262
2.591
Er zit voor rammstein wel een gat waar pinkpop in zou passen?
Maar hier weten we het zeker, zij doen geen festivals? Niet dat ik dadelijk een ticket koop en dat ze een week later voor pinkpop of werchter aangekondigd worden?

Zou het tof vinden om ze weer eens te zien. Maar als ze op een festival staan ga ik niet naar een losse show.
Geen idee ….met P!nk vorig jaar deed ze ook alleen stadion shows met een grote productie en stond ze toch op Pinkpop en Werchter Boutique. Dublin ligt wel niet om de hoek dus Pinkpop lijkt me uitgesloten
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.144
2.086
Klopt! Maar al vaker gemerkt dat er forumleden tussen zitten die net wat meer weten. Of zijn dat gelukzoekers 😜
Zijn er wel een paar die het een en het ander weten uit het circuit. Maar logistiek gezien gaat Rammstein geen festivals doen dit jaar.

Tenzij ze dit ding op een of andere manier in een festival mainstage kunnen passen:
maxresdefault.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh, Minie en D02

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Er zit voor rammstein wel een gat waar pinkpop in zou passen?
Maar hier weten we het zeker, zij doen geen festivals? Niet dat ik dadelijk een ticket koop en dat ze een week later voor pinkpop of werchter aangekondigd worden?

Zou het tof vinden om ze weer eens te zien. Maar als ze op een festival staan ga ik niet naar een losse show.
Blind kopen. Daarna gewoon ook nog tickets kopen voor Pinkpop, RW en een hele bups andere festivals. YOLO!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken