Pinkpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Zou Pinkpop budget hebben voor Sheeran EN Dua Lipa? Ik denk dat die tweede stilaan richting Swift achtige prijsklasse gaat...

Zo niet, dan gok ik nu ook op Ed Sheeran - Green Day - Sam Smith.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Denk dat we zowel Rammstein als PJ kunnen uitsluiten voor volgend jaar. Helemaal prima ook wat mij betreft.
Benieuwd wat de eerste headliner gaat zijn, zal toch wel ergens de komende weken bekend worden.
Ik hoop op iets verrassends....maar ik vrees voor Greenday
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Zou Pinkpop budget hebben voor Sheeran EN Dua Lipa? Ik denk dat die tweede stilaan richting Swift achtige prijsklasse gaat...

Zo niet, dan gok ik nu ook op Ed Sheeran - Green Day - Sam Smith.
Ik denk dat Dua Lipa nog niet op bedragen als Rammstein, Coldplay, Stones zit. Ed Sheeran lastiger in te schatten.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.522
1.709
Zou Pinkpop budget hebben voor Sheeran EN Dua Lipa? Ik denk dat die tweede stilaan richting Swift achtige prijsklasse gaat...

Zo niet, dan gok ik nu ook op Ed Sheeran - Green Day - Sam Smith.
Zo'n Dua Lipa moet toch inmiddels de stap kunnen maken naar de stadions?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Zo'n Dua Lipa moet toch inmiddels de stap kunnen maken naar de stadions?
Daar twijfel ik niet aan. Eigenlijk nu al. Ze lost tussendoor een Barbie nummertje en bam, een van de grootste hits van het jaar. Wat gaat dat geven als die met haar nieuwe plaat komt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.467
Ik gok op Sheeran - Green Day - Muse
Zou voor mij het meest gunstige scenario zijn. 1 headliner die al lang op mijn lijst staat maar nog nooit heb gezien, 1 headliner waar ik nooit een los kaartje voor zou kopen maar wel benieuwd naar ben op een festival en 1 headliner die behoort tot mijn all time favourites met garantie op een goeie show.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Ik denk dat Dua Lipa nog niet op bedragen als Rammstein, Coldplay, Stones zit. Ed Sheeran lastiger in te schatten.
Ik denk dat Dua Lipa de festivals inmiddels ook ontgroeid is. Misschien Glastonbury maar daar zal het wel bij blijven.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.369
4.730
Denk dat het ook nog niet eens zo zeer met bedragen te maken heeft. Maar wat volgens mij ook steeds meer meespeelt is dat artiesten simpelweg meer heil zien (maybe toch de money) in losse concerten in een stadion/grote venue. Ergens ook niet zo heel gek. Ook niet zo gek; Taylor Swift kan een week lang de Arena uitverkopen, dat tikt toch meer aan dan een optreden op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Even iets anders, ik zie dat het profiel van Pinokkio (die vorig jaar veel inside informatie gaf en de verkoop aantallen een aantal keer heeft doorgegeven van Pinkpop) is verwijderd/ opgegeven. De naam is nu Verwijderd lid 40532.

Jammer, hopelijk komt hij/ zij terug.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Sam Smith vind ik misschien wel de slechtste pop artiest die er is vooral dat verschrikkelijke nummer how do you sleep 🤢
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.369
4.730
Haha, gaan we dan na Justin Bieber, met Sam Smith, weer een headliner krijgen waar helemaal niemand op zit te wachten hier?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Zou het niet gewoon logisch zijn dat RW en Pinkpop later deze week samen iets aankondigen? Wishlist RW eindigt ook morgen.
Dus dan krijgen we morgen of vrijdag de gezamenlijke aankondiging van Ed Sheeran...of Sam Smith...😬
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Sam Smith heeft best wel leuke nummers maar als headliner...ik denk dat PP niet dat risico neemt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken