Pinkpop 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.817
2.451
Ik weet niet of je ooit bij een Rammstein show bent geweest…. Persoonlijk zijn deze shows specialer dan een Pearl Jam of Green Day show.

Maar goed ik kom uit het zuiden aan de Duitse grens ….daar heb je vgm sowieso extra veel Rammstein fans 🔥🔥🔥🔥
Als je ooit één Rammstein show hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezien toch?
Als je houdt van grote showelementen, dan is een RS show zeker interessanter dan een Pearl Jam show. Maar dan hoor ik liever gewoon goeie muziek eigenlijk en dat ga ik niet bij Rammstein vinden.
Pearl Jam publiek vind ik doorgaans ook een stuk gemoedelijker dan Rammstein bezoekers.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Ik weet niet of je ooit bij een Rammstein show bent geweest…. Persoonlijk zijn deze shows specialer dan een Pearl Jam of Green Day show.

Maar goed ik kom uit het zuiden aan de Duitse grens ….daar heb je vgm sowieso extra veel Rammstein fans 🔥🔥🔥🔥
Tim spreekt zich ook niet uit over muziek of spektakel/show in deze kwestie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.380
4.742
Ik weet niet of je ooit bij een Rammstein show bent geweest…. Persoonlijk zijn deze shows specialer dan een Pearl Jam of Green Day show.

Maar goed ik kom uit het zuiden aan de Duitse grens ….daar heb je vgm sowieso extra veel Rammstein fans 🔥🔥🔥🔥

Ik denk dat niemand hier niet weet wat je kan verwachten van Rammstein live. En deze bedoel ik zonder cynische toon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.269
2.600
Als je ooit één Rammstein show hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezien toch?
Als je houdt van grote showelementen, dan is een RS show zeker interessanter dan een Pearl Jam show. Maar dan hoor ik liever gewoon goeie muziek eigenlijk en dat ga ik niet bij Rammstein vinden.
Pearl Jam publiek vind ik doorgaans ook een stuk gemoedelijker dan Rammstein bezoekers.
Naja als je een homofobe mevrouw hebt die je finaal uitscheldt bij een Pearl Jam show gedurende de Ziggo Dome show dan heb ik liever het Rammstein publiek waar ik vriendelijk begroet wordt en men respect voor elkaar heeft.

Maar goed smaken en ervaringen verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
Super rot dat dat gebeurt is, maar dat was een rotte appel in het publiek en die kun je overal hebben helaas. Dat betekent niet perse dat het PJ publiek vervelender is dan ander publiek.

Desalniettemin klote, dat soort ervaringen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Racoon geeft aan morgen leuk nieuws te hebben.
Misschien (wat uiteraard heel goed kan) helemaal niets met Pinkpop te maken.
Of... Zou Pinkpop (ook) morgen een eerste worp namen hebben 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.591
4.334
Naja als je een homofobe mevrouw hebt die je finaal uitscheldt bij een Pearl Jam show gedurende de Ziggo Dome show dan heb ik liever het Rammstein publiek waar ik vriendelijk begroet wordt en men respect voor elkaar heeft.

Maar goed smaken en ervaringen verschillen.
Ervaringen verschillen. Ik heb queer vrienden die tijdens Rammstein shows dit jaar zijn lastiggevallen door tokkie boeren. Vorig jaar in Nijmegen werd een lichtgetinte bezorger door een groep 'fans' op walgelijke wijze uitgescholden. Je hebt tegenwoordig bij alle soort genres en type evenementen helaas overbodig volk...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: zero

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ook Blackbird heeft morgen leuk nieuws en op bezoek bij NPO Radio2 morgen na 8:00, ook om haar nieuwe nummer 'Pink Shades' live te spelen.
Misschien (wat uiteraard heel goed kan) helemaal niets met Pinkpop te maken.
Of... Zou Pinkpop (toch) morgen een eerste worp namen hebben 🤔
 
  • Haha
Waarderingen: Koekdoos

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.845
12.251
Ook Blackbird heeft morgen leuk nieuws en op bezoek bij NPO Radio2 morgen na 8:00, ook om haar nieuwe nummer 'Pink Shades' live te spelen.
Misschien (wat uiteraard heel goed kan) helemaal niets met Pinkpop te maken.
Of... Zou Pinkpop (toch) morgen een eerste worp namen hebben 🤔
Moet ik nog een keer reageren of kijk je deze keer zelf bij de concertaankondigingen...? :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.527
1.721
Ik zie wel weer een grote act op Landgraaf staan rondom PP.
Ik denk juist dat dit jaar met Springsteen een uitzondering was. Zie Mojo eigenlijk niet het enige optreden van een act van dat formaat op Megaland wegzetten. Misschien dat komende zomer kan worden ingesprongen op het gebrek aan stadions in Duitsland door het EK, want daardoor zijn Keulen, Düsseldorf, Dortmund en Gelsenkirchen niet beschikbaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken