Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Ik hoop het niet. In dit geval mogen ze nog wel even op zich laten wachten. :)
Mr Bean Reaction GIF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
geen profielfoto's gewijzigd op de socials...

lijkt me niet dat vandaag nog wat komt van Pinkpop?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als je ooit één Rammstein show hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezien toch?
Als je houdt van grote showelementen, dan is een RS show zeker interessanter dan een Pearl Jam show. Maar dan hoor ik liever gewoon goeie muziek eigenlijk en dat ga ik niet bij Rammstein vinden.
Pearl Jam publiek vind ik doorgaans ook een stuk gemoedelijker dan Rammstein bezoekers.
Goede muziek is selectief...ik vind dat nasale gedram van Vedder niet om aan te horen. PJ vind ik geen goede muziek...
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Zelfs als je het zelf niet leuk vindt moet je wel kunnen inzien dat ze goede muziek maken toch? Het is mijn band ook niet maar ze maken absoluut goede muziek.
De smaakdiscussie is altijd terecht, maar PJ is 'natuurlijk' algemeen beschouwd als goede muziek...

Nou vind ik de muziek van Rammstein niet heel toevallig ook erg goed. Hun muziek is natuurlijk niet zo algemeen gewaardeerd als PJ, maar ik vind het wel interessant om te kijken in hoeverre de zin "Zelfs als je het zelf niet leuk vindt moet je wel kunnen inzien dat ze goede muziek maken toch?" ook op hun muziek van toepassing is. Want waar meet je zoiets aan?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Denk dat we zowel Rammstein als PJ kunnen uitsluiten voor volgend jaar. Helemaal prima ook wat mij betreft.
Benieuwd wat de eerste headliner gaat zijn, zal toch wel ergens de komende weken bekend worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Denk dat we zowel Rammstein als PJ kunnen uitsluiten voor volgend jaar. Helemaal prima ook wat mij betreft.
Benieuwd wat de eerste headliner gaat zijn, zal toch wel ergens de komende weken bekend worden.
Met alles wat we nu een beetje weten zet ik mijn geld voorlopig op Ed Sheeran en Greenday. De laatste headliner ben ik nog niet uit...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Met alles wat we nu een beetje weten zet ik mijn geld voorlopig op Ed Sheeran en Greenday. De laatste headliner ben ik nog niet uit...
Zou ik nu ook naar neigen, met een derde die we niet per se zien aankomen. Zou zelf Dua Lipa wel tof vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken