Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.269
2.600
Gezien de reactie van @jimmywe lijkt het me dat ze niet naar festivals komen. Blijft afwachten. In ieder geval deze maand wel Pinkpop nieuws 😂😂😉
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.246
5.609
Oei, ik weet echt niet of ze al dan niet Pinkpop doen hoor.
Wie organiseerde hun vorige shows in Nederland? Want in België blijven ze hangen aan greenhouse.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
387
240
17 juni in Tjechie Alice Cooper, ik zeg: stuur maar door met al zijn greatest hits.

Heerlijk rond 18 uur Elected, Schools out, Poison, Hey Stupid, Billion Dollars Babies, I'm Eighteen en No more mr. Nice Guy.

Halo of Flies, zijn beste nummer, speelt hij vaak in Europa en dan maakt het de show helemaal af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.809
1.937
Nog een klein weekje tussen hoop en vrees dan; volgens mij ligt er niet veel tussen.
Deze week komen die data. Ik denk donderdag. Eea moet ook vermeld worden in nieuwsbrieven ed als de 18e de reguliere verkoop van start gaat.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.380
4.742
De échte vraag is, zal de aanwezigheid van Rammstein er dan eindelijk voor zorgen dat je een keer nee kan zeggen tegen je vrienden voor Pinkpop? ;)
Haha dit is ook een beetje een running gag geworden. Waarschijnlijk aan mijzelf te danken, maar @RickHuissen hint er ook nog al eens naar.
Ik denk dat mijn oude vriendengroep wel een beetje representatief is voor de local diehards die toch altijd wel gaan. En hoewel als het aan mij lag, het vriendenweekend wellicht zo nu en dan elders had plaatsgevonden, heb ik ieder jaar een van de leukere weekends van het jaar in Landgraaf hoor.

Hé, ik ben er nota bene even vaak geweest als mr. Pinkpop van Festileaks himself.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
17 juni in Tjechie Alice Cooper, ik zeg: stuur maar door met al zijn greatest hits.

Heerlijk rond 18 uur Elected, Schools out, Poison, Hey Stupid, Billion Dollars Babies, I'm Eighteen en No more mr. Nice Guy.

Halo of Flies, zijn beste nummer, speelt hij vaak in Europa en dan maakt het de show helemaal af.
Cooper heeft z'n kruid afgelopen editie op Pinkpop verschoten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Nog een klein weekje tussen hoop en vrees dan; volgens mij ligt er niet veel tussen.
hmmm, Pinkpop kwam vorig jaar dus ook een week na sleutelen aan de site met nieuws!

toeval! (of stook ik je vrees iets op nu....)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken