Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
scheelt wel een uitverkochte dag... als Rammstein niet komt. Blijven de dagen misschien wel rond de 60k bezoekers hangen
Dus iets meer bewegingsruimte, toch echt benieuwd wie de 1e headliner wordt en of die genoeg tickets gaat verkopen.Binnenkort witte rook uit Geleen??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier toch festivals tussen zitten. Zeker als ik jimmywe zo lees op het Rammstein topic...
Of lees ik dat verkeerd?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.369
4.730
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier toch festivals tussen zitten. Zeker als ik jimmywe zo lees op het Rammstein topic...
Of lees ik dat verkeerd?
Hij zegt toch dat het plan altijd was om stadions te doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Hij zegt toch dat het plan altijd was om stadions te doen?
Kans lijkt me voorlopig aanwezig dat festivals de band liever voorbij zien lopen, vraag van Timmetje.
Antwoord: Nee de tour stond al lang vast en zijn vaak dezelfde potmeters.
Ik lees dan, Nee festivals laten ze niet voorbij lopen....
Het zal wel aan mij liggen 😂
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Kans lijkt me voorlopig aanwezig dat festivals de band liever voorbij zien lopen, vraag van Timmetje.
Antwoord: Nee de tour stond al lang vast en zijn vaak dezelfde potmeters.
Ik lees dan, Nee festivals laten ze niet voorbij lopen....
Het zal wel aan mij liggen 😂
't zal eerder in de trend zijn van:

De tour stond al gepland, nog voor alle heisa rond Till. Dat festivals hun handen er niet willen aan verbranden is dus nonsens.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Ja, dat laatste, zo lees ik hem ook. De tour stond al en ze kozen dus voor stadions en niet voor festivals.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.241
5.609
Ja, dat laatste, zo lees ik hem ook. De tour stond al en ze kozen dus voor stadions en niet voor festivals.
Ja zover ik weet is er niet echt iemand afgehaakt na alle heisa. Misschien links of rechts change of plans. Maar het blijft een promotor, en als Till opgepakt wordt ofzo, lijdt die promotor gezichtsverlies. Of het nu een festival is of een gereputeerde organisator zoals pakweg Greenhouse Talent.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken