Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het toeval wil altijd dan wel dat PP aan de website begint te werken op de dag dat Rammstein met nieuws komt... Hebben we weer even voer voor discussie tot 15 uur
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier toch festivals tussen zitten. Zeker als ik jimmywe zo lees op het Rammstein topic...
Of lees ik dat verkeerd?
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier toch festivals tussen zitten. Zeker als ik jimmywe zo lees op het Rammstein topic...
Of lees ik dat verkeerd?
Kans lijkt me voorlopig aanwezig dat festivals de band liever voorbij zien lopen, vraag van Timmetje.
Antwoord: Nee de tour stond al lang vast en zijn vaak dezelfde potmeters.
Ik lees dan, Nee festivals laten ze niet voorbij lopen....
Het zal wel aan mij liggen
Kans lijkt me voorlopig aanwezig dat festivals de band liever voorbij zien lopen, vraag van Timmetje.
Antwoord: Nee de tour stond al lang vast en zijn vaak dezelfde potmeters.
Ik lees dan, Nee festivals laten ze niet voorbij lopen....
Het zal wel aan mij liggen
Ja zover ik weet is er niet echt iemand afgehaakt na alle heisa. Misschien links of rechts change of plans. Maar het blijft een promotor, en als Till opgepakt wordt ofzo, lijdt die promotor gezichtsverlies. Of het nu een festival is of een gereputeerde organisator zoals pakweg Greenhouse Talent.