Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Ligt het aan mij of duurd het best lang voordat festivals naar buiten komen?Op een enkeling na weten we eigenlijk nog niet zo veel. Download Novarock Idays Primavera Isle of Wight Sziget...
Van mij mogen ze beginnen 😂
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Ligt het aan mij of duurd het best lang voordat festivals naar buiten komen?Op een enkeling na weten we eigenlijk nog niet zo veel. Download Novarock Idays Primavera Isle of Wight Sziget...
Van mij mogen ze beginnen 😂
Valt wel mee toch? Eind oktober / november komt de namenstroom pas echt op gang.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Zouden die er echt vrijwillig voor kiezen om met exact dezelfde productie nog een keer een stadiontour doen? Is jaar vier inmiddels haha.
Absoluut. Vier jaar dezelfde productie, waarvan de laatste 2 jaar cashen. Not my cup of tea overigens.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.055
8.162
Denk je dat echt ja?

Maar goed.
Zouden die er echt vrijwillig voor kiezen om met exact dezelfde productie nog een keer een stadiontour doen? Is jaar vier inmiddels haha.

Ik denk het niet per se, maar uiteindelijk gaan wij allemaal niet weten of het de festivals zijn of Rammstein (of beiden) die het niet willen.

Edit: Volgens mij tourt Iron Maiden ook al sinds 2019 tot aan Power Trip met dezelfde productie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
scheelt wel een uitverkochte dag... als Rammstein niet komt. Blijven de dagen misschien wel rond de 60k bezoekers hangen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken