Pinkpop 2024

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
191
156
Op een doordeweekse dag op een plek in Nederland waar alles onder Zwolle al minimaal een uur rijden is. Het is geen Springsteen nee waar half Nederland voor naar zuid-Limburg rijdt.
Vorig jaar, maandag na een weekeindje Pinkpop om 6:00 bij de baas in Roosendaal, 3 uur waren we thuis... Woensdag om 15:15 uitgeklokt, naar Groningen (idd, Greenday) weer naar huis, weer 3:00 thuis en om 6:00 weer bij de baas... In 6 dagen een compleet festival een los concert en 1000 kilometer in de auto. Vermoeiende hobby joh, live muziek 🤘🏻😵‍💫
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
fyi, Rock am Ring en Rock im Park op 2 november met grootste deel van de lineup!

wellicht delen Pinkpop en RaR/RiP een headliner en wat namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
593
378
Is Drake hier nog een optie? Na zijn nieuwe album zou ik hem best als headliner kunnen verwachten en hij is denk ik “te groot” voor festivals als Rolling Loud… Ook kan hij makkelijk zorgen voor nieuw jong publiek en kan hij makkelijk een dag uitverkopen!
 
  • Haha
Waarderingen: brutus257

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
593
378
En Linkin Park wilt volgensmij weer gaan touren met “Mike Shinoda” als zanger… zou dat nog een optie zijn als headliner?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
image.png.bb5ac015ecc07e885dc04eb767460e88.png
Als die beiden voor the UK nu eerst eens op het Europese vaste land spelen!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
De bekende Griek Dimtris welke in het verleden de fans de nodige juiste info gaf over pearl jam tour is weer actief.
Via het forum komt eigenlijk wel de bevestiging van een Europese tour maar dat data nog wel even op zich laten wachten. Dit heeft te maken met de combi van festivals en Arena concerten en het feit dat men de hele tour tegelijk bekend wil maken. Ergens begin december zal de tour wel naar buiten komen....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.202
2.469
De bekende Griek Dimtris welke in het verleden de fans de nodige juiste info gaf over pearl jam tour is weer actief.
Via het forum komt eigenlijk wel de bevestiging van een Europese tour maar dat data nog wel even op zich laten wachten. Dit heeft te maken met de combi van festivals en Arena concerten en het feit dat men de hele tour tegelijk bekend wil maken. Ergens begin december zal de tour wel naar buiten komen....
Pearl Jam, Green Day , Ed Sheeran ik ga alvast gapen.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
140
109
De bekende Griek Dimtris welke in het verleden de fans de nodige juiste info gaf over pearl jam tour is weer actief.
Via het forum komt eigenlijk wel de bevestiging van een Europese tour maar dat data nog wel even op zich laten wachten. Dit heeft te maken met de combi van festivals en Arena concerten en het feit dat men de hele tour tegelijk bekend wil maken. Ergens begin december zal de tour wel naar buiten komen....
Maar dat is een beetje veel interpretatie voor een heel kort zinnetje van Dimi. Hij bevestigt de tour, maar niet de datum van de aankondiging en "allemaal tegelijk". Ook al is dat waarschijnlijk wel zo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Maar dat is een beetje veel interpretatie voor een heel kort zinnetje van Dimi. Hij bevestigt de tour, maar niet de datum van de aankondiging en "allemaal tegelijk". Ook al is dat waarschijnlijk wel zo.
De laatste zin in mijn reactie is mijn eigen interpretatie. Dat is wel duidelijk dacht ik. "Allemaal tegelijk" geeft ie aan als reden op een vraag waarom ze niet eerder met data komen. Maar goed, hij is iemand die echt zaken weet. Dat heeft hij in het verleden meerdere malen laten zien. Doe er mee wat je wil. Ik hou het op een PJ tour in 2024 met meerdere festivals en enkele Arena's. En als je het mij vraagt gaan ze denk ik voor 2 keer Ziggo en geen PP. Reden? Als je de berichten mag geloven wordt het een redelijke tour voor hun doen. Meer concerten dan normaal vanwege het nieuwe album. 3 keer NL is dan wat te veel van het goede. In eerdere berichten kwam ook het verhaal van max 14 concerten per tourleg...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken