Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
leuke hieraan is, dat denk ik dus ook...

maar zal je net zien dat ze eerst met iets anders komen om het spannend te houden 😂
P!nk zag ook niemand aankomen vorig jaar en die gooide er toen ook een hele tour uit. Dus ja, zeg het maar....
 

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
57
37
Een naam die hier nog niet is gegooid. Vandaag zag ik ergens dat Kensington hun nieuwe zanger binnenkort bekend gaat maken + nieuwe muziek.
Los even van de meningen, de helft afschuwt ze, de helft vind ze geweldig (ik vind ze qua stijl saai, maar in hun hokje juist erg goed), is dit ook evt een kanshebber voor pinkpop 2024?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
433
368
Een naam die hier nog niet is gegooid. Vandaag zag ik ergens dat Kensington hun nieuwe zanger binnenkort bekend gaat maken + nieuwe muziek.
Los even van de meningen, de helft afschuwt ze, de helft vind ze geweldig (ik vind ze qua stijl saai, maar in hun hokje juist erg goed), is dit ook evt een kanshebber voor pinkpop 2024?
Als ze een talentenjacht maken van de zoektocht naar de zanger
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
Een naam die hier nog niet is gegooid. Vandaag zag ik ergens dat Kensington hun nieuwe zanger binnenkort bekend gaat maken + nieuwe muziek.
Los even van de meningen, de helft afschuwt ze, de helft vind ze geweldig (ik vind ze qua stijl saai, maar in hun hokje juist erg goed), is dit ook evt een kanshebber voor pinkpop 2024?
dus je denkt dat Waylon niet solo komt...

damn, kan ik die ook al uit mijn voorspelling lineup verwijderen?
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
dus je denkt dat Waylon niet solo komt...

damn, kan ik die ook al uit mijn voorspelling lineup verwijderen?
Gerucht is dat het de zanger van Navarone is (die kort geleden zijn gestopt). Goede zanger, verder heb ik ook niks met Kensington..
 

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
57
37
Gerucht is dat het de zanger van Navarone is (die kort geleden zijn gestopt). Goede zanger, verder heb ik ook niks met Kensington..
die zou er prima bij passen imo. Ben ook wel benieuwd naar kensington met een andere zanger, en of ze (eindelijk) eens een andere richting in gaan slaan qua muziekstijl dan de galmende stadionrock.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken