Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een naam die hier nog niet is gegooid. Vandaag zag ik ergens dat Kensington hun nieuwe zanger binnenkort bekend gaat maken + nieuwe muziek.
Los even van de meningen, de helft afschuwt ze, de helft vind ze geweldig (ik vind ze qua stijl saai, maar in hun hokje juist erg goed), is dit ook evt een kanshebber voor pinkpop 2024?
Een naam die hier nog niet is gegooid. Vandaag zag ik ergens dat Kensington hun nieuwe zanger binnenkort bekend gaat maken + nieuwe muziek.
Los even van de meningen, de helft afschuwt ze, de helft vind ze geweldig (ik vind ze qua stijl saai, maar in hun hokje juist erg goed), is dit ook evt een kanshebber voor pinkpop 2024?
die zou er prima bij passen imo. Ben ook wel benieuwd naar kensington met een andere zanger, en of ze (eindelijk) eens een andere richting in gaan slaan qua muziekstijl dan de galmende stadionrock.